|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Op zich wel, heel wat anders dan ik eerder altijd heb gedaan dus in dat opzicht wel een uitdaging. Leuke collega's ook, en de cliënten zijn stuk voor stuk mooie mensen met veel humor. Maar er kan veel anders, benieuwd of ik het een en ander in beweging kan gaan krijgen. quote: Oeh fijn, studiekriebels! Altijd goed om bezig te zijn met kennis opdoen. Wat voor werk doe je er nu bij? En waar wil je uiteindelijk naar toe? |
|
quote: Hehe, ik moet nog even leren plat Grunn's te ontcijferen, maar verder gaat het heel oké |
|
quote:Goed om te zien. Fijn dat het met jou goed gaat ook, en de groeten aan Japke. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Klinkt als een mooie klus. Wat wil je in beweging krijgen? quote: Persoonlijk begeleider/coach binnen beschermd wonen en 'juf' en groepsleider op de dagbesteding van dezelfde organisatie. Eigenlijk weet ik niet zo goed waar het toe moet leiden. Ik geniet van het werken met eigenwijze pubers(en wat ouder), vindt zowel het didactisch stuk als het persoonlijk begeleiden heel mooi. |
|
quote: 2/3 van de woorden niet uitspreken en je bent een eind op weg toch? Al is een samenraapsel van woorden die maar voor 1/3 worden uitgesproken ontcijferen inderdaad wel lastiger denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-01-2018 16:24] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Stukje ontwikkeling binnen team, met name bewustwording waarom je dingen doet zoals je ze doet. Ik heb de afgelopen weken al zo vaak waarom gevraagd, waarop ik geen antwoorden krijg omdat men het gewoon niet weet. En nog wat dingen, maar dat mag ik binnenkort gaan aankaarten. quote: Lekker afwisselend! Leuke organisatie? quote: quote: Zal haar de groeten doen! En yep, gaat goed met mij. Blij met mijn keuze naar Groningen te verhuizen. Jij nog blij met je werkzaamheden? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-01-2018 16:27] |
|
quote: Ja dat is het inderdaad. En dan hebben sommige mensen ook wat moeite met hun spraak, terwijl ze plat Grunn's toepassen. |
|
quote: Succes! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Heel erg op dit moment. We zitten midden in een kwaliteitsslag, omdat we vorig jaar wat tikken op de vingers hebben gehad door het inspectieonderzoek (wat op zich wel heel vervelend was). Maar wel goed om te zien dat we daardoor als team steeds sterker worden. We doen ook allerlei goede oefeningen in intervisie. Dus ik leer op dit moment weer heel veel bij, door alle nieuwe uitdagingen. De leerlingen zijn vervelender dan ooit, ook door passend onderwijs. Ook wel mooi om te zien dat collega's daarop stuklopen, terwijl ik me momenteel heel aardig weet te redden tussen al dat gajes van niveau 2. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Blijven bevragen, mooi! Mag ik ook graag doen. Ook bij mezelf trouwens, soms ietwat vermoeiend. quote: Ja, zeker. We zijn sinds mijn start hier gegroeid van 6 jongeren dagopvang aanbieden in een oude garage naar 30 jongeren in de dagopvang en 10 in het wonen. Dat brengt de nodige 'professionalisering' mee. Dus dagelijks stoeien met het voldoen aan de groeiende eisen van WMO/Jeugdzorg etc, zonder daarbij onze eigenzinnigheid en eigenwijze trekjes te verliezen. We zijn recent benaderd door Jeugdzorg om mee te denken hoe ze door Nederland heen moet veranderen om meer aan te sluiten bij de jeugd & bezig met alternatieve verantwoording van de zorg (dus zo min mogelijk papierwinkel en administratie). Altijd iets te beleven |
|
quote:Ik kan niet wachten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Thanks mate, komt ook allemaal wel weer goed... Het gras lijkt altijd groener aan de overkant, en ik blijf gewoon trouw solliciteren.. Ik ga ook zeker niet bij de pakken neerzetten, gewoon het probleem proberen aan te pakken en weer door. Ooit kom ik op die goede plek terecht waar ik mijn ei kwijt kan en ik fluitend heen ga quote: Ik verbrand gelukkig nog geen schepen, en dat was ik ook niet van plan.. Ik heb hulp gezocht en daarmee kom ik er wel weer bovenop, thanks Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iets met robots. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hoera voor robots. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Bravo! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: https://aibo.sony.jp/en/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nog een old skool ZM’er zonder naamsverandering! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Leuk nieuw werk aangeboden gekregen. Even prakkeseren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het baantje van Deceptiekoen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gelukkig niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
quote: Joah! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Wat voor iets? |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |