IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Werk/opleiding deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 12-09-2008 19:14 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Yay, zojuist aangenomen in het theater/schouwburg de Junushoff in Wageningen. Eindelijk weer euro's verdienen, hard nodig.



MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 12-09-2008 19:14 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

Whahaha xD Mooi !


Bier, Metal en Bloemetjes!


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 12-09-2008 22:13 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik start volgende week mijn eindstage bij GGZ Nijmegen.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-09-2008 22:14 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Oh ja, Airline Industry Consultants GmbH. Dikke vette Hopsakee.


Bruce Banner


Hertog
Usericon van Hertog
Posted 15-09-2008 10:37 by Hertog Wijzig reactieProfiel van HertogQuote dit bericht

ROC Midden Nederland, Sound & Vision


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-09-2008 11:58 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Fuck school! Daar had ik vandaag eigenlijk nog heen gewilt... Totdat ik pas om half 7 in slaap viel vanochtend en nu net weer wakker wordt dus jammer joh! Morgen maar weer dan...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2008 12:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, er is altijd nog de prostitutie!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-09-2008 13:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik mag mezelf vanaf 4 oktober werkloos noemen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-09-2008 13:04 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wat heb je misdaan?


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-09-2008 13:08 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 september 2008 13:00 schreef Count Usher het volgende:
Ik mag mezelf vanaf 4 oktober werkloos noemen.



quote:
Op 15 september 2008 12:25 schreef Jenje het volgende:
Ach, er is altijd nog de prostitutie!


Zijn altijd nog banen te vinden dus!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-09-2008 13:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 13:04 schreef Lionheart het volgende:
Wat heb je misdaan?


Niks. Momenteel heerst hier een soort chaos op het werk. Statutairen vs. contractuelen, afvloeiingen van personeel dat er al jaren werkt (ik ook dus), het aannemen van nieuwe krachten voor jobs die compleet onnodig zijn (o.a. voor vakken die niet in het arbeidsreglement en/of de functieomschrijving staan,...
Afijn, een boel ontslagen dus in de eerste week van oktober. En de directeur is met verlof... tot 6 oktober.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 15-09-2008 13:10]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


R.
Usericon van R.
Posted 15-09-2008 13:14 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik werk momenteel @ www.megasnel.nl


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-09-2008 13:19 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 13:09 schreef Count Usher het volgende:
Niks. Momenteel heerst hier een soort chaos op het werk. Statutairen vs. contractuelen, afvloeiingen van personeel dat er al jaren werkt (ik ook dus), het aannemen van nieuwe krachten voor jobs die compleet onnodig zijn (o.a. voor vakken die niet in het arbeidsreglement en/of de functieomschrijving staan,...
Afijn, een boel ontslagen dus in de eerste week van oktober. En de directeur is met verlof... tot 6 oktober.


Nou, succes met het vinden van een nieuwe baan dan.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 15-09-2008 13:32 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 13:14 schreef R. het volgende:
Ik werk momenteel @ www.megasnel.nl



waarom noemen ze het niet gewoon gigasnel?

of terasnel
of yottasnel

komt akelig video2000 op mij over...





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2008 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 15-09-2008 13:34 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 13:00 schreef Count Usher het volgende:
Ik mag mezelf vanaf 4 oktober werkloos noemen.


gefeliciteerd!

dat geeft altijd een frisse blik op zaken

weet je al wat je met je leven wilt gaan doen?

of beperkt het zich nu nog tot het zoeken naar weer een baan?
(zo ja, wat voor werk zoek je?)


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-09-2008 13:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 13:34 schreef ##**Boemba**## het volgende:
gefeliciteerd! dat geeft altijd een frisse blik op zaken


Zo fris is mijn blik momenteel toch niet. Nogal kut als je weet dat er contracten vrij zijn, maar men het vertikt om die aan te bieden en zelfs voor je neus gaat weggeven aan buitenstaanders.

quote:
weet je al wat je met je leven wilt gaan doen?


De wereld verbeteren. En als dat niet kan bezig zijn met muziek.

quote:
of beperkt het zich nu nog tot het zoeken naar weer een baan? (zo ja, wat voor werk zoek je?)


Geen idee of ik meteen wat anders ga zoeken. Mijn diploma is vrij beperkt (onderwijs). Ik heb alleen mijn buik vol van dat onderwijs (vandaar dat ik nu in de jeugdgevangenis werkte). Ik wil graag in dezelfde sector blijven als dat kan.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 15-09-2008 14:43 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 13:46 schreef Count Usher het volgende:
Geen idee of ik meteen wat anders ga zoeken. Mijn diploma is vrij beperkt (onderwijs). Ik heb alleen mijn buik vol van dat onderwijs (vandaar dat ik nu in de jeugdgevangenis werkte). Ik wil graag in dezelfde sector blijven als dat kan.


met een beetje beter onderwijs zou een jeugdgevangenis niet meer nodig zijn



wat voor onderwijs deed je?
basis, voorgezet?



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-09-2008 14:56 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 14:43 schreef ##**Boemba**## het volgende:
met een beetje beter onderwijs zou een jeugdgevangenis niet meer nodig zijn


Vandaar dat wereldverbeteren enzo. Al word je wel erg cynisch van dit werk.

quote:
wat voor onderwijs deed je?
basis, voorgezet?



Voortgezet. Ik gaf Nederlands en daarvoor Engels.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-09-2008 15:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 september 2008 13:00 schreef Count Usher het volgende:
Ik mag mezelf vanaf 4 oktober werkloos noemen.

das klote succes met zoeken naar ander werk


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-09-2008 8:47 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2008 22:13 schreef Hagal het volgende:
Ik start volgende week mijn eindstage bij GGZ Nijmegen.


Nice dat je bijna klaar bent! Succes met je stage.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-09-2008 9:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ga solliciteren. Baggerwerk in Dubai.


spelfout weggehaald...


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 16-09-2008 9:48 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Nooit naar V&E, landstede te Zwolle gaan. Want ze beloven je vanalles maar uiteindelijk gebeurt er niks...


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 16-09-2008 11:10 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2008 8:47 schreef Gangrad het volgende:
Nice dat je bijna klaar bent! Succes met je stage.


dank dank, ja heb de scriptie ook al af dus in maart mijn diploma ophalen


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-09-2008 11:32 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Beter! Mijn scriptie had wat vertraging (een jaar ), maar vrijdagavond gaat de allerlaatste versie de deur uit en daarna wil ik het woord 'studie' een paar jaar niet meer horen


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen