![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.jamieoliver.com/recipes/fish-recipes/pancetta-wrapped-fish-with-rocket-lemon Dat wordt het vanavond. Fucking hell, wat ziet dat er lekker uit. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Inderdaad. Jammer dat ik er het geduld nooit voor heb om zoiets te maken ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Nou, dit vind ik een typisch Jamie Oliver-gerecht. Extreem lekker, praktisch geen voorbereiding. Gewoon die plakjes neerleggen, vis erin, dichtbinden, de oven in, klaar. Duurt echt maar 5 minuten, wat actieve handelingen betreft. ![]() |
|
Ik vind dat ook altijd wel wat, beetje apart koken, alleen het nadeel dat ik heb is dat ik alles zo ontzettend duur vind. Against God and Government ![]() |
|
Net boodschappen gedaan hiervoor. We kwam op 13 euro, voor met z'n tweeën. 400 gr. schelvisfilet, zakje zongedroogde tomaten, rucola, een citroen, een komkommer, gedroogde ham en garnalen. De ene helft voor een salade, de rest voor dat recept. Als je 6,50 al niet kunt missen voor wat eten... ![]() ![]() |
|
tssk mogen de ouders niet meeknagen ? ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Die eten bij vrienden, en gelukkig maar, want haar pa lust geen vis. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 25-10-2008 17:20] ![]() |
|
Beetje apart hoeft idd niet duur te zijn. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zometeen spinazie stampot met kleine gehaktballetjes en uitgebakken bacon maken. Simpel en heerlijk. Morgen burrito's met een varkenshaasje in kleine stukjes gesneden, kidneybonen, tomaat, ui,sla, paprika, zure room mat cayennepeper en een zakje burritomix. Yummie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nog even wat pijnboompitten en olijven gehaald. Komt helemaal goed. ![]() ![]() ![]() |
|
We hadden pangasius, geen schelvis, maar het was echt extréém lekker. ![]() |
|
Vanavond was het menu zelfgemaakte nasi met kroepoek en sate. Morgen roerbak groente met krieltjes en kipfilet. En Italiaanse kruiden horen er overheen voor de smaak! Toetje is natuurlijk chocolademousse ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
mooi, sexy, slim, en je kan nog koken ook. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Vanmiddag was het rosbief met groene boontjes in de boter en peterselie/aardappelgratin. Lèkkr. ![]() |
|
straks lekker makkelijk visquisine uit de oven gebakken krieltjes sla. luie dag vandaag ![]() ![]() |
|
Old School hutspot vandaag. Met veel uien. Lekker gassen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vanavond verse zalm met een groentensausje en wat prei in de boter. Mjam. ![]() |
|
Heb net een pan macaroni gemaakt, genoeg voor vandaag, morgen en twee diepvries porties :D ![]() |
|
Krokant gefrituurde aardappelstaafjes met spinae bifidae Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
jammie hier was het champignonnepepersaus met kaaskip en gegratineerde broccolipatatjes signature ![]() |
|
quote: open ruggetje? is dat een gebarsten frikandel? ![]() |
|
![]() Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. ![]() |
|
Aanschouw! Mijn culinaire hoogstandje voor deze week.. metalappeltaart ![]() Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |