|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Yay, zojuist aangenomen in het theater/schouwburg de Junushoff in Wageningen. Eindelijk weer euro's verdienen, hard nodig. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Whahaha xD Mooi ! Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Ik start volgende week mijn eindstage bij GGZ Nijmegen. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Oh ja, Airline Industry Consultants GmbH. Dikke vette Hopsakee. Bruce Banner |
|
ROC Midden Nederland, Sound & Vision |
|
Ach, er is altijd nog de prostitutie! |
|
Ik mag mezelf vanaf 4 oktober werkloos noemen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wat heb je misdaan? |
|
quote: quote: Zijn altijd nog banen te vinden dus! |
|
quote: Niks. Momenteel heerst hier een soort chaos op het werk. Statutairen vs. contractuelen, afvloeiingen van personeel dat er al jaren werkt (ik ook dus), het aannemen van nieuwe krachten voor jobs die compleet onnodig zijn (o.a. voor vakken die niet in het arbeidsreglement en/of de functieomschrijving staan,... Afijn, een boel ontslagen dus in de eerste week van oktober. En de directeur is met verlof... tot 6 oktober. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 15-09-2008 13:10] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik werk momenteel @ www.megasnel.nl |
|
quote: Nou, succes met het vinden van een nieuwe baan dan. |
|
quote: waarom noemen ze het niet gewoon gigasnel? of terasnel of yottasnel komt akelig video2000 op mij over... |
|
|
|
quote: gefeliciteerd! dat geeft altijd een frisse blik op zaken weet je al wat je met je leven wilt gaan doen? of beperkt het zich nu nog tot het zoeken naar weer een baan? (zo ja, wat voor werk zoek je?) |
|
quote: Zo fris is mijn blik momenteel toch niet. Nogal kut als je weet dat er contracten vrij zijn, maar men het vertikt om die aan te bieden en zelfs voor je neus gaat weggeven aan buitenstaanders. quote: De wereld verbeteren. En als dat niet kan bezig zijn met muziek. quote: Geen idee of ik meteen wat anders ga zoeken. Mijn diploma is vrij beperkt (onderwijs). Ik heb alleen mijn buik vol van dat onderwijs (vandaar dat ik nu in de jeugdgevangenis werkte). Ik wil graag in dezelfde sector blijven als dat kan. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: met een beetje beter onderwijs zou een jeugdgevangenis niet meer nodig zijn wat voor onderwijs deed je? basis, voorgezet? |
|
quote: Vandaar dat wereldverbeteren enzo. Al word je wel erg cynisch van dit werk. quote: Voortgezet. Ik gaf Nederlands en daarvoor Engels. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: das klote succes met zoeken naar ander werk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nice dat je bijna klaar bent! Succes met je stage. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ga solliciteren. Baggerwerk in Dubai. spelfout weggehaald... |
|
Nooit naar V&E, landstede te Zwolle gaan. Want ze beloven je vanalles maar uiteindelijk gebeurt er niks... |
|
quote: dank dank, ja heb de scriptie ook al af dus in maart mijn diploma ophalen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Beter! Mijn scriptie had wat vertraging (een jaar ), maar vrijdagavond gaat de allerlaatste versie de deur uit en daarna wil ik het woord 'studie' een paar jaar niet meer horen Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |