|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo, kooktopic! Zoek het spottopic dan. |
|
Zojuist een heerlijke roerbakschotel gemaakt met spruitjes, kastanjechampignons, verse gember, cashewnoten en sjallotjes. Op smaak brengen met sesamolie, sojasaus, nootmuskaat en cayennepeper. Pan rijst erbij en klaar. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Kip kerrie was het menu van vanavond. Met ananas erbij Het is de lichtinval ;') |
|
Varanus, post eens je recept van "Satan's ballen", als je wilt. |
|
quote: |
|
Gehaktballetjes met sambal? Wehehe die waren lekkah, met wat toegevoegde pepers. |
|
Risotto met courgette, hamreepjes, paddestoelen en een saus van bouillon en geitenkaas. Jammie! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als varanus nou zelf bhut jolokia's gaat kweken kan hij pas echt "ballen van Satan" maken |
|
net lekker gewokt > flinke plens super de boer oosterse wokolie in de hete wok, eerst (2 doosjes) jumbo garnalen dr in, beetje inwokken, vervolgens een gesneden gele en groene paprika, 2 euh takken gesneden bleekselderij en 1 gesneden peper dr bij in, even aanwokken, daarna een pakje van die makkelijke wokrijst dr bij in, beetje doorwokken (2 min.), toen 2 eetlepels lee kum kee black bean garlic sauce er doorheen geroerd, en afwokken. Damn, dat was lekker [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-10-2008 22:38] |
|
quote: Klinkt goed! Vnv: oldschool witloof in de oven. |
|
Morgen maar weer eens oldschool stamppot rauwe andijvie met spekjes maken. De aardappelen zijn al geschild Life doesn't get much better than this! |
|
Krieltjes? |
|
quote: oh dit heb ik vandaag gegeten. maar wel gesjoemeld met kant en klaar geschilde piepers! |
|
quote: Hell nee. Ik ben overstag gegaan en heb een zak aardappelen gekocht Life doesn't get much better than this! |
|
http://www.jamieoliver.com/recipes/pasta-and-pizza/wild-rocket-and-chilli-spaghetti Zag dit gister op tv, klinkt erg lekker. Vrijdag eens maken, met wat eigen toevoegingen. |
|
wat is wild rocket? |
|
Een ruig ijsje. |
|
ik zag dat jij hier had gepost en dacht dat je "een wilde raket" had gezegd. omdat jij het bent. maar het ging nóg dieper |
|
quote: Na lang zoeken kwam ik erachter dat dat rucola is. Ik had ook geen idee, in eerste instantie. |
|
ah haha, rucola is goed |
|
Zeker. Ook al heb ik nog nooit een recept van Jamie Oliver heb gebruikt, ben ik er stellig van overtuigd dat die kerel echt briljant is. Geef die gast 5 ingrediënten en hij maakt echt supergerechten zonder veel gezeik. EDIT: Ik heb trouwens wel eens wat van hem geprobeerd, gemarineerde aardappels uit de oven (met rozemarijn enzo). [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-10-2008 0:25] |
|
hoi keukenprinsesje, ja ik check dat ook wel vaak, goed spul ik ga die jij postte ook es proberen denk ik. -xxx- keukenprinsesje [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-10-2008 0:21] |
|
quote: Voorgeschilde ja :p quote: |
|
tering na een zware, lange dag vol lichamelijke zware inspanning heeft deze knul echt geen zin om in de keuken te gaan staan. waar de neuk blijft me vrouw verdomme! Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |