![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sparck, ik weet nog wel dat wij 'op kantoor' een kerstscreensaver van jullie kregen, hehe. ![]() |
|
quote: Grmbll, vond het erger toen BDKR kapot ging ![]() ![]() |
|
quote: Verdient goed maar als je een gezin hebt zou ik er maar eens goed over nadenken. Een paar weken weg zijn is natuurlijk nooit goed voor je relatie. ![]() |
|
quote: Haha, er staat me ook iets van bij dat er ooit zoiets is vervaardigd.. ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Ja, wil me der eerst zeker in verdiepen hoor. spelfout weggehaald... ![]() |
|
off shore werk dan niks voor je? Dan heb je kortere periodes (week of maand). Zwager heeft dat gedaan, verdient ook goed. ![]() |
|
quote: Ja, dacht ik ook aan. Moet me nog effe orienteren.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
OF krab vissen in de Bering zee ![]() ![]() Deadliest Catch FTW! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Heersende serie ... ![]() |
|
Echt gaaf ja, ruige shit is dat ![]() ![]() |
|
Lijkt me wel gaaf om eens een seizoen mee te maken. [en te cashen natuurlijk]. ![]() Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. ![]() |
|
Ik vrees dat de gemiddelde Nederlander dat compleet niet trekt .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-09-2008 11:26] ![]() |
|
zijn er meerdere nederlanden ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zie edit ![]() Daarnaast is het gemiddelde van x ook x he ![]() (x/n)=x (n=1) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-09-2008 11:32] ![]() |
|
hou op over statistiek ![]() maar je hebt behoorlijk gelijk, al zal de gemiddelde wereldburger het ook niet trekken, al maken verwende westerlingetjes misschien wel het minste kans. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Na, de Hansen familie zijn Noren, dus ook westers ![]() Maar ik denk dat je daar echt in moet groeien, 40 uur achter elkaar door pezen op een zwalk schip, nheu dat trek ik niet. ![]() |
|
gemiddelde ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik ben net begonnen met mijn HBO Sport, Gezondheid & Management Against God and Government ![]() |
|
Ik dacht dat jij het leger in wou? ![]() ![]() |
|
quote: Afgekeurd:p Against God and Government ![]() |
|
quote: Over een andere richting gesproken hehe. ![]() |
|
quote: Hehe, waarop? ![]() |
|
quote:Als je het bord wat bij de ingang van het terrein staat sloopt en meeneemt naar de keuring .. tja, dan zak je .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-09-2008 16:11] ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |