|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat moet dat er genant uit hebben gezien. :') !! |
|
Hehe, zeker! Ik gok op de kruising Damsterdiep/Europaweg. Het is daar inderdaad altijd een drama. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
"Rij eens door, hoer!" "Ja, eh, ik kan m'n sleutel niet vinden man!" :') !! |
|
quote: ALs die gast met zijn jatten aan mijn sleutel had gezeten was hij daarna met grote snelheid met zijn neus op de motorkap beland. Wat een teringmongool. Edit: Of ik had zijn motor omver geschopt. Dat ligt bij motorrijders ook heel gevoelig. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-10-2007 16:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: XXL is dus ook een vrouw, bovendien is hij ongesteld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dan had hij goed moeten zoeken. Ik kreeg jouw contact laatst ook maar met moeite gevonden |
|
quote: You tell 'em Marcel! Go Go Go! |
|
quote: Jezus, wat een tepels heeft die gast Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Hey is dat technoviking? |
|
quote: google search op macho, geen idee dus |
|
quote: Njah, mensen verschillen. Jij zou je schouders ophalen en rustig je sleutels gaan lopen zoeken? Ik dus niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hij zou direct zijn advocaat bellen |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De motorrijder zou een gebroken arm hebben voordat hij ermee naar het contact kon reiken in mijn geval. |
|
Motorrijders moeten ook kilometer-heffing gaan betalen, wat is dat nou voor een onzin. Het is bedacht om die verrotte files tegen te gaan. Sinds wanneer sta je met de motor in de file. Ze maken het steeds gekker hier. Death is just the beginning |
|
De kilometerheffing is niet bedoeld tegen files, het wordt als zodanig gepresenteerd omdat het goed verkoopt maar het gaat erom dat gebruikt van de weg belast wordt en niet meer alleen het bezit van een voertuig. Zodoende lijkt het mij niet meer dan logisch dat alle weggebruikers de heffing betalen als het toch al ingevoerd wordt. En dat motorrijders geen file veroorzaken is een mythe. De VID of ANWB heeft ooit becijferd dat het aantal ongevallen met motorrijders in de ochtendspits ongeveer in verhouding staat met het aantal ongevallen veroorzaakt door auto's wanneer je de aantallen van beide type's voertuigen in acht neemt. Aangezien elke aanrijding in de spits in principe gelijk staat aan een file veroorzaken motoren dus evenveel file's. Ze veroorzaken inderdaad minder file wanneer het allemaal goed gaat maar als je voor motorrijders geen heffing invoert gaan er meer motoren op de weg rijden en...je kan zelf beredeneren wat de gevolgen zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmm als het goed is heb je daar je wegenbelasting al voor (of deze moet komen te vervallen). Die word namelijk berekend naar het gewicht van je voertuig e.d. Verder heb je waarschijnlijk wel een punt. Death is just the beginning |
|
Kilometerheffing gaat idd de wegenbelasting vervangen ja. En dat vind ik zeker geen slechte ontwikkeling. |
|
Me too, althans, als het ervoor zorgt dat je met rond de 10000 per jaar minder gaat betalen dan nu ... |
|
quote:Dus je vind het alleen een goed idee als jij minder gaat betalen? Ik denk dat 10000 een redelijk gemiddelde is of wellicht zelfs net wat erboven. Het is van de gekken dat bij wijze van spreken een oud oma'tje die enkel wekelijks haar boodschapjes doet evenveel belasting betaalt als een vertegenwoordiger die 50K per jaar rijdt.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 24-10-2007 18:25] |
|
Ik denk dat het gemiddelde echt wel hoger ligt, ik rij amper. Wat ik bedoel is dat die kilometerheffing geen verkapte verhoging is .. dat iemand die elk jaar zijn auto 1x rond het dorp rijdt niet net zoveel kwijt is als nu ... Ik vermoed namelijk van wel .. zo zijn we dan wel weer. |
|
quote: Blazen! Ze mogen van mij elke dag staken. Go Guusje! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Had ik dat eerder geweten, had ik vandaag geen vrij genomen! |
|
quote: Hmmmmmmmmm, blijf het vreemd vinden dat ik vorig jaar geen enkele bon heb gekregen voor te hard rijden... Ik denk dat ik nu wel weet waar ze zo'n beetje staan... Dus ik blaas elke dag! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |