|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
ah okee, we zitten nu zeker op 2 vrachtwagens in de week. van Sianow(10 km ten oosten van koszalin) naar Wateringen. maar bij het complex wat hij nu huurt zit ook wel een vrachtwagen. Ik weet alleen niet of hij het ermee red. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
meel me maar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Prachtig dit, het is bijna een ZM-familiebedrijf. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: wat is je mail dan, hij staat niet in je profiel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb je net een mail gestuurd. Mijn Gmail kende jouw adres dus heb ik blijkbaar al eerder mail van jou ontvangen of omgekeerd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mmmm lijkt mij ook wel een leuke manier van geld verdienen: zaakjes regelen via ZM. |
|
19 mei een afspraak met een docent van de HU. ga per september beginnen met deeltijd CMV en met een beetje mazzel kan ik het eerste jaar skippen heb echt zo'n zin om weer iets nuttigs te doen |
|
Je moeder. |
|
quote: Hee dat gebouw zit ik ook De shit is aan!!!1 |
|
in amersfoort? |
|
Ohh nee dan niet, hoewel wij daar wel af en toe heen moeten De shit is aan!!!1 |
|
in utrecht kon ook ja.... maar amersfoort is dichterbij en wat kleiner/knusser, hou ik van |
|
Hopla! Vandaag binnen gekregen: Een basiscursus counseling/gesprekstherapie. Lekker, verder studeren voor satan. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ben al ruim een jaar bezig met APICS CPIM, opleiding supply chain management, nu afwachtend van uitslag derde module, bezig met vierde... Vind ik ook niet |
|
Sinds dit jaar Algemene Sociale Wetenschappen richting arbeid, zorg en welzijn. |
|
Ik heb basisschool gedaan, toen havo op de Ring van Putten, vervolgens Hogeschool rotterdam, waar ik nu nog steeds zit. Loop stage bij Delta Psychiatrisch ziekenhuis. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Stage in de zin van patiënt zijn? |
|
quote: Nee Gehehe In de vorm van werkervaring opdoen. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Vandaag begonnen met driejarige opleiding Visie en Ambitie, verplichting van het werk. |
|
Moet je die opleiding ook zelf dokken van ze? |
|
quote: Nee |
|
Meesterlijk wervingsfilmpje van mijn laatste werkgever: |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehehe, erg gaaf gedaan ja! Boeiender |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |