![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"inmens neutronen kanon" hahahah prachtig! bij mij wordt t iets makkelijks denkik... moet nog ff zien... ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
quote: Haa ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Naar eigen recept gemaakt: De Ballen van Satan. Gehakt gemengd met veel te veel sambal en een tyfuslading tabasco. Balletjes van gedraaid en gebakken. Dezen heb ik af laten koelen en ik verwarm ze vanavond in de oven weer op. Als dit niet goed voor de bieromzet is dan weet ik het ook niet meer.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Lijkt mij niet te vreten met zoveel pittige zooi erbij. ![]() ![]() |
|
Scherp eten heerscht. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Hehe, maar het wordt wel lachen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Eerder huilen denk ik zo. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
schelvis met preiroomsaus, penne met paprikacompotje en een zalig sausje signature ![]() |
|
Patat speciaal, loempia pindasaus en een ham/kaas souflée. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Schnitzel en frieten (met ketchup). ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Interesses / hobbies: Muziek, horror en frieten! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Vandaag: gemarineerde kalkoenfiletjes met tomaten/komkommer salade, home made mayo en rijst. ![]() |
|
quote: Dezen maak ik zometeen weer, dan maar even wat milder, anders krijg ik ruzie..... En nu vreet ik een zure haring op ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
kolere .. hoe ver weg wil je dat je vrouwtje gaat staan joh .. volgens mij meur je dan echt een paar uur in de wind. ![]() |
|
Vrouw is aan het werk ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Good for her ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zaterdag behoorlijk lekker gekookt voor ER. Voorgerecht: Heilbot, gerookte zalm, gerookte paling, garnalencocktail met ijsbergsla, stokbrood en kruidenboter. Hoofdgerecht: Aardappelpuree met bieslook, zeeduivelfilet en worteltjes met basilicum. Dessert: Chocolademousse (al was het niet echt mousse, hehe), slagroom, aardbeien en stukjes fruit. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Als jij betaalt. ![]() Erg jammer dat vis zo duur is. ![]() |
|
L33t Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Meer klanten (meer) afzetten, kom op, je kan het. ![]() ![]() |
|
Vanavond heb ik pannenkoeken gegeten, en verse aardbeien toe. Jummie! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |