|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Jep dank u en nu een uitzenddoos hard meppen |
|
Mooi, mep ook maar een keer van mij. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: jeeeee vandaag mail gehad dat ik uit zo'n 100 aanmeldingen ben gekozen om officieel te solliciteren naar deze functie!! Waarschijnlijk een goede kans want de ervaring met bv. spss en het doen van onderzoek zit bij mij wel snor Nadeel is dat aanstaande vrijdag deze sollicitatie al is, precies na Enslaved (en ook nog eens TE vroeg) dus kijken of ik het kan verplaatsten naar maandag! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als ik werkgever was had ik je dan meteen al afgewezen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Waaaw gaaf zeg!! Ik hoop voor je dat je het kan verplaatsen... en anders...een eerdere poging dan zaterdag tot het niet nuttigen van alcoholische versnaperingen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:WEten zij veel... hahaha. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Er stond ook bij dat het vrij kort dag was dat ze deze ronde hebben ingelast dus ik denk dat ze er wel rekening mee houden dat er afzeggingen komen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: [ ] geschikt [x] ongeschikt Doe het niet, je 1e indruk kan beter zo goed mogelijk zijn toch |
|
quote:Ik ga er nog over nadenken.. maar om juist een goede indruk te maken is maandag beter. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: iets met savonds een vent sogges een vent... maar dat gaat niet voor iedereen op... quote: denk t niet hah.... [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 23-10-2007 17:07] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Wat is belangrijker, bier zuipen bij een concert of kans maken op een vette baan? *murmelt iets over prioriteiten* Maar goed. Je moet het zelf weten natuurlijk. |
|
'k gaat er over nadenken.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
alleen t feit al dat je al moeilijk doet voor je er uberhaubt werkt, als ik de sollicitatiegesprekken zou voeren zou er (bij aanvraag uitstel) op jou plek een extra lunchpauze zitten... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Er waren er dus meer dan 100 waarvan er vast een paar heel graag deze baan zouden krijgen maar net niet gekozen zijn. Je hebt gelijk meid maak maar iemand blij. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Gewoon naar concert gaan en daar geen bier zuipen, beetje van beiden |
|
quote: als je MMayo toch niet had.. Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
probleem lost zich vanzelf op. 3 van de 5 konden vrijdag niet . Er wordt gekeken of er een andere datum mogelijk is Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het probleem zat hem in jou instelling en die is er nog steeds want je hebt geen verkeerde of goede keuze gemaakt. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Ja, ben ik er wel even nochelant in geweest. Het is natuurlijk echt onwijs gaaf aanbod en iets wat ik graag wil, maar het mailtje kwam ff op het verkeerde moment. Had net m'n tentamen op 4 vragen na niet gehaald en had op dat moment alleen ff zin om die frustratie er af te heerschen. De gemoederen zijn weer wat neergestreken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vanaf januari mijn PhD in Jena / Bayreuth |
|
14 Oktober 1806 Napoleon FTW! Wat wordt je onderzoeksveld? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoge druk mineralogie en petrologie (eigenschappen van mineralen onder hoge druk). |
|
Toegepast of puur theoretisch? En wat zijn de toepassingen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het zal waarschijnlijk grotendeels een theoretisch karakter hebben, maar het zou misschien van toepassing kunnen zijn in bijvoorbeeld de keramische industrie of voor de ontwikkeling van (andere) nieuwe materialen. En belangrijkste natuurlijk in de geologie, maar dat niemand hier waarschijnlijk boeien [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 23-10-2007 23:55] |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |