![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Witte bonen in tomatensaus met paprika en courgette met rucola en geitenkaas. Van t AH menu gebietst. zo eens kijken of dat wel iets is. [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 16-07-2008 18:49] ![]() |
|
Net witte rijst gemaakt en sambal goreng kentang (frietsticks in sambalprut). En verders champignons, tauge, ui en een halve in stukjes gesneden speklapje in beetje ketjap gebakken. ![]() |
|
quote: Joa vlees bakken in Ketjap is lekkorrrrr ![]() De rest klinkt trouwens ook zeer smakelijk..hujh krijg honger. ![]() |
|
quote: Ik heb het gehad en ik ben er nog niet over uit. geen echte aanrader dus. ![]() |
|
quote: Dat dacht ik al, thanks voor raad. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
vanavond mosselen in lookroomsaus met lekkere groentjes (prei-ui-selder) en massas frieten met mosselsausje en pepersausje en mayo en een beetje curry, met witte Chardonnay ![]() signature ![]() |
|
Italiaanse zooi gemaakt. Vooraf een soort carpaccio van zalm, toen 2 minipizza's (pp) als bijgerechtje, spaghetti (al dente) met tomatentroep enzo als hoofdgerecht. Pasta ftw. ![]() |
|
eergisteren: 1/2 grannysmith in plakjes per bord hand rucola per bord schep pijnboompitten verwarmen in steelpan en dan verdelen over borden 3 rondjes zachte geitenkaas per bord spekblokjes uitbakken en zonder vet over borden verdelen paar drupjes honing over de geitenkaas ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Ik vanavond nasi goreng. Nasi goreng Nasi goreng Nasi goreng Nasi goreng (Indonesisch: "gebakken rijst") is oorspronkelijk een Indonesisch gerecht, waarin men de etensrestjes van de vorige dag (onder andere vlees) opbakt met rijst. Het wordt niet zelden als ontbijt gegeten. Onder invloed van de Nederlanders in Nederlands-Indië werd het een hoofdgerecht. Nadat Nederlandse soldaten er tijdens de politionele acties op Java kennis mee hadden gemaakt, is het in Nederland populair geworden via de Chinees-Indische restaurants. Het wordt vaak geserveerd met een gebakken ei en een plakje ham. De Chinese versie van dit gerecht wordt wel Hongkong rijst genoemd, en bestaat uit gebakken rijst met groenten en vlees. Voor de Chinese versie worden ook andere kruiden gebruikt. [bewerk] Zie ook * Nasi * Rijst * Nasischijf * Bami * Indische gerechten http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Indonesische mensen maken Nasi Goreng nog het beste ![]() ![]() |
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: En chinezen maken het beste chinees. Wat ze zelf niet vreten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
vanavond lekker gebakken aardappels, sla en kip-cordon blue. altijd goed. ![]() |
|
vanavond bbq, geen gezeur... vleesch en bier!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Nee, nee, de Chinezen maken het indonesische eten wat de Indonesiërs en Chinezen niet eten en de Nederlanders vreten. Wat eten dan de Chinese Indonesiërs, en Indische Nederlanders? ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Nu lekker Nasi met alle kruiden die ik maar kon vinden, 1 grote pap, lekkor! ![]() |
|
quote: Goede vraag! Het valt mij btw op dat in die griekse "snackbarren " wel grieken komen om wat te bestellen. Kijk! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ik vind Grieken altijd heel moeilijk te herkennen; ze doen vaak net alsof ze Turken zijn. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Dat moet je ze niet zeggen, hihihi. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Lekkallll, vlees aan het marineren in ketjap, beetje olie, ketoembar, sambal oelek, 3 geperste teentjes knoflook en een halve gesnipperd uitje. Morgen eff sateetjes van rijgen en dan mee naar Stonehenge. Lekkah stinken! ![]() ![]() |
|
vanavond 3 kleuren pasta, met tomatensaus (zelf gemaakt; gezeefde tomaten, knoflook, ui, italiaanse kruiden, verse basilicum), met tomatenblokjes erdoor en kleine gehaktballetjes. Met parmesaanse kaas erover. yumm ![]() |
|
Caraibische rijstschotel. Jum,jum, met onder andere mango, banaan en cashewnootjes. ![]() ![]() |
|
quote: was heerlijk! ![]() |
|
Broodjeshuis Cleopatra in Assen heeft de "Drentse Kapsalon" Vlees , kaas, turkse gebakken aardappeltjes, hete saus, knoflooksaus, sla. En dat allemaal in één grote bak geflikkerd Ziet er niet uit maar godsgruwelijk lekker. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |