![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo, kooktopic! Zoek het spottopic dan. ![]() |
|
Zojuist een heerlijke roerbakschotel gemaakt met spruitjes, kastanjechampignons, verse gember, cashewnoten en sjallotjes. Op smaak brengen met sesamolie, sojasaus, nootmuskaat en cayennepeper. Pan rijst erbij en klaar. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Kip kerrie was het menu van vanavond. Met ananas erbij Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Varanus, post eens je recept van "Satan's ballen", als je wilt. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Gehaktballetjes met sambal? Wehehe die waren lekkah, met wat toegevoegde pepers. ![]() |
|
Risotto met courgette, hamreepjes, paddestoelen en een saus van bouillon en geitenkaas. Jammie! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Als varanus nou zelf bhut jolokia's gaat kweken kan hij pas echt "ballen van Satan" maken ![]() ![]() |
|
net lekker gewokt ![]() > flinke plens super de boer oosterse wokolie in de hete wok, eerst (2 doosjes) jumbo garnalen dr in, beetje inwokken, vervolgens een gesneden gele en groene paprika, 2 euh takken gesneden bleekselderij en 1 gesneden peper dr bij in, even aanwokken, daarna een pakje van die makkelijke wokrijst dr bij in, beetje doorwokken (2 min.), toen 2 eetlepels lee kum kee black bean garlic sauce er doorheen geroerd, en afwokken. Damn, dat was lekker ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-10-2008 22:38] ![]() |
|
quote: Klinkt goed! Vnv: oldschool witloof in de oven. ![]() |
|
Morgen maar weer eens oldschool stamppot rauwe andijvie met spekjes maken. De aardappelen zijn al geschild ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Krieltjes? ![]() ![]() |
|
quote: oh dit heb ik vandaag gegeten. maar wel gesjoemeld met kant en klaar geschilde piepers! ![]() ![]() |
|
quote: Hell nee. Ik ben overstag gegaan en heb een zak aardappelen gekocht ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
http://www.jamieoliver.com/recipes/pasta-and-pizza/wild-rocket-and-chilli-spaghetti Zag dit gister op tv, klinkt erg lekker. Vrijdag eens maken, met wat eigen toevoegingen. ![]() |
|
wat is wild rocket? ![]() |
|
Een ruig ijsje. ![]() |
|
![]() ik zag dat jij hier had gepost en dacht dat je "een wilde raket" had gezegd. omdat jij het bent. maar het ging nóg dieper ![]() ![]() |
|
quote: Na lang zoeken kwam ik erachter dat dat rucola is. Ik had ook geen idee, in eerste instantie. ![]() |
|
ah haha, rucola is goed ![]() ![]() |
|
Zeker. Ook al heb ik nog nooit een recept van Jamie Oliver heb gebruikt, ben ik er stellig van overtuigd dat die kerel echt briljant is. Geef die gast 5 ingrediënten en hij maakt echt supergerechten zonder veel gezeik. ![]() EDIT: Ik heb trouwens wel eens wat van hem geprobeerd, gemarineerde aardappels uit de oven (met rozemarijn enzo). ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-10-2008 0:25] ![]() |
|
hoi keukenprinsesje, ja ik check dat ook wel vaak, goed spul ![]() -xxx- keukenprinsesje [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-10-2008 0:21] ![]() |
|
quote: Voorgeschilde ja :p quote: ![]() |
|
tering na een zware, lange dag vol lichamelijke zware inspanning heeft deze knul echt geen zin om in de keuken te gaan staan. ![]() waar de neuk blijft me vrouw verdomme! ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |