|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Mooi geneuzel. Boeiender |
|
Pcies, vandaag weer bijna zo'n alpinopet op de neus gehad (nee sukkel, je mag geen vrachtauto's inhalen op een gelijkwaardige kruising) en eentje die met zijn "hoge instapauto" in zijn eentje een compleet kruispunt vastzette. Hulde. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gelukig weet jij het beter. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik geloof eerder een rijinstructrice dan een gepensioneerd hoogleraar civiele techniek. |
|
Ohjee men weet nog steeds niet wat statistiek is... Dat je er vandaag een gezien hebt betekend niets. Ik zie ook vaak jongeren die gevaarlijke capriolen halen. Er staat duidelijk in het artikel dat er een groep is die heel gevaarlijk is en dat is de groep die niet regelmatig rijd. Daarnaast vergelijkt de man met jongeren, ik weet niet precies hoe die dat doet maar kan er gemakkelijk op wijzen dat ze beiden verhoogt risico op ongevallen hebben maar dat het alleen minder is dan eerst werd gedacht. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jongeren zijn sowieso kut. |
|
Ik denk eerder dat 'm het probleem zit in dat die ouwe knarren te voorzichtig en onzeker rijden en dat ze daardoor vaak betrokken zijn bij een ongeval. En het zijn ook eerder diezelfde ouwe sokken die een flink aantal km/h onder de maximum snelheid gaan zitten en zo het overige verkeer frustreren. |
|
Wat je bij eigenlijk de meeste simpele psychologische testjes vind is dat ouderen trager zijn maar accurater en jongeren sneller maar maken sneller fouten. Ze zijn inderdaad traag maar ook een stuk voorzichtiger, is natuurlijk irritant maar hoeft nog niet direct voor problemen te zorgen. Bij onzekerheid gaat het natuurlijk wel snel mis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het is ook apart als ze de OV-chipkaar gebruiken. Een jongere houdt hem er een tel voor, bij een bejaarde gaat dit vaak in stappen, waarbij de kaart zorgvuldig te voorschijn wordt gehaald, de bejaarde klaar gaat staan om de kaart voor de lezer te houden, hem er zorgvuldig tegen houdt, het schermpje leest en weer wegbergt. |
|
Je vergeet de drie pogingen voordat de piep komt... |
|
Wacht maar tot wij oud zijn wij zullen vast ook slecht met teleportatie om kunnen gaan en moeten je kleinkinderen je linkerbeen weer ophalen uit Zuid Afrika. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote: Oh, jawel hoor, maar cijfertjes kan iedereen reproduceren, op de manier waarop gewenst is. Ik heb statistisch gezien veel te maken met ouderen die blijkbaar heel weinig rijden. Boeiender |
|
+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ghe ghe Grey, ga de A28 bij Assen maar niet op vandaag, ligt vol met kippen .. vrachtwagen vol gekanteld .. tig collega's staan nog in de file. |
|
quote: Precies. Ik vind het best een aanmelijk verhaal, eigenlijk. Zeker omdat het *waarschijnlijk* over Canada gaat. Op veel plekken een stuk minder druk dan hier. Meeste keren dat ik (op de fiets) overigens in het verkeer in gevaar wordt gebracht door iemand; is iemand in de categorie van 30-50 jaar, man. Van die lui die veel op de weg zitten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik las het. Mooi man, al dat vrachtverkeer op de weg! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Juist daar zijn wegen niet voor gemaakt, het is voor henk en ingrid die liever minder werken, met de auto naar hun werrk willen en vervolgens willen fitnessen en voor met de kinderen naar de efteling of gewoon zomaar een stukje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Een vrachtwagen flipt echt niet zo maar omver. Zie zo vaak dat auto's vrachtwagens nog snel even snijden en de vrachtwagen vol in de ankers moet of een ruk aan het stuur moet geven. Denk dat veel ongelukken van omgeklapte vrachtwagens veroorzaakt worden door agressieve autobestuurders. |
|
NS Cargo. Omdat het kan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, dat kan niet. |
|
Ach jawel, gewoon de vracht laten staan bij de cargostations en de consumenten het zelf daar laten ophalen. Niks aan de hand! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
hehe kunnen we gelijk weer de gedempte grachten uirgraven en weer met de schuit alles doen. Overigens geen slecht idee wat betreft natuur en waterhuishouding. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |