|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vandaag op de huid gebakken dorade gemaakt/gegeten. Damn, dat is misschien wel de lekkerste vis die ik ooit gegeten heb. |
|
Een scholletje was weer niet goed genoeg ? Fuck the world and fuck you |
|
Is ook erg lekker. |
|
Mijn favoriet, naast de vissticks. |
|
Dorade of schol? |
|
Schol mijn waarde. |
|
quote: Op de huid gebakken? Dat klinkt... apart... Wasda? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Automutilatie. |
|
Zonde van de lak dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dan zit de huid van de vis er nog omheen, waarop je 'm bakt. Vervolgens kun je de huid ook opeten. Nadeel van op de huid bakken is dat het iets moeilijker is, als je niet uitkijkt bakt het aan en trek je de vis in delen de pan uit. Als je het goed doet is het heerlijk. EDIT: Je hoeft de huid overigens niet op te eten, veel mensen eten 'm van de huid. Ik vind de huid erg lekker in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 29-07-2008 22:35] |
|
Aardappelsalade, fruitsalade, gehaktballen, kruidenboter gemaakt en broodjes gekocht voor heenreis naar wacken. |
|
quote: bang dat je verhongert? das wel erg uitgebreid eten zeg.. ik neem krentebollen, chips en bier mee. vriendjelief kookt nu ff maaltje voor we zo vertrekken, gebakken aardappels, sla en gehaktballetjes in pindasaus. yummm [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 30-07-2008 17:46] |
|
quote: |
|
gister wat olijfolie in de wok, 2 geperste teentjes knoflook dr bij, in reepjes gesneden (biologische) b(i)eflapjes met wat zout + peper, italiaanse groentemix (broccoli, courgette, paprika, ui, gele wortel, zoiets) er bij en dat dan uiteindelijk in met provençaalse roomkaas(met knoflook/kruiden) + sambal ingesmeerde herbs+garlic-tortilla's gewrapt (natas had er nog wat cheddarkaas bij in gedaan) in alu-folie gerold zo'n 10min/kwartier in de oven, en smullen maar |
|
Gister weer eens wat geëxperimenteerd en dit beviel erg goed: * Kipfilet marineren met goede olijfolie en grof gesneden knoflook (hoe langer hoe beter) * Kipfilet op middelhoogvuur rondom aanbraden tot de filet mooi bruin is * In de dikte halveren, zorg er voor dat de helften aan elkaar blijven zitten * Bedek een helft met verse basilicum, zongedroogde tomaat, wat olie + de knoflook van de marinade en kaas (ik heb grana padano gebruikt) * Klap de helften op elkaar, bestrooi de filet rijkelijk met Italiaanse tuinkruiden (ik heb een heel handig potje met molen waar salie, rozemarijn, laurier, majoraan en nog wat zooi inzit) * Verpak het ding in alufolie en mik het ong een kwartier in een op 200 graden voorverwarmde oven. Mik er als het klaar is wat pijnboompitjes overheen. Ik heb er verse pasta, gemarineerde olijven en een tomatensalade bijgedaan. |
|
Goeie shit! On another note. Ik heb een hekel aan gepanneerd vlees. Maar een lekker variant is om wat sezamzaadjes te kopen en die door een eitje roeren en hiermee bijvoorbeeld een kipfilet paneren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Probeer eens vermaalde cornflakes. of amandelschaafsel.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Kan me nu perfect inbeelden hoe Snaacks keuken er nu uit ziet Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: In twee stappen van de magnetron afgestapt? |
|
quote: dat imago is het resultaat van zelfspot met wat luiheid ik kan het wel |
|
quote: Zeker de moeite van het proberen waard. quote: How come? Vind je het niet lekker? quote: Keurig schoon dus. Ik kan niet lekker werken als het een bende is, dus ik ruim tijdens het koken altijd al alles dat ik niet meer nodig heb op, was tussentijds af enzo.. Ik ben geen stereotype "kokende man" die eigenlijk alleen maar zuipt, het eten aan laat branden, een slagveld van de keuken maakt en vervolgens dan toch maar weer pizza's laat bezorgen namelijk @Aaaaaaaaaargh, ik ga zo die chocotaart bakken. Ben benieuwd. |
|
quote: Inderdaad. In plats van vlees proef ik te veel broodkruimels en ei. Af en toe kan ik een gepaneerde gehaktbal wegkrijgen maar wienerschnitzels e.d. zijn niet aan mij besteed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik had mijn bril niet op, heb je helemaal verkeerd gelezen. Gepaneerd spul is ook niet mijn favoriet. Maar, waar haal je uit dat het gerecht dat ik gepost heb gepaneerd is? |
|
quote: Nergens. Vandaar: On another note. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |