![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Stap 1: Laat je ouders langskomen Stap 2: Laat ze onverwachts eten meebrengen Stap 3: Laat het heerlijke gehakt van de slager zijn Stap 4: In combinatie met champignons, knoflook, bolognese saus, uien, paprika en macaroni Stap 5: Zorg er voor dat de gehaktkruiden niet ontbreken Stap 6: Weet zeker dat ze er zijn Stap 7: Controleer het voor de zekerheid Stap 8: Kook die shit Stap 9: Geniet Stap 10: Boer de smaak op en geniet na ![]() |
|
Ik ga morgen weer flink loos in de keuken. Als apetizers zelfgemaakte tomatentapenade, basilicum-knoflook boter en groene pesto om op stukken ciabatta te smeren. Als hoofdgerecht: Verse kaas-spinazie ravioli met rosé-roomsaus met kastanje champignons op een bedje van rucola, gegarneerd met geraspte pecorino en geroosterde pijnboompitten, daarbij met geitenkaas en cherry-tomaten gevulde paprika's. Ik doe er salade caprese a la snaack bij: stokjes met daaraan een cherrytomaat, een mini bolletje mozzarella, een blaadje basilicum en een aardbei, besprenkeld met vers gemalen peper en een goede olijfolie. Als nagerecht maak ik vanille aardbeien met een dip van pure chocolade. Heb nu al zin om de keuken in te rennen! ![]() |
|
Zaterdag zelf pizza maken. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Hoe heb je die ravioli gemaakt, Snaack? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Die moet ik nog maken ![]() Ga het vullen met ricotta/ en gemalen walnoot/ spinazie. En hopen dat het deeg dik genoeg blijft zodat de vulling er niet doorheen komt. Tips? ![]() |
|
quote: Er komt een vrouw langs waar je indruk op wil maken? ![]() Recept voor zwezerik, op muziek. Van spinvis, dat spreekt voor zich. http://www.nederlandsemuziekdagen.nl/media/mp3/zwezerik.mp3 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Is het zo obvious hahahahaha ![]() Je hebt helemaal gelijk namelijk ![]() ![]() |
|
Hamburger di Plokko, Men neme een pak (of twee) van 4 AH hamburgers, witte bolletjes met sesamzaad, cheddarkaas (bij voorkeur van die voorverpakte plakjes voor de authentieke smaak), een tomaat, een ui, kropsla, mayonaise en ketchup. 1. Bak de hamburgers, ik grill ze zelf op de grillplaat van mijn tosti ijzer. Niet te lang want dan worden ze hard en dat moeten we niet hebben. 2. Placeer de hamburgers met zorg en liefde in de broodjes, laat vervolgens een plakje cheddarkaas op de burger vallen. 3. Snijd de ui en de tomaat en voeg naar smaak toe. 4. Drapeer naar gelieve de mayonaise en de ketchup over het overheerlijke stukje rundvlees en sluit vervolgens de burger. 5. Geniet van de weldaad die enkel verse ingredienten u kunnen bieden. Bon appetito! ![]() Il chef ![]() |
|
Haha dat lijkt op de hamburger di FRNKo, maar dan deed FRNKo dat de laatste tijd wel es met lidl-mangetroncheeseburgers + rode ui + zoete puntpaprika + tomaat + jalapenos + saus. Nog makkelijker. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-11-2007 11:50] ![]() |
|
Hah, klinkt ook niet bepaald slecht! ![]() ![]() |
|
quote:hehe ja idd. Gemakzucht, voor als ik 's avonds laat nog honger krijg ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Dat dacht ik al, ja. ![]() En? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ik zal het er op houden dat het erg geslaagd was ![]() ![]() |
|
Die lui bij domino's zijn nu voor me aan t werk. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Stokbrood met allemaal dingetjes, eigenlijk moest er nog soep bij, maar ja... ![]() ![]() |
|
Krijg wel honger van alle gerechten die genoemd worden, ga denk maar eens aan de slag met hamburger a la di plokko ![]() @$^!R#^&%@&!.....vind je ook niet? ![]() |
|
Net broccoli, gekookte aardappels en gehaktbal op ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Hehe, heel goed. Ik zou gaan koken, maar de snackbar heeft gewonnen. ![]() Gelukkig ben ik al getrouwd. ![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
zo, dat waren 36 bonbons (wel wat hulp gehad van visite ![]() nu nog koken hehe Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik heb mijn recept voor tomatentapenade al eens gepost, maar dat topic is dood. Vind het erg geslaagd dus wil het jullie niet onthouden! Gooi in een schaal: * Flink zongedroogde tomaat + wat van de olie uit het potje * Een handje pijnboompitten * Flink basilicum * Naar smaak een stuk verse Parmezaanse kaas, in blokjes (makkelijk voor de blender) * Naar smaak een aantal tenen knoflook * Een klein rood pepertje De blender er doorheen rossen, als het te droog is olijfolie toevoegen tot de pasta lekker smeuïg is. Ingrediënten naar smaak. Let alleen wel op dat het zilte van de Parmezaanse kaas de scherpte van de knoflook versterkt. Je tomatentapenade moet wel naar tomaat smaken dus gooi er niet teveel knoflook en Parmezaanse kaas in. Ja, die fout heb ik wel eens gemaakt, geen nood, gewoon extra zongedroogde tomaat erbij gedaan tot de balans was zoals ik het lekker vind. Ik vind hem lekker als hij kruidig en wat zoetig is. ![]() |
|
wie gooit er nu "het grote tomatentapenadetopic" dicht ![]() maar serieus, het lijkt me wel erg lekker ![]() ![]() |
|
Zo lekker fantasieloos aardappels koken. Met een salade van pittige veldsla, koude champignons en croutons. Slavinkje derbij en klaar is Gurb. Hollandsche kost heerscht! spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |