![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Smeerpijp ![]() Vanavond gewoon karbonade, gebakken aardappelen en bloemkool met kaassaus denk ik. Against God and Government ![]() |
|
Moet dat per sé sambal zijn of kan het ook met rode of groene chillies o.i.d.? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Kan zeker ook ![]() ![]() |
|
Ah, precies! Ik vind verse chillies een stuk lekkerder smaken dan sambal (al is eigengemaakte sambal ook wel lekker). Maar leuk recept ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik kook meestal niet als ik toch alleen ben, dan hou ik het vaak simpel tegenwoordig. (magnetron maaltijdje) redelijk eetbaar, alleen vaak een beetje weinig. als ik iemand heb die blijft eten wil ik vaak wel koken, voelt voor mij dat het tenminste ook gewaardeerd word. Zelf vreet ik het toch zo naar binnen. Death is just the beginning ![]() |
|
quote: Op zondag raspatat, verder teveel pasta en soms gewoon brood. Verder ook weleens wat gezond eten hoor, zeker nu ik de laatste tijd minder vaak alleen eet. Edit: Geniaal vakantieverslag trouwens. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-10-2007 9:35] ![]() |
|
ik eet supervaak tonijn pizza. verveeld nooit ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb ook eigengemaakte sambal van mijn oma, maar die is echt FUKKING heet zeg,. ![]() |
|
Indische vrouwtjes heerschen, hier op de afdeling ook 1 en die kan me koken ![]() ![]() |
|
't is toch maar een eigen gemaakte spagetti saus geworden. Maar godverdomme.. ze verkopen bij de dirk niet eens Vleesch tomaten!! helemaal speciaal daarvoor weer naar overvecht karren ![]() tot overmaat van ramp gehakt weten te kopen.. kan ik weeeer. terug. It is not my day! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Bij onze Dirk wel ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Vanavond weer zuurkool ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vanaaf uit eten.. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ik zou me liever in de schulden steken en 5 keer per week voor 100 euro uit eten gaan, dan elke dag magnetronmaaltijden vreten. :') ![]() |
|
Hehe.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Probeer dan volgende keer cherrytomaatjes..die smaken ook heerschend..of de Pomidore tomaten.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ik heb nog nooit zo'n prefab magnetron maaltijd gegeten. zelfs als ik enorme haast heb maak ik nog gewoon wat klaar. het zij macceroni (5 min klaar) met smac, kaas en ketchup. Of rijst met ragout.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:goed idee thanx ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Vanavond lekker een aubergine/courgette/paddenstoelen lasagne in elkaar draaien, met behoorlijk wat morzarella, tomaat en uiteraard verse lasagnebladeren en een bechamelsausje. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Ik alleen de magnetron hamburgers...die zijn ideaal als je lam van de drank ben en niet meer te vertrouwen achter de oven ben ( lees de hamburgers die ik maakte op Occultfest waardoor ik bijna zelf m`n caravan affikte) 1 minuut en ping klaar...kwak mayo ketchup en vreten maar. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: er staat toch niet dat ik het elke dag eet ![]() Death is just the beginning ![]() |
|
quote: +1 Anders niks. ![]() |
|
quote: Ik maak altijd saus met behulp van tomatenblokjes in tomatensaus in blik. Ik meen zelfs een keer ergens gelezen te hebben dat italianen die ook bij voorkeur gebruiken ipv verse. Iets met de smaak en rijpen ofzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |