|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Even kort dan. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik had het hier over/ quote: Had jij het over de kokosmat? Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Yep. Tuurlijk. Het zou er weer eens niet over gaan.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Weer eens niet? Überhaupt eens niet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nu snap ik ook waarom mensen jouw humor niet begrijpen. :') (Btw, over dol zijn op elkaar enzo, zijn die tekenfilmpjes er elke dag op?) Subtiel kamerolifantje |
|
Vanaf volgende week naar een nieuw project bij BNP Paribas in Brussel. Nog steeds voor de zelfde werkgever (Capgemini) overigens. |
|
Morgen voor het werk naar Canada. Over 3 weken (dan pas?!) bul ophalen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Advies gevraagd. Ik heb een contract aangeboden gekregen waar een foutje in staat. Bij salaris staat het volgende: € 12,50 (zegge: vijftien euro ) bruto. Tijdens het sollicitatiegesprek is ook nog geen bedrag ter sprake ter sprake gekomen. Het betreft een HBO job als online community manager. Houdt in dat je social media pagina's voor allerlei bedrijven beheert. Wat zal ik hiermee doen? Zit er aan te denken om te zeggen dat ik 15 euro een mooi aanbod vind.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het antwoord is simpel, je moet vragen om welk bedrag het gaat! Wat een kutbaan trouwens, sorry hoor. Wat heb je daar nou aan. *edit* nog HBO ook, tjonge. Hoe was je werk schat? Nou, ik heb die trollen op de facebook-pagina van Bakker Bart eens flink de les gelezen! Pfff [Dit bericht is gewijzigd door M. op 13-12-2011 22:50] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
:') @ the edit that is. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-12-2011 22:58] |
|
Nou tis wel wat meer dan dat. Je doet ook het grafisch ontwerp en je ontwikkelt dagelijks leuke nieuwsberichten. Je zet een nieuw bedrijf gewoon zo goed mogelijk op de markt. Alles in overleg natuurlijk en ja dat vind ik leuk. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Daar is je antwoord. Zet in op die vijftien, maar fuck dat. Van 12,50 per uur kun je ook wel leven. Tenzij je goed zit waar je zit, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 13-12-2011 23:05] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Nou ja, al het beste natuurlijk het klinkt ook al wel wat beter als je het zo zegt. En ieder z'n meug natuurlijk, ik zit al jaren bij een grote maatschappij op het snijvlak van finance & verzekeringen en WIE WIL DAT NOU. En ik vind het ook erg leuk (steeds leuker worden zelfs) en dat is wat mij betreft het allerbelangrijkste, doen wat je leuk vindt. Anders wordt het niks. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 13-12-2011 23:13] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: nou ik niet, lijkt mij helemaal niks maar goed.. over dat contract, denk niet dat het handig is simpelweg te vragen welk bedrag ze nou bedoelen, want dan krijg ik toch 12,50 te horen... ik ga denk ik mooi inzetten op 15 en wacht de reactie wel weer af ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik ben deels verantwoordelijk voor de frustratie bij het uitpakken van een geheugenkaartje. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: JIJ ONTZETTENDE LUL MET VINGERS!!!!!!!!!!! Zo maar eens buiten spelen... Boeiender |
|
Daar is het niet echt best weer voor, om buiten te spelen Straks maar eens babbelen voor een baan ergens in Naarden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Och, ik klaag niet hoor, in de zomer sta ik ook lekker buiten. quote: Succes gewenst! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 14-12-2011 9:53] Boeiender |
|
Merci http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Net telefoon gehad, ik ben in ieder geval de komende maanden ook onder de pannen. Niet iets waarvoor ik echt ben opgeleid, maar in ieder geval wel in een comfortabele positie om verder te solliciteren. Beetje werkervaring en nieuwe vaardigheden opdoen, lekker sparen. En natuurlijk succes @ Ralph. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 14-12-2011 11:22] You have time. You are doing fine. |
|
Succes @ Ralph, congrats @ intothevoid Ik hoop ergens vanaf juni of juli 2012 voor een periode van minstens een jaar ergens ongeveer 32 uur per week (of 40 uur, wat mij betreft) aan de bak te kunnen. Dan heb ik als het goed is mijn bachelor afgerond. Ben het studeren een beetje beu, een break van een jaartje lijkt me wel wat. Daarnaast - en dit is eigenlijk de belangrijkste reden - lijkt het me verstandig om een paar duizend euro opzij te zetten voor de masterfase, zodat ik op het moment dat ik daarmee begin niet nog meer hoef te lenen en mijn studieschuld redelijk beperkt blijft. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ja dat is altijd wel verstandig. Had ik ook graag gedaan, maar bachelor en master waren niet echt gescheiden. Hald al 60 ECTs van mijn MSc binnen voordat ik mijn bachelor had afgerond...Aan de andere kant, ik weet niet hoe gemotiveerd ik nog zou zijn om na een jaar lang geld verdienen terug te moeten gaan naar een studentenbudget. You have time. You are doing fine. |
|
Dat wordt natuurlijk wel weer aangevuld met geestelijke rijkdom. Edit: en schijn vrije tijd [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-12-2011 11:57] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |