![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je echt zoveel lichamelijke inspanning zou hebben en te moe zou zijn om eten te koken, dan zou je nooit zo zijn uitgedijd. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:ja, dat klopt. maar come on, mag ik ? ik snap het dat als je een kantoorbaan hebt dat je dan nog genoeg energie hebt om leuk te gaan doen in de keuken. ik daarentegen ben al blij als ik mijn voordeur haal na weer een zware dag. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Je bent toch heftruckchauffeur? Dan zit je ook de hele dag op je luie reet. ![]() ![]() |
|
niet zo neerbuigend, ik doe ook nog zat andere dingen daar. ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Oi, nee, ik ben om. Vandaag de lekkerste aardappelen ooit gemaakt hier. Wel 5 minuten moeten schillen ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Toen ik nog fulltime bij de Appie Heijn de hele dag fysiek in de weer was had ik meer energie dan nu ik een kantoorpikkie ben ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:dat is toch geen werk, jonge. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Zeg jij? ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:hehe. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Kantoorwerk is geestelijk vermoeiender, de hele dag aan een bureautje zitten in een slecht geventileerde ruimte terwijl je je bezighoudt met vrij saaie shit is ook niet alles. [/zeik] ![]() |
|
quote: Hehe, nadat ik voor het werk in de loodsen van ons warehouse en in de terminal van KLM geweest ben heb ik wel restecp gekregen voor heftruckchauffeurs trouwens. De tering, als ik met zo'n snelheid alleen al vooruit zou willen rijden reed ik alles plat en zij presteren het met een rotvaart een pallet op te pakken, achteruit terug te rijden en hem op de vierkante cm bnauwkeurig weer terug te zetten. Heerlijk offtopic trouwens. Morgen maak ik aardappelen met boontjes en een bal gehakt ![]() quote: Hehe, mijn werk is allesbehalve saai en met de ventilatie is niks mis, maar toch ![]() [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 22-10-2008 22:04] Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:ik ben dan ook echt niet jaloers ofzo. hoogstens op het feit dat jullie lekker heel de dag een beetje kunnen blijven zitten. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Zitten, zitten? Koffie halen, naar het rookhok strompelen, naar meetings huppelen, langs de fax drentelen richting het kopieerapparaat hobbelen. Zwaar werk! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
hebben jullie daar geen stagelopers voor dan, op het werk ? ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik moet het allemaal zelf. De vakantiekracht is alweer weg ![]() Ik ben sowieso te eigenwijs om werk uit handen te geven, wil alles zelf doen. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Vanavond restje Kip Kerrie van gister op, goed te doen! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Gister gebakken tilapia filet met tijm en spinazi-aardappelpuree, erg goed te doen! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Inderdaad. Die lui zijn daar voor. Vriendjes zijn met de telefoon/kopieerapparaat/ fax, het gebouw doorstrompelen op zoek naar meneer/mevrouw x, het creatief nieten van exploten, handmatig spelfouten halen uit digitale dossiers, het naar binnen sjouwen van zware spullen. Nee, mijn stage is niet bepaald een intellectuele uitdaging. ![]() Ontopic: Vanavond maar weer eens een extreem hete curry maken. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
vanavond nasi met kip en satesaus, met javaanse kroepoek. dippen in satesaus ftw! ![]() |
|
Vanavond kip uit de oven. Met een mix van paddestoelen, gebakken in appelstroop. Zag ik laatst op tv, zag er lekker uit, effe proberen dus. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 25-10-2008 8:45] spelfout weggehaald... ![]() |
|
Klinkt apart. En knikker je die dan gewoon de stroop in, of gooi je de stroop erbij tijdens het bakken ofzo? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Gisteren een experiment van een tijdje terug herhaald en iets aangepast. Kipfilet aangebraden, vervolgens gevuld met zongedroogde tomaat, basilicum en Parmezaanse kaas en de filets omwikkeld met pancetta. Ingepakt in alufolie met een klont zelfgemaakte knoflookboter erbij even in de oven gemikt. Hierbij aardappeltjes in de schil uit de oven en geblancheerde haricots verts die ik omwikkeld met pancetta kort gebakken heb. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Tijdens bakken stroop erbij. spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |