|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
gelukkig kun je het navertellen. YOLO! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nope, heb ik al uitgezocht, die kun je niet aanspreken voor afgevallen lading. De fabriek is niet verantwoordelijk voor het vervoer van de bieten, dus dat wordt ook kansloos. We hebben wel getuigeverklaringen, foto 's en een politierapport. Kunnen daadwerkelijke dader niet achterhalen, dus proberen claim in te dienen bij Waarborgfonds. Gisteren en vandaag gewoon weer auto gereden, ook langs de plek, geen enkel probleem gelukkig, dat vind ik het belangrijkste, zit teveel op de weg, kan geen klotsende oksels gebruiken. En blij dat ik in een grote auto reed. Volgende bak wordt ook een groot, log en degelijk exemplaar. Verrassend triviaal |
|
Je kan de wegbeheerder wel aansprakelijk stellen indien je kan aantonen dat er reeds eerder melding is gemaakt van de situatie en dat ze ruim de tijd hebben gehad de situatie daarna te herstellen. Maw, aantoonbaar in gebreke zijn gebleven. Maarja, dat is waarschijnlijk nog lastiger in deze situatie... Je moeder. |
|
Bericht gehad van waarborgfonds. Keren volledige schade (gemiddelde waarde auto bij dealer) minus eigen risico van € 250,00 uit. Top! Verrassend triviaal |
|
Relaxed, geeneens dagwaarde? Volvo. |
|
Bejaarde teringlijer. Nou is het goed afgelopen maar voor hetzelfde geld rij je met dit gedrag een ander de dood in. |
|
quote::') Merk zelf dat voorrang verlenen aan een voetganger op een zebrapad waar deze voetganger al met 1 voet opstaat en de automobilist dus gewoon verplicht is te stoppen 's ochtendsvroeg rond 0800 en 's middags om 1700 niet aan de orde is. Want dat heeft men haast. :') Stond laatst zelfs met 1 voeten op het wit, op 1/3e van het zebrapad. Rijdt er zo'n josti alsnog gewoon door. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Zeker zo'n tokkie in een blauwe monza :') |
|
quote:Ik bedoelde 2 voeten. Geen idee wie het was, sowieso een verrekte mongol. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ja dat ie zichzelf ff doodrijdt tegen een boom. edit: Net als die verrekte gemeentereinigingsdienstmedewerker die niet uit zijn doppen kan kijken en zijn takkeherrie als ie hier de straat komt schoonvegen [Dit bericht is gewijzigd door Jan Post op 14-01-2014 10:37] |
|
quote:Die komen het vuurwerkafval opruimen. Het is ook nooit goed. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Als ze die tokkies met hun verdomde vuurwerk eerst eens hun eigen rotzooi op laten ruimen scheelt mij dat ook weer een hoop belastingcenten :stroopwafel: |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-01-2014 12:55] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-01-2014 12:55] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Richtingaanwijzers, sommige mensen snappen het niet helemaal denk ik. |
|
quote: Belgen en richtingaanwijzers, het zal nooit een goeie combinatie worden vrees ik Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat is niet enkel in Belgie. Hier zijn het vooral auto's van duits fabrikaat. Richtingaanwijzers staan daar blijkbaar in de opties lijst. Zo ook Kia's en Renaults. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3842019/dubbele-boete-bellende-automobilist.html Hulde voor de verkeershandhavers. Eigenlijk zou er vor dit vergrijp een oplopende strafmaat moeten gelden. En het idiote is nog dat je ze in de duurste auto's met de telefoon aan de kop ziet terwijl juist die auto's vaak al a fabriek een carkit hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ah, ik kan eindelijk ook een aantal maanden klagen in dit topic <3 Grootste ergernissen: - Mensen die vanop een invoegstrook uit je blinde hoek hun neus voor je auto steken en dan kwaad worden dat je teveel plakt. - Chauffeurs die hard blijven knallen op het linkerbaanvak, dan ineens zien dat ze een afrit moeten hebben en vlug twee baanvakken couperen om toch maar die ene afrit te halen. - Plakkers. Ongelooflijk irritant. Daar ga ik ernstig traag door rijden. En bochten zeer traag door nemen. - Chauffeurs die denken dat ze een vrachtwagen kunnen couperen. - Chauffeurs die het symbool der haaientanden aan een rondpunt niet begrijpen. - Vrachtwagens die vlug even pinken naar links en zich hoedanook op het middelste baanvak duwen. Aankomend verkeer moet maar remmen. - Trage chauffeurs die een baanvak naar links opschuiven. Al serieus wat hartkloppingen gehad. De clichés. Maar ze zijn er nog. |
|
quote: Jamaja, jij hebt nog recent de regels moeten leren. Ik weet ook al nie meer wat de helft van de verkeersborden wilt zeggen. Dom zijn diegenen die rechts pinken als ze een rond punt op rijden KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Ja, maar je weet toch ook dat je aan een (Belgisch?) rondpunt voorrang moet verlenen aan iemand die er alreeds op zit. Zelfs in Broeksele. quote: True Maar liever eens te veel dan eens te weinig. |
|
Kunnen jullie ajb Nederlands praten? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:normaal merk je weinig aan Ben dat hij belgisch is, maar als hij emotioneel wordt dus wel blijkbaar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oei "Middelste", "plakt", "couperen"? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-09-2016 11:27] |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |