|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Aanvullend dus? Bijstand is klote, je houd niet echt geld over. |
|
quote: quote: Lijkt me dat jullie gezien de leeftijd in de WIJ terecht komen, het jonge broertje van de WWB voor jongeren < 27 jaar. Acceptatie van een werk/leeraanbod en dan een eventuele aanvullende inkomensvoorziening. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 31-03-2010 20:42] Verrassend triviaal |
|
quote: Ja. Zoek jij nog een lieve doch technische knul met affiniteit voor machinebouw? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
huh er is toch meestal wel grote vraag naar technici? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Redelijk ja, maar niet bij de bedrijven waarvan ik dacht terecht te kunnen. En eer je eens door de sollicitatie molen heen bent ... [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 31-03-2010 21:01] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
- Mavo - Elektrotechniek (4) - Administratie (4) - Bijhorende cursussen En nu werk ik als Elektromonteur maar ik ga het binnenkort combineren met de Administratieve vaardigheden van het bedrijf. |
|
quote: Als jij m'n auto weer piep en kraakvrij kan maken... Hehe. Maar serieus, sterkte kerel! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-03-2010 21:06] Je moeder. |
|
Lijstjes, want daar is ZM dol op! Mavo LBO Monteur montage & Onderhoud MBO Tekenaar Constructeur HBO Werktuigbouwkunde En een AutoCAD certificaat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Eisen lager leggen voor je werk en ondertussen iets beters vinden? Bijstand is niet bepaald goed. |
|
Eerst maar afstuderen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Goed idee! BHV, VCA-VOL, Interne auditor en aerobic instructrice. Oh ja, ik doe ook nog steeds een studie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ohja Wat doe je? |
|
Nee, jij. |
|
Waarop was dat een antwoord? |
|
Prof-ZM-poster. Denk ik. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: HBO werktuigbouw. Nog 2 maand, je moet erg je best doen wil je dat verkloten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ooh, 2 maanden nog! en wat ga je er na doen? werken of verder studeren? |
|
Ik gok op een uitkering trekken en met een kratje bier in de voortuin zitten. Je moeder. |
|
quote: Mijn contract loopt tot 1 september maar voor die tijd wil ik er koste wat koste weg zijn. Daarnaast heb ik een variabel aantal uren per week (3 uur vast) en kan ik maar met moeite rondkomen. Vandaar>> quote: Jep, vanmorgen mijn intake gehad. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Samen met MH22, als we onze uitkeringen bundelen kunnen we een kratje HJ kopen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Oh ja. En ontipoc: Ik vermaak mij met uitkeringen toekennen en met terugwerkende kracht afpakken op een sociale dienst, verder doe ik er als hobby nog een master rechten naast. Ik wil ook met een kratje bier in de voortuin zitten. Probleem: geen tuin. Dan maar op de stoep voor de Aldi. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 31-03-2010 22:45] Verrassend triviaal |
|
quote:3 uur is ook wel erg weinig. Ik heb zelf het idee dat ze bij de post alleen nog maar huisvrouwen/part-timers willen. Veel succes met het vinden van een baan. |
|
quote: Klopt, alles om te bezuinigen. Als ik er morgen weg kon, was ik nu mijn ontslagbrief aan het typen. quote: Rrrr... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je kan ook bezuinigen op je eten om toch meer bier te hebben ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |