|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hennie van der Most heeft zijn LTS ook niet afgemaakt maar dat is het punt niet. Voor elke succesvolle Hennie zijn er 100 die gefaald hebben en die nu balen dat ze niet even langer naar school gingen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het zijn niet direct studiekosten nee, maar het zijn wel dingen die de studieschuld aanzienlijk vergroten. Waaruit maak je trouwens op dat ik zelf niets zou investeren? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
school mavo/havo 1 op blariacum blerick mavo 2 op blariacum blerick vmbo 3 electro op dendron horst vmbo 4 electro op dendron horst kmbo detailhandel dhz op gilde venlo mbo detailhandel dhz op gilde venlo vormgeven op grafisch lyceum eindhoven werk eindhovens dagblad part time drukkerij in venlo full-time tommy hilfiger orderpicken/expeditie freelance dtp/vormgeven in combinatie met een part time baan als dtp-er |
|
Mavo 4 jaar Nu bezig met een opleidign ondernemer froothandel Werk: Coppelmans tuincentrum McDonalds Eindhoven Leger Body Contour |
|
McDonalds medewerker zijn is gay |
|
quote: Ik 7.5 K nu nog. Studie niet afgemaakt helaas. Maar ik betaal het uiterste minimum per maand terug, want dat voel ik niet in den beurs. Laat maaar lekker voortkabbelen. |
|
Hangt het bedrag dat je maandelijks moet betalen niet af van je inkomen? |
|
quote: Misschien wel, maar werken en geld verdienen niet. |
|
quote: In eerste instantie hangt het gewoonweg af van de precieze hoogte van je schuld. En als je dat niet kunt betalen, kun je draagkrachtmeting aanvragen om te kijken wat je dan wel per maand kunt betalen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ah, chekc. Nou ja, zoals het er nu naar uitziet krijg ik nooit een studieschuld. |
|
Geen studie, dus geen schuld idd |
|
quote: Blijkbaar niet hehe. Nu betaal ik ergens iets tussen de 60 en 70 euro per maand en die voel ik dus niet. Vandaar dat ik ook geen haast heb En aangezien het GEEN consumptieve lening is, staat het ook niet bij het BKR in Tiel in de boeken en speelt het ook geen rol met het aanvragen van een hypotheek. Prima dus. |
|
70 euro per maand, damn, haha. Dat is net zoveel als ik maandelijks betaal voor m'n telefoonrekeningen. :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-09-2007 11:32] |
|
Zonde van je geld. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ja, ik moet flink gaan minderen Afgelopen maand was het bijna 100 euro. |
|
quote: Rijke ouders? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Daar kun je ook CD's van kopen he! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee, door MBO krijg je geen studieschuld, hehe. |
|
quote: Hehe, klopt...maar dat doe ik ook. |
|
quote: Is dat zo? Dus HBO-ers krijgen wel een studieschuld? Vaag... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Die kunnen er een krijgen net als academici. Voor lui met rijke ouders gaat dit uiteraard in geen enkel geval op. |
|
quote: Zo blijft studeren voor een deel toch voor de rijkeluikindjes. Niet iedereen kan 40 of meer uur per week aan school besteden én een baantje ernaast hebben zonder uitgeput te raken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Fout, dat was tot dit jaar, sinds dit jaar heb je ook op het mbo een prestatiebeurs. |
|
quote:Dat geldt voor alles in het leven. Gezondheidszorg idem dito. Duurt het je te lang voor je geopereerd wordt dan ga je naar een privekliniek. Money talks. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |