IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-10-2013 19:40 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

gelukkig kun je het navertellen.

YOLO!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-10-2013 22:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 oktober 2013 18:20 schreef Ohneschwanz het volgende:
Suikerbieten op de weg, rotonde en nat en donker weer zijn een slechte combinatie. Reed gisteren rotonde op, achterwielen raakten een biet, achterkant auto brak uit door een grote waterplas. Kon nog net voorkomen dat ik tegen het betonnen talud knalde, maar keilde vervolgens zo de vaart in. Trok direct handrem aan waardoor auto alleen met neus in water stond, maar wel volledig vol water. Ongelooflijk hoe hard dat gaat, ook al rijd je rustig in zijn twee. Wel auto waarschijnlijk totalloss, godverdomme. Ik heb al zo de pest aan die te zwaar beladen bietenwagens, levensgevaarlijk.
Wegbeheerder aansprakelijk stellen, lijkt mij.

klote zoiets.


Boeiender


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 21-10-2013 10:11 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Nope, heb ik al uitgezocht, die kun je niet aanspreken voor afgevallen lading. De fabriek is niet verantwoordelijk voor het vervoer van de bieten, dus dat wordt ook kansloos. We hebben wel getuigeverklaringen, foto 's en een politierapport. Kunnen daadwerkelijke dader niet achterhalen, dus proberen claim in te dienen bij Waarborgfonds.

Gisteren en vandaag gewoon weer auto gereden, ook langs de plek, geen enkel probleem gelukkig, dat vind ik het belangrijkste, zit teveel op de weg, kan geen klotsende oksels gebruiken. En blij dat ik in een grote auto reed. Volgende bak wordt ook een groot, log en degelijk exemplaar.


Verrassend triviaal


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-10-2013 18:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Je kan de wegbeheerder wel aansprakelijk stellen indien je kan aantonen dat er reeds eerder melding is gemaakt van de situatie en dat ze ruim de tijd hebben gehad de situatie daarna te herstellen. Maw, aantoonbaar in gebreke zijn gebleven. Maarja, dat is waarschijnlijk nog lastiger in deze situatie...


Je moeder.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 20-11-2013 14:29 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Bericht gehad van waarborgfonds. Keren volledige schade (gemiddelde waarde auto bij dealer) minus eigen risico van € 250,00 uit. Top!


Verrassend triviaal


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-11-2013 17:33 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Relaxed, geeneens dagwaarde?

Volvo.


Jan Post
Usericon van Jan Post
Posted 14-01-2014 10:18 by Jan Post Wijzig reactieProfiel van Jan PostQuote dit bericht

Bejaarde teringlijer. Nou is het goed afgelopen maar voor hetzelfde geld rij je met dit gedrag een ander de dood in.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-01-2014 10:24 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2014 10:18 schreef Jan Post het volgende:
Bejaarde teringlijer. Nou is het goed afgelopen maar voor hetzelfde geld rij je met dit gedrag een ander de dood in.
:')

Merk zelf dat voorrang verlenen aan een voetganger op een zebrapad waar deze voetganger al met 1 voet opstaat en de automobilist dus gewoon verplicht is te stoppen 's ochtendsvroeg rond 0800 en 's middags om 1700 niet aan de orde is. Want dat heeft men haast. :')

Stond laatst zelfs met 1 voeten op het wit, op 1/3e van het zebrapad. Rijdt er zo'n josti alsnog gewoon door.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Jan Post
Usericon van Jan Post
Posted 14-01-2014 10:27 by Jan Post Wijzig reactieProfiel van Jan PostQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2014 10:24 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Stond laatst zelfs met 1 voeten op het wit, op 1/3e van het zebrapad. Rijdt er zo'n josti alsnog gewoon door.


Zeker zo'n tokkie in een blauwe monza :')


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-01-2014 10:29 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2014 10:27 schreef Jan Post het volgende:
Zeker zo'n tokkie in een blauwe monza :')
Ik bedoelde 2 voeten. Geen idee wie het was, sowieso een verrekte mongol.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Jan Post
Usericon van Jan Post
Posted 14-01-2014 10:36 by Jan Post Wijzig reactieProfiel van Jan PostQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2014 10:29 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ik bedoelde 2 voeten. Geen idee wie het was, sowieso een verrekte mongol.


Ja dat ie zichzelf ff doodrijdt tegen een boom.

edit: Net als die verrekte gemeentereinigingsdienstmedewerker die niet uit zijn doppen kan kijken en zijn takkeherrie als ie hier de straat komt schoonvegen

[Dit bericht is gewijzigd door Jan Post op 14-01-2014 10:37]


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-01-2014 10:37 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2014 10:36 schreef Jan Post het volgende:
Ja dat ie zichzelf ff doodrijdt tegen een boom.

edit: Net als die verrekte gemeentereinigingsdienstmedewerker die niet uit zijn doppen kan kijken als ie hier de straat komt schoonvegen
Die komen het vuurwerkafval opruimen. Het is ook nooit goed.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Jan Post
Usericon van Jan Post
Posted 14-01-2014 10:42 by Jan Post Wijzig reactieProfiel van Jan PostQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2014 10:37 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Die komen het vuurwerkafval opruimen. Het is ook nooit goed.


Als ze die tokkies met hun verdomde vuurwerk eerst eens hun eigen rotzooi op laten ruimen scheelt mij dat ook weer een hoop belastingcenten

:stroopwafel:


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-01-2014 12:54 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-01-2014 12:55]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-01-2014 12:54 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

.






[Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-01-2014 12:55]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Buried
Usericon van Buried
Posted 14-01-2014 12:57 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Richtingaanwijzers, sommige mensen snappen het niet helemaal denk ik.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-01-2014 18:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2014 12:57 schreef Buried het volgende:
Richtingaanwijzers, sommige mensen snappen het niet helemaal denk ik.


Belgen en richtingaanwijzers, het zal nooit een goeie combinatie worden vrees ik


Faustian Spirit of the Earth


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-07-2014 22:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat is niet enkel in Belgie.

Hier zijn het vooral auto's van duits fabrikaat.
Richtingaanwijzers staan daar blijkbaar in de opties lijst. Zo ook Kia's en Renaults.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-07-2014 16:52 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

http://www.nu.nl/opmerkelijk/3842019/dubbele-boete-bellende-automobilist.html

Hulde voor de verkeershandhavers.

Eigenlijk zou er vor dit vergrijp een oplopende strafmaat moeten gelden.
En het idiote is nog dat je ze in de duurste auto's met de telefoon aan de kop ziet terwijl juist die auto's vaak al a fabriek een carkit hebben.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-09-2016 8:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah, ik kan eindelijk ook een aantal maanden klagen in dit topic <3 Grootste ergernissen:

- Mensen die vanop een invoegstrook uit je blinde hoek hun neus voor je auto steken en dan kwaad worden dat je teveel plakt.

- Chauffeurs die hard blijven knallen op het linkerbaanvak, dan ineens zien dat ze een afrit moeten hebben en vlug twee baanvakken couperen om toch maar die ene afrit te halen.

- Plakkers. Ongelooflijk irritant. Daar ga ik ernstig traag door rijden. En bochten zeer traag door nemen.

- Chauffeurs die denken dat ze een vrachtwagen kunnen couperen.

- Chauffeurs die het symbool der haaientanden aan een rondpunt niet begrijpen.

- Vrachtwagens die vlug even pinken naar links en zich hoedanook op het middelste baanvak duwen. Aankomend verkeer moet maar remmen.

- Trage chauffeurs die een baanvak naar links opschuiven. Al serieus wat hartkloppingen gehad.

De clichés. Maar ze zijn er nog.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 20-09-2016 8:39 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2016 8:16 schreef BenKnuckles het volgende:


- Chauffeurs die het symbool der haaientanden aan een rondpunt niet begrijpen.
.


Jamaja, jij hebt nog recent de regels moeten leren.

Ik weet ook al nie meer wat de helft van de verkeersborden wilt zeggen.

Dom zijn diegenen die rechts pinken als ze een rond punt op rijden


KVLT. THE GAME IS KVLT.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-09-2016 8:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2016 8:39 schreef Hristo het volgende:
Jamaja, jij hebt nog recent de regels moeten leren.

Ik weet ook al nie meer wat de helft van de verkeersborden wilt zeggen.

Ja, maar je weet toch ook dat je aan een (Belgisch?) rondpunt voorrang moet verlenen aan iemand die er alreeds op zit. Zelfs in Broeksele.

quote:
Dom zijn diegenen die rechts pinken als ze een rond punt op rijden

True Maar liever eens te veel dan eens te weinig.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-09-2016 9:34 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Kunnen jullie ajb Nederlands praten?


When your people matter, menstrual health matters


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-09-2016 10:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 september 2016 9:34 schreef Fusion het volgende:
Kunnen jullie ajb Nederlands praten?
normaal merk je weinig aan Ben dat hij belgisch is, maar als hij emotioneel wordt dus wel blijkbaar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-09-2016 11:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oei "Middelste", "plakt", "couperen"?

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-09-2016 11:27]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen