IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Werk/opleiding deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2018 16:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 16:11 schreef MMayo het volgende:
Sinds begin dit jaar gestart als coach/persoonlijk begeleidster op een zorgpost voor mensen met een verstandelijke beperking die zelfstandig wonen. Beetje de zorg coördineren rondom een achttal cliënten.
Gaat dat een beetje goed met die gasten in Grunn'? Hebben ze geen last van grotestadsproblematiek?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2018 16:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 16:13 schreef Silence het volgende:
Bevalt het?


Op zich wel, heel wat anders dan ik eerder altijd heb gedaan dus in dat opzicht wel een uitdaging. Leuke collega's ook, en de cliënten zijn stuk voor stuk mooie mensen met veel humor. Maar er kan veel anders, benieuwd of ik het een en ander in beweging kan gaan krijgen.

quote:
Op 19 januari 2018 16:13 schreef Silence het volgende:
Ik krijg ook weer studiekriebels. Toegepaste psychologie diploma heb ik behaald een paar jaar terug, een pre-master Humanistiek was leuk. Nu aan het twijfelen of ik iets richting systemisch werk ga doen.


Oeh fijn, studiekriebels! Altijd goed om bezig te zijn met kennis opdoen. Wat voor werk doe je er nu bij? En waar wil je uiteindelijk naar toe?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2018 16:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 16:13 schreef bastianus het volgende:
Gaat dat een beetje goed met die gasten in Grunn'? Hebben ze geen last van grotestadsproblematiek?


Hehe, ik moet nog even leren plat Grunn's te ontcijferen, maar verder gaat het heel oké


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2018 16:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 16:18 schreef MMayo het volgende:
Hehe, ik moet nog even leren plat Grunn's te ontcijferen, maar verder gaat het heel oké

Goed om te zien. Fijn dat het met jou goed gaat ook, en de groeten aan Japke.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 19-01-2018 16:21 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 16:16 schreef MMayo het volgende:
Op zich wel, heel wat anders dan ik eerder altijd heb gedaan dus in dat opzicht wel een uitdaging. Leuke collega's ook, en de cliënten zijn stuk voor stuk mooie mensen met veel humor. Maar er kan veel anders, benieuwd of ik het een en ander in beweging kan gaan krijgen.


Klinkt als een mooie klus. Wat wil je in beweging krijgen?


quote:
Op 19 januari 2018 16:16 schreef MMayo het volgende:
Oeh fijn, studiekriebels! Altijd goed om bezig te zijn met kennis opdoen. Wat voor werk doe je er nu bij? En waar wil je uiteindelijk naar toe?

Persoonlijk begeleider/coach binnen beschermd wonen en 'juf' en groepsleider op de dagbesteding van dezelfde organisatie.

Eigenlijk weet ik niet zo goed waar het toe moet leiden. Ik geniet van het werken met eigenwijze pubers(en wat ouder), vindt zowel het didactisch stuk als het persoonlijk begeleiden heel mooi.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-01-2018 16:23 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 19 januari 2018 16:18 schreef MMayo het volgende:
Hehe, ik moet nog even leren plat Grunn's te ontcijferen, maar verder gaat het heel oké



2/3 van de woorden niet uitspreken en je bent een eind op weg toch?

Al is een samenraapsel van woorden die maar voor 1/3 worden uitgesproken ontcijferen inderdaad wel lastiger denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-01-2018 16:24]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2018 16:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 16:21 schreef Silence het volgende:
Klinkt als een mooie klus. Wat wil je in beweging krijgen?


Stukje ontwikkeling binnen team, met name bewustwording waarom je dingen doet zoals je ze doet. Ik heb de afgelopen weken al zo vaak waarom gevraagd, waarop ik geen antwoorden krijg omdat men het gewoon niet weet. En nog wat dingen, maar dat mag ik binnenkort gaan aankaarten.

quote:
Op 19 januari 2018 16:21 schreef Silence het volgende:

Persoonlijk begeleider/coach binnen beschermd wonen en 'juf' en groepsleider op de dagbesteding van dezelfde organisatie.


Lekker afwisselend! Leuke organisatie?

quote:
Op 19 januari 2018 16:21 schreef Silence het volgende:
Eigenlijk weet ik niet zo goed waar het toe moet leiden. Ik geniet van het werken met eigenwijze pubers(en wat ouder), vindt zowel het didactisch stuk als het persoonlijk begeleiden heel mooi.




quote:
Op 19 januari 2018 16:20 schreef bastianus het volgende:
Goed om te zien. Fijn dat het met jou goed gaat ook, en de groeten aan Japke.


Zal haar de groeten doen!
En yep, gaat goed met mij. Blij met mijn keuze naar Groningen te verhuizen.

Jij nog blij met je werkzaamheden?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-01-2018 16:27]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2018 16:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 16:23 schreef Natural Disaster het volgende:
2/3 van de woorden niet uitspreken en je bent een eind op weg toch?

Al is een samenraapsel van woorden die maar voor 1/3 worden uitgesproken ontcijferen inderdaad wel lastiger denk ik.


Ja dat is het inderdaad. En dan hebben sommige mensen ook wat moeite met hun spraak, terwijl ze plat Grunn's toepassen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-01-2018 16:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 15:41 schreef Bleh? het volgende:
Eens met Ralph. Ik zit in een 'laatste ronde' en mag maandag een tijdstip uitkiezen om langs te komen. Er zijn 4 dagen interviews voorzien voor 3 plaatsen. Het zweet breekt me nu al uit.
En dan bevind ik me nog in de luxepositie dat ik werk heb, dus als het niets wordt is dat alleen jammer, geen ramp.

Succes!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2018 16:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 16:26 schreef MMayo het volgende:
Jij nog blij met je werkzaamheden?
Heel erg op dit moment. We zitten midden in een kwaliteitsslag, omdat we vorig jaar wat tikken op de vingers hebben gehad door het inspectieonderzoek (wat op zich wel heel vervelend was). Maar wel goed om te zien dat we daardoor als team steeds sterker worden. We doen ook allerlei goede oefeningen in intervisie. Dus ik leer op dit moment weer heel veel bij, door alle nieuwe uitdagingen.
De leerlingen zijn vervelender dan ooit, ook door passend onderwijs. Ook wel mooi om te zien dat collega's daarop stuklopen, terwijl ik me momenteel heel aardig weet te redden tussen al dat gajes van niveau 2.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 19-01-2018 16:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 16:26 schreef MMayo het volgende:
Stukje ontwikkeling binnen team, met name bewustwording waarom je dingen doet zoals je ze doet. Ik heb de afgelopen weken al zo vaak waarom gevraagd, waarop ik geen antwoorden krijg omdat men het gewoon niet weet. En nog wat dingen, maar dat mag ik binnenkort gaan aankaarten.


Blijven bevragen, mooi! Mag ik ook graag doen. Ook bij mezelf trouwens, soms ietwat vermoeiend.


quote:
Op 19 januari 2018 16:26 schreef MMayo het volgende:
Lekker afwisselend! Leuke organisatie?

Ja, zeker. We zijn sinds mijn start hier gegroeid van 6 jongeren dagopvang aanbieden in een oude garage naar 30 jongeren in de dagopvang en 10 in het wonen. Dat brengt de nodige 'professionalisering' mee. Dus dagelijks stoeien met het voldoen aan de groeiende eisen van WMO/Jeugdzorg etc, zonder daarbij onze eigenzinnigheid en eigenwijze trekjes te verliezen. We zijn recent benaderd door Jeugdzorg om mee te denken hoe ze door Nederland heen moet veranderen om meer aan te sluiten bij de jeugd & bezig met alternatieve verantwoording van de zorg (dus zo min mogelijk papierwinkel en administratie). Altijd iets te beleven


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2018 16:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2018 16:50 schreef Silence het volgende:
hoe ze door Nederland heen moet veranderen om meer aan te sluiten bij de jeugd & bezig met alternatieve verantwoording van de zorg (dus zo min mogelijk papierwinkel en administratie)
Ik kan niet wachten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 20-01-2018 19:15 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 januari 2018 0:01 schreef Snaack het volgende:
En dat zit je thuis, en dan wat? Binnen een maand verveel je je de tyfus.

Ik val in dezelfde categorie als Negatieveling, maar dat van de Ferrari weet ik nog niet zeker haha

Ik zou denk ik nog veel meer gaan ondernemen. Allemaal dingen uitproberen. Wel uitsluitend dingen die ik leuk vind, maar goed, dat doe ik nu ook en ik werk al jaren niet meer voor een baas.

Anyway.. Ik herken wat je zegt hoor. Het begin van mijn carrière heb ik ook behoorlijk pech gehad met werkgevers. Een paar bedrijven zijn failliet gedaan, ik heb een paar super foute managers gehad, etc. Dit was bij tijd en wijle ook behoorlijk demotiverend.

Maar wat zijn je opties nou eigenlijk, eerlijk?

Doorknokken of opgeven.

Oftewel, uiteindelijk zul je je weg vinden, of je kunt opgeven, wellicht zelfs afgekeurd worden en nooit meer voldoening uit werk halen. Of zo'n chagrijnige Nederlander worden die kankerend naar zijn werk gaat. Wil je dat??

Ik zeg niet dat het makkelijk is, en zeker gezien jouw depressie lijkt het vast een andere dimensie, daar waar je een toffe baan hebt waar je fluitend heen gaat, maar de keuze is wel degelijk aan jou.

Je zult er alleen wel voor moeten knokken. En het lukt niet in één keer.

Bedenk je, een carrière die volgens het boekje verloopt heeft vrijwel niemand.

Vrijwel iedereen maakt ongelukkige keuzes, heeft pech, heeft niet altijd focus, etc. Dus de situatie waar je nu in zit is hartstikke normaal.

Hold on there buddy.


Thanks mate, komt ook allemaal wel weer goed... Het gras lijkt altijd groener aan de overkant, en ik blijf gewoon trouw solliciteren.. Ik ga ook zeker niet bij de pakken neerzetten, gewoon het probleem proberen aan te pakken en weer door. Ooit kom ik op die goede plek terecht waar ik mijn ei kwijt kan en ik fluitend heen ga

quote:
Op 19 januari 2018 7:07 schreef bastianus het volgende:
Ik weet niet of je begeleiding hebt, Koen. Maar ik zou me eerst eens richten op uit de depressie komen. Het lijkt erop dat je alles op je omgeving (werk en partner) aan het schuiven bent. Maar als je genezen bent denk je daar misschien anders over.
Het laatste wat je nu zou moeten doen, is alle schepen om je heen verbranden. Want ik betwijfel of je nu toerekeningsvatbaar bent.


Ik verbrand gelukkig nog geen schepen, en dat was ik ook niet van plan.. Ik heb hulp gezocht en daarmee kom ik er wel weer bovenop, thanks


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2018 20:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2018 21:15 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Iets met robots.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 20-01-2018 21:51 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Hoera voor robots.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-01-2018 22:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Bravo!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-01-2018 22:06 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 20 januari 2018 21:15 schreef Dentz het volgende:
Iets met robots.


https://aibo.sony.jp/en/


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Nix
Usericon van Nix
Posted 21-01-2018 14:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2018 21:15 schreef Dentz het volgende:
Iets met robots.



Nog een old skool ZM’er zonder naamsverandering!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-01-2018 17:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Leuk nieuw werk aangeboden gekregen. Even prakkeseren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-01-2018 17:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Het baantje van Deceptiekoen?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-01-2018 17:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gelukkig niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 22-01-2018 18:38 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-01-2018 19:52 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2018 14:41 schreef Nix het volgende:
Nog een old skool ZM’er zonder naamsverandering!

Joah!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-01-2018 0:22 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2018 17:23 schreef bastianus het volgende:
Leuk nieuw werk aangeboden gekregen. Even prakkeseren.
Wat voor iets?


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen