![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
en de zijlingse dan? signature ![]() |
|
wat Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
![]() Ter motivatie. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ben je dat zelf? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-02-2010 15:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
vies ![]() |
|
quote: Was het maar zo'n feest. Nee, mijn baardgroei is nog niet op dat niveau. Mijn lichaam ook niet hoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ik ben niet zo'n fan van dat soort opgefokte lichamen, zie het liever wat functioneler. Heel fout om foto's van halfnaakte man te posten maar goed, moet maar even. ![]() ![]() (dit is Ian Thorpe) ![]() |
|
quote: Tering, wat is die dik geworden ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Ja nou, wat een vetbonk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Nouja, breed/groot dan. Ik herinner me hem als een veel schraler persoon. edit: hier ziet hij er bijvoorbeeld een stuk slanker uit. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 10-02-2010 17:16] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
True true, maar ja, hij zal wel wat minder trainen tegenwoordig. Lijkt er ook op dat hij gestopt is met zijn borst waxen. Iets minder topsport, iets meer harde baas. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Hmm dan verschillen de definities toch. Ik vind dat voorbeeld vrij normaal wat bouw betreft? Zeker geen bodybuilder type buitenproportionele spiermassa? Goeie baard ook ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Dat klopt, qua spiermassa is het goed te doen. Ik vind het te droog en op andere manier vind ik die spieren weinig natuurlijk ogen qua verhoudingen. Net als bodybuilders heeft hij bijv. overdreven dikke nekspieren. ![]() |
|
Zijn er hier ook mensen die krachttraining goed om te helpen bij vetverbranding/cardio? Ik rommel namelijk maar wat aan nu met krachttraining, maar volgens mij helpt het geen zier omdat ik het verkeerd aanpak. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ik snap je vraag niet helemaal ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Hoe meer spiermassa je opbouwt, hoe meer calorieën je verbrand, ook in rust fase, dus pompen met die spieren en je valt af zelfs als je stil zit op de bank. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 10-02-2010 22:49] Against God and Government ![]() |
|
@Vode doe je wel aan krachttraining of is het stiekum cardio op krachttrainingsapparatuur? ![]() Kracht/spieren ontwikkel je als je kapot bent na ongeveer 3x8 oefeningen. Als je dezelfde oefeningen 4x20 doet (met lichter gewicht dus) is het eigenlijk meer cardio. Heel snel zul je niet vooruit gaan want de ontwikkeling van kracht/spieren gaat nou eenmaal veel langzamer dan cardio/conditie. Verder heeft Rotzak gelijk en een combinatie van krachttraining van cardio en krachttraining schijnt dan ook verreweg het meest efficiënte te zijn voor vrouwen die aan hun figuur willen werken. Je moet dan niet ál te veel op je lichaamsgewicht focussen want als je aan krachttraining doet kan het zijn dat je slanker wordt maar niet lichter. ![]() |
|
3x8 maar? Dan moet ik echt omhoog met mijn gewichten. ![]() |
|
Ja, meestal wordt zelfs 3x4 of 2x6 aangeraden voor je zware sets, maar ik doe zelf eigenlijk nooit minder dan 3x6. Je moet natuurlijk niet alleen maar zware sets doen, begin altijd met wat lichtere series als warming-up en doe af en toe een weekje rustig aan. ![]() |
|
Na tijden geen gewicht meer te hebben aangeraakt, heb ik nu dit gedaan (beide armen, biceps en triceps): 10x 12,5 10X 15 3x 8x 17,5 Ik moet er weer even in komen, maar ik hoop dat ik het nu weer doorzet en dat ik z.s.m. de gewichten omhoog kan gooien. ![]() |
|
Licht beginnen is altijd goed maar alleen armen trainen heeft weinig zin hè. ![]() |
|
quote: Thanks voor de uitleg (en Rorzak ook). Ik zat eerder cardio op krachtapparatuur te doen denk ik dan ![]() Ik ga vanaf nu het eens op de manier proberen die je net uitlegde en eens kijken of dat gevoelsmatig meer effect heeft. En het slanker worden maar geen gewicht verliezen, ik vind het prima. Ik doe het wel om af te vallen maar voornamelijk de gezondheid, ben 21 en vetpercentage is through the roof ondanks dat ik 2 jaar geleden 15kg ben afgevallen (zonder sporten). [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 11-02-2010 12:38] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: wat een klein hoofd ![]() ![]() |
|
quote: En voor de meeste resultaten met de minste inspanning, train vooral je rug en je benen, eventueel nog je borst. Het zijn de grootste spiergroepen die je hebt, dus daarmee zal je het grootste effect kunnen bewerkstelligen. En vergeet die vrouwenoefeningen dat je op een soort baarstoel zit, ga gewoon squatten. En deadliften als je het nog kunt opbrengen daarna, maar leg curls zijn ook goed. En voor je rug, 1 pulldown oefening en 1 roei oefening. 12 herhalingen moet je met moeite kunnen halen, of 10, dat is wel een mooi aantal herhalingen om te beginnen. Succes! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |