![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bah Reinier! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
:') Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:en is dat nog te doen ? ik stond vandaag ook te twijfelen maar koos er niet voor,sja wat de boer niet kent he... Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ja was wel te doen, volgens mij had ik de magnetron iets te hard staan want ietwat doorgekookte meuk. die echte stoomgroenten zijn wat lekkerder maar dit was ook wel ok ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Ah, thanks voor den info. zal het morgen eens halen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Mental aan de groente???? ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Damn man... wat is je volgende stap?? Wordt je Jehova's getuige??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:Ik ben gewoon bezig mijn leven te beteren. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
En toen ik je vertelde dat je van groente echt niet dood ging en zelfs gezond was, wilde je het niet... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:Als een vrouw het verteld komt het net wat beter aan. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik verheug me alweer op me boterhammetjes met smeerkaas morgen ![]() In Sex, Drinks en Metal I will die! ![]() |
|
Ik kookte/bakte vorige week nasi. En vandaag de laatste portie. Vrijdag kook ik weer. Pasta. ![]() |
|
quote: Vorige week gekookt/gebakt.... en vandaag laatste portie? Betekend dat je alle dagen nasi hebt gegeten? ![]() In Sex, Drinks en Metal I will die! ![]() |
|
Wat zal ik eens gaan eten/bestellen vanavond??? Note: het moet óf extreem makkelijk zijn en binnen 20 minuten klaar óf ik ga bestellen...... hmmm..... iemand tips?? ![]() ![]() |
|
*ping* www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
tagiatelli met champignon/spinazi roomsaus ![]() morgen wil ik wat uitgebreids... iets lekker koken. iemand suggesties? italiaans of oosters zonder vis en cocos? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Nou, aan jullie heb ik ook niks..... ![]() ![]() @Lies: Italiaans!!! Zelfgemaakte pizza ofzo! ![]() |
|
quote:pizza is wat te simpel. ik had het plan om gevulde champignons als vooraf en als toetje een soort schuimgebakje van mascepone maar het hoofdgerecht heb ik nog niet echt bedacht. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Patat! 33% minder vet patat gebakken in plantaardige olie! Lijkt nog bijna gezond ook... Die zelfgemaakte satesaus en frietsaus laat het daarintegen meteen een stuk minder gezond klinken.... ![]() |
|
quote: Een uitgebreide burritotafel! Vanalles snijden als paprika, tomaat, ui, geraspte kaas enz. Gehakt en kip evt. shoarma en zelf je burrito vullen heerlijk joh! En nog gezellig ook! ![]() |
|
quote: ![]() Net stampot peen/uien gemaakt, braadworst erbij. Gisteren zuurkool met gehaktballen en morgen bloemkool met een haaskarbonade. Even 2 weken fastfood ongedaan proberen te maken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Nou, dat zal goed lukken met dat menu ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Net ook stampot zuurkool gehad. Morgen weer ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |