|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor Noors. Heb de afgelopen twee dagen welgeteld 5 uur geslapen Wel goed dat je verder gaat Misschien ooit nog verder voor hartchirurg ofzo? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
1/2 HAVO/VWO 3 t/m 5 HAVO (cultuur & maatschappij) 5 VWO, maar gekapt (3 onvoldoendes in profielvakken) 1 t/m 4 HBO Cultureel Erfgoed (nu bezig met 4e jaar, afstuderen) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Inmiddels 2 jaar systeembeheerder bij OVSoftware ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 27-02-2009 10:41] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb Havo 1 t/m 5 afgerond, en doe op het moment 5VWO. |
|
quote: Sjaak afhaak. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is this a... what day is this? |
|
quote: Tjah, jong en onbezonnen. Ik had destijds nog niet in de gaten dat technische studies voorbehouden zijn aan n3rd5 Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Valt wel mee hoor. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Wat zei je precies? Ik hoorde dit net rond-echoën: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat valt onder psychologie en kan dus nooit technisch zijn, kijk maar naar het percentage vrouwen! Alhoewel de ratio man/vrouw in mijn vakgebied inderdaad iets anders ligt Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik had hier nog niet gezegd dat ik technisch tekenaar/ontwerper ben, oei Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Sinds vandaag werkeloos! Ik werkte als data-analyst bij een hypotheekbank waar het nu niet zo goed mee gaat.. Leek me een mooi moment voor een paar maanden sabbatical!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
ELQ? |
|
Je zit in de buurt! Concurrent van Elq, Sparck. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
http://www.abbott.com/ Ik werk voor een internationaal bedrijf dat o.a. medicijnen en nutritionals ontwikkelt/op de mark brengt. In het dagelijks leven zorg ik dat de poppetjes in Oman, Koeweit, Jordanie en Bahrein op tijd en op de juiste manier voorzien worden van medicijnen. In de praktijk komt dat er op neer dat ik een kantoorballetje ben die de hele dag belt met planners, forwarders, warehouses en vooral klanten in het Midden-Oosten. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Dus jij kan het hele Midden-Oosten naar de klote helpen? |
|
quote: Daar hebben ze mij niet voor nodig Life doesn't get much better than this! |
|
quote: haha H-K zn deur dichtschroeven als hij naar zn werk wilt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tjee, allemaal bollebozen hier. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Tjee is de muur dicht? |
|
Ik ben tegenwoordig ICT-consultant op de interne IT-afdeling van een groot advocaten- en notariskantoor. Een erg toffe, afwisselende baan! Bevalt een stuk beter dan voor een commerciële IT-toko werken en al helemaal tig keer beter dan de detachering, wat ik een jaar of 6 heb gedaan. |
|
Cool zeg! Detachering heb ik ook nooit geweldig gevonden, ik vind het leuker om direct bij een bedrijf waar ik werk voor verricht in dienst te zijn. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: De muur is kapot |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |