IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Werk/opleiding deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2008 23:05 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Afgelopen 3 weken het bedrijf van mn pa hier in Nederland gerund(leiding geven is een erg groot woord) met zo'n 6 -10 man personeel. Eerste week was het wel een beetje kut en was eigenlijk ook de drukste week, gelijk iets van 60 uur gemaakt met maar een halfuurtje dingen uitgelegd gekregen en niet echt iemand in de buurt om op terug te vallen.

En vandaag dan op een beurs geprobeerd informatie te verzamelen en contacten gelegd om een nieuwe kas te laten bouwen.

Wel erg gaaf om het een keer ervaren te hebben, maar ik wil er niet in verder. Leiding geven is niet mn ding, omdat ik er toch niet zo van hou om mensen opdrachten te geven. En vertegenwoordigen is ook wel leuk maar fulltime lijkt het me niets.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-10-2008 23:05]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-10-2008 9:41 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Over relaxte banen gesproken... op de frontpagina van nu.nl staat nu een vacature voor een "pensioenstrainee".
Dat lijkt me nou wel wat.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2008 9:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 oktober 2008 9:41 schreef Jällö het volgende:
Over relaxte banen gesproken... op de frontpagina van nu.nl staat nu een vacature voor een "pensioenstrainee".
Dat lijkt me nou wel wat.

Ach, jij zit toch op een goudmijn met dat hout?


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-10-2008 9:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Per 1 februari afstuderen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-10-2008 10:01 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 9:42 schreef MR. N het volgende:
Ach, jij zit toch op een goudmijn met dat hout?
De bouwwereld zit wereldwijd volledig op z'n gat, de warenhuizen liggen bomvol, Russisch rondhout importeren kan niet meer vanaf '09, door stormen elders zijn de prijzen gekelderd (veel omgewaaide bomen = overproductie) de Euro staat knetterhoog...
Nee, gaat lekker joh.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-10-2008 10:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Sinds het paniekrapport van de tweede Deltacommissie is werk in de waterwereld voor de komende decennia verzekerd (en by extension ook in de (water)bouwwereld)

En er waren al te weinig mensen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2008 10:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 oktober 2008 10:01 schreef Jällö het volgende:
De bouwwereld zit wereldwijd volledig op z'n gat, de warenhuizen liggen bomvol, Russisch rondhout importeren kan niet meer vanaf '09, door stormen elders zijn de prijzen gekelderd (veel omgewaaide bomen = overproductie) de Euro staat knetterhoog...
Nee, gaat lekker joh.


Hehehe, mkay... Maar als grondstof blijft het wel in trek natuurlijk.


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-10-2008 10:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

fuck cv, allemaal weer aan de houtkachels!


Je moeder.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-10-2008 10:37 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 10:08 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, mkay... Maar als grondstof blijft het wel in trek natuurlijk.

Tja, dat geldt ook voor aardappelen!

Het goede nieuws voor mij is dat er extra aandacht en geld voor R&D is om fancy processen en producten te ontwikkelen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


R.
Usericon van R.
Posted 22-10-2008 10:46 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 9:42 schreef MR. N het volgende:
Ach, jij zit toch op een goudmijn met dat hout?

Dat dacht Eddy Planckaert ook.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 22-10-2008 12:12 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 9:42 schreef ZelThoR het volgende:
Per 1 februari afstuderen


Het begin van het einde

Bij welke vakgroep ga je afstuderen? Van CIT ken ik er eigenlijk geen, geloof wel dat je drie tracks hebt waarin je je master kan kiezen? Verkeer, water en bouw?



[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 22-10-2008 12:13]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-10-2008 16:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 12:12 schreef Nimbus het volgende:
Het begin van het einde

Bij welke vakgroep ga je afstuderen? Van CIT ken ik er eigenlijk geen, geloof wel dat je drie tracks hebt waarin je je master kan kiezen? Verkeer, water en bouw?

Klopt

Water, verkeer en bouwen ja Ik doe Water (Engineering and Management, WEM) en daar ga ik derhalve ook afstuderen. Waarschijnlijk iets met hydrodynamische en/of morphologische modellering


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 23-10-2008 18:34 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2008 16:48 schreef ZelThoR het volgende:
Klopt

Water, verkeer en bouwen ja Ik doe Water (Engineering and Management, WEM) en daar ga ik derhalve ook afstuderen. Waarschijnlijk iets met hydrodynamische en/of morphologische modellering


Succes, ik ben nu nog met mijn stage bezig maar ik hoop in februari te kunnen beginnen met afstuderen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-12-2008 4:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vanaf januari werk ik dus niet meer bij Friesland Foods, maar bij Friesland Campina...


spelfout weggehaald...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 27-12-2008 19:19 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Mensen hier die SPH hebben gestudeerd? Ik kreeg laatst de tip om SPH te gaan doen ipv creatieve thearie omdat ze meestal SPH'ers nemen om die therapie te geven. Mensen die hier wat meer over weten?

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 27-12-2008 19:19]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-12-2008 19:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 19:19 schreef VodeVilicious het volgende:
Mensen hier die SPH hebben gestudeerd? Ik kreeg laatst de tip om SPH te gaan doen ipv creatieve thearie omdat ze meestal SPH'ers nemen om die therapie te geven. Mensen die hier wat meer over weten?


In NL zijn het allemaal creatieve therapeuten die worden aangenomen en geen sph-ers. Totaal ander vakgebied ook. Met SPH kom je wel makkelijker aan het werk (als in er is meer werk voor een SPHer), maar niet binnen CT. In ieder geval niet in deze regio, wellicht is het elders anders.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-12-2008 19:25]


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 27-12-2008 19:25 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 19:23 schreef MMayo het volgende:
In NL zijn het allemaal creatieve therapeuten die worden aangenomen en geen sph-ers. Totaal ander vakgebied ook. Met SPH kom je wel makkelijker aan het werk (als in er is meer werk voor een SPHer), maar niet binnen CT.


Hmm ok. Jij weet er denk ik wat meer over dan het meisje waar ik het van hoorde. Ik zit nog in dubio wat ik nou wil gaan doen. Ben gek op creatief bezig zijn, maar wil heel graag in verlavingscentra gaan werken. Momenteel neig ik meer naar SPH


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 27-12-2008 19:56 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

In de verslavingszorg, pft das wel piitig hoor. Respect dat je daar überhaupt zin in hebt.

Overigens, de beide opleidingen vallen binnen cluster Social work natuurlijk, ik weet dat in utrecht het eerste jaar heel breed wordt gegeven (door heel SW heen) zodat je nog een tijdje hebt om je plek te vinden. Ik weet niet of dat iets voor je is? Dan kan je kijken of je dat, of eenzelfde aanpak bij een andere Hogeschool prettig vindt.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-12-2008 20:03 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 december 2008 19:19 schreef VodeVilicious het volgende:
Mensen hier die SPH hebben gestudeerd? Ik kreeg laatst de tip om SPH te gaan doen ipv creatieve thearie omdat ze meestal SPH'ers nemen om die therapie te geven. Mensen die hier wat meer over weten?


Pascalorie heeft een poging gedaan tot SPH, 5 studie punten in anderhalf jaar, iedere vrijdag stage lopen op een neuzenschool, voetballen met kutmarokkanen en hij heeft er een drank en drugsprobleem aan over gehouden, of het van de opleiding komt weet ik dan weer niet.


Against God and Government


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 27-12-2008 20:08 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 19:56 schreef Jolijn het volgende:
In de verslavingszorg, pft das wel piitig hoor. Respect dat je daar überhaupt zin in hebt.

Overigens, de beide opleidingen vallen binnen cluster Social work natuurlijk, ik weet dat in utrecht het eerste jaar heel breed wordt gegeven (door heel SW heen) zodat je nog een tijdje hebt om je plek te vinden. Ik weet niet of dat iets voor je is? Dan kan je kijken of je dat, of eenzelfde aanpak bij een andere Hogeschool prettig vindt.


Ja, maar utrecht is een beetje te ver weg voor me. Hier in tilburg word het eerste jaar ook vanalles aangehaald en dan kan je daarna nog verder kijken. Het gaat toch SPH worden denk ik, ik ga liever voor de opleiding met meer kans op een baan.
En verslavingszorg, ja heftig maar het is wel iets wat me echt boeit.

quote:
Op 27 december 2008 20:03 schreef Rotzak het volgende:
Pascalorie heeft een poging gedaan tot SPH, 5 studie punten in anderhalf jaar, iedere vrijdag stage lopen op een neuzenschool, voetballen met kutmarokkanen en hij heeft er een drank en drugsprobleem aan over gehouden, of het van de opleiding komt weet ik dan weer niet.


Haha, nou dat zullen we snel genoeg weten. Ik zal het laten weten als mij het zelfde lot toekomt.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 27-12-2008 20:13 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 20:08 schreef VodeVilicious het volgende:
Ja, maar utrecht is een beetje te ver weg voor me. Hier in tilburg word het eerste jaar ook vanalles aangehaald en dan kan je daarna nog verder kijken. Het gaat toch SPH worden denk ik, ik ga liever voor de opleiding met meer kans op een baan.
En verslavingszorg, ja heftig maar het is wel iets wat me echt boeit.



Haha, nou dat zullen we snel genoeg weten. Ik zal het laten weten als mij het zelfde lot toekomt.


Oh als ze dat daar ook hebben dan komt t wel goed. het is alleen zo zonde om iets beginnen wat je toch niet ligt.

en wat betreft die drugs/drank problemen: Ik ben niet verslaafd en ik deed ook een jaar SPH. Ik ken zelfs mensendie de opldeiding incluis kutmarrokanen hebben afgemaakt en ook niet verslaafd zijn. Ik denk dat dat wel los staat van elkaar. Slechts een mijmering van mijn kant.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-12-2008 20:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 19:25 schreef VodeVilicious het volgende:
Hmm ok. Jij weet er denk ik wat meer over dan het meisje waar ik het van hoorde. Ik zit nog in dubio wat ik nou wil gaan doen. Ben gek op creatief bezig zijn, maar wil heel graag in verlavingscentra gaan werken. Momenteel neig ik meer naar SPH


Met SPH kun je ook binnen activiteitenbegeleiding aan de slag, ben je ook creatief bezig. Welliswaar anders dan bij creatieve therapie het geval is, maar ben je wel sneller verzekerd van werk en SPH heeft een breed vakgebied.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 27-12-2008 20:29 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 20:14 schreef MMayo het volgende:
Met SPH kun je ook binnen activiteitenbegeleiding aan de slag, ben je ook creatief bezig. Welliswaar anders dan bij creatieve therapie het geval is, maar ben je wel sneller verzekerd van werk en SPH heeft een breed vakgebied.


Zoiets dacht ik al, dankjewel voor de info.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2009 23:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:17 schreef Gemene Lepel het volgende:
Netjes

Dank je
quote:
voor elke plaats 4 andere kandidaten toch?

Hmmm?

Er waren 43 aanmeldingen, 12 waren geselecteerd voor sollicitatie. Daarvan waren 9 buitenlanders die wat vragen via internet moesten beantworden om te kijken of het de moeite waard was ze langs te laten komen. Ze hebben voor mij en een medeafstudeerder gekozen, mede omdat we al veel samengewerkt hebben, van de buitenlanders wordt gekeken of er voor 1 of 2 nog wat anders bij ons te vinden is.

Korte beschrijving project (copy-paste van mailconversatie):
Ik had gesolliciteerd voor een promotieplek bij mijn eigen vakgroep (Water Engineering & Management, net als m'n master). Er waren twee plekken binnen één onderzoeksproject met als het doel het verbeteren/opzetten van een rekenmodel die kan voorspellen hoe duintjes op de bodem van een rivier zich ontwikkelen onder invloed van het water wat erover heen stroomt. De duinvorm en -grootte zorgt er weer dat het water anders gaat stromen, zo zorgen hogere duintjes voor meer weerstand en zal het water hoger staan. De twee promovendi gaan kijken naar verschillende processen die de evolutie van de duintjes beïnvloeden (ook in echte experimenten) en die processen netjes in het rekenmodel weergeven. Ook zullen de consequenties voor de ruwheid (weerstand) uitgezocht worden. Later zal een post-doc (iemand die al uitgepromoveerd is) die nieuwe kennis in een hoogwatervoorspellingsmodel (jaja) stoppen van Rijkswaterstaat. Ook wordt een veelgebruikt stromingsmodel voor beken en rivieren met de opgedane kennis verbeterd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-06-2009 23:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

gefeliciteerd!


Je moeder.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen