|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Mwoah, als je ziet wat er binnen de poorten rondloopt snap ik niet dat ze je afgekeurd hebben, hehe. Wel jammer voor je. |
|
quote: Muren zijn doorgaans dicht. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Ramen ? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: De Muur. Anders sprak men toch van 'Muur met raam'? Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Nou, niet helemaal, muur impliceerd niet dat er geen raam in zit, blinde muur daarintegen wel. Oh, en mijn baan heerscht nog steeds. En mischien nog mooiere vooruitzichten binnen mijn huidige functie. Boeiender |
|
Volgensmij spreekt zij over het 'de muur' forum. :') |
|
quote: Joh...... Maar hoe is het met R.'s werk cq opleiding? Boeiender |
|
Ik ben een parttime beul. |
|
quote: Mooi werk! Nog druk? Boeiender |
|
Alle gekheid op een stokje, ik doe een IT gerichte opleiding. Verders heb ik nooit zo'n neiging gevoeld om mijn prive leven op een forum te openbaren, niet dat ik zo'n boeiend leven heb hoor :p. |
|
quote: dat geeft niet jongen we verzinnen wel wat |
|
Je kunt Boemba om advies vragen, die verzint levens for a living |
|
quote: lijkt mij idd een mooi beroep |
|
Schrijver? |
|
quote: Datweettieweh. |
|
quote: dat ben ik al maar dat bijvoorbeeld iemand je inhuurt, die geen relatie heeft en een wat sullige baan en dat je voor zo iemand dan een soort marketingcampagne opzet compleet met figuranten, websites, interessante telefoontjes en sms'jes tijdens de pauzes op het werk misschien iets voor na de winter |
|
quote: en binnenkort is iedereen hier werkeloos |
|
quote: En heb jij genoeg aanspraak. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Wat maakt het uit, de Dollar valt binnekort toch, de wereldeconomie stort in.. ppfff waarom hebben we dan nog een salaris nodig. Dan kunnen we weer mooi van ouds brood gaan ruilen |
|
quote: Het ernstige is, dat jij nog echt zo denkt ook, toch? :') |
|
quote: ZIt met Pandora te blowen ofzo? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik denk niet, ben wel benieuwd, 1 van deze dagen zou het gaan gebeuren |
|
quote: Neeh koffie doet mij al goed genoeg. |
|
Ach geruchten gaan ook al dat de noodtoestand per 1-10 wordt uitgeroepen in de USA en het leger is ook al onofficieel aan het trainen op orde handhaving op eigen grondgebied. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |