![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:1tje naar links lol maar klinkt cool ![]() laatst tortilla's gevuld met een laag kruidenroomkaas, daarop spinazie en gebakken aardappelschijfjes en uien in een pittige/kruidige italiaanse olie, beetje zout, plak kaas dr overheen, dicht vouwen in alufolie en kwartiertje in de oven. simpel en wel te bikken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-10-2008 1:50] ![]() |
|
Ürgüp met knoflooksaus en scherpe saus. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-10-2008 3:38] ![]() |
|
quote: Die honig rotzooi kun je gerust vervangen met cayenne peper of chilipoeder. En zo'n blikje tomaat die je moet weken van 20ct is hier ook erg in aan te raden. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-10-2008 3:48] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Snel recept voor de -niet kunnen- koker: Klein beetje spekjes uitbakken Gesneden champignons, ui, beetje knoflook, tauge en een klein scheutje ketjap in de pan roerbakken en dan de uitgebakken spekjes erbij gooien Als de boel bijna klaar is, klein beetje cashewnoten erbij mikken en mee roerbakken Serveren met rijst, kan niet misgaan. Als je groente lekker vind kun je er ook nog wat Paksoi doorheen roerbakken. ![]() |
|
quote: Ook lekker: Lasagna met kip, knoflook, spinazie, bechamelsausje en kaas ![]() ![]() |
|
quote: Dé lekkerste manier om groente klaar te maken! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zometeen een gebakken ei (oke, 3 dan) met daarin een hele cayenne en een Thaise Bird pepper. Uit voorzorg een glaasje melk ernaast.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Jij moet toch onderhand wel een wc-verfrisser expert zijn... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Dat deel laat ik aan de vrouw over ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
De arme... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Bijna klaar: 3 gebakken eieren, hele teen knoflook meebakken, hele bird pepper, 3 plakkies ham, en als alles bijna klaar is kaas erover heen, als dat gesmolten is: vreten maar ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wow man. Zo culinair, een gebakken ei, hoe verzín je het! Echt! ![]() Ik kan nu natuurlijk gewoon heel hard "ON TIPOC!!!" roepen en alle culinaire miskleunen die hier voorbij komen keihard modden. De digitale Gordon Ramsey uithangen want het meeste is wel fucking shit, motherfuckers. ![]() |
|
quote: Dit is het eten/koken topic, niet het culinaire gebeuren wat jij in je hoofd hebt, snaacker. Dan moet je een nieuw topic aanmaken. Judge m, een halve kilo gehakt in die chili, is dat niet wat veel voor 1 persoon? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
sjesis, ga je es gedragen als je avatar ofzo ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-10-2008 15:34] ![]() |
|
quote: Zeikwijf dat je bent. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Maak dan een culinair kooktopic. ![]() |
|
@Varanus: Hihi ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-10-2008 15:38] ![]() |
|
quote:Ik ben een behoorlijk grote eter maar ik wil binnenkort mijn eetpatroon eens grondig tegen het licht laten houden door een dietist ![]() |
|
quote: Eettopic, dus happen is toegestaan. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Je kan zelf niet bedenken dat dat ietwat veel is ![]() ![]() |
|
quote:hij moet toch wat als ie niet over geld zeiken kan dan doet ie het wel over eten. ![]() ![]() on topic, ik ga voor hamburgers met eieren, en broodjes natuurlijk. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
heerlijk die frikandel speciaal en zelfgebakken patat! ![]() |
|
quote:jij snapt em. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Zo eens aardappels schillen en een blikje groente opentrekken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |