![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
jips, konjak, BCAA, creatine, safraan, ... ik zweer bij Nike Dryfit 3/4 ![]() en sleeveless woestijnreligiebashing shirt natuurlijk en roze handdoek met wasverzachter xx signature ![]() |
|
Ik basj je zo de woestijn in, daar gaan je carefully carved sportschoolspiertjes niets tegen doen, je weet toch ouwe martelaar When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
sure as hell! pijn moet je voelen, dan weet je dta je goed bezig bent. Vraag maar aan Ome Keezus signature ![]() |
|
Ik heb gisteren een vrachtwagen met 12 keukens verplaatst. Zou ook in sportscholen beschikbaar moeten worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
je had de sleutel? signature ![]() |
|
Nee gewoon ff klusje tussendoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Vrij omslachtig. Je kunt een vrachtwagen ook verplaatsen door hem gewoon te starten en ergens anders heen te rijden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat paste niet door de deur in zn geheel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Beetje spuug doet wonderen. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Of een langere aanloop. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Dan nog zou ik die vrachtwagen niet met twaalf keukens verplaatsen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
@bokkie666: Dát is de instelling. Niet meteen "past niet". ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 01-06-2017 16:16] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
gaat het nog steeds over een vrachtwagen? ![]() |
|
Ik hoop het. Anders moet ik een wel erg voor de hand liggende grap over grote voorwerpen en kleine doorgangen gaan maken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
In mijn hoofd is die al 666 keer gemaakt. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Geen, zorgen dat je voldoende en gevarieerd eet. Zo krijg je je eiwitten (en andere macro's) prima binnen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Als de kop er door is volgt de rest vanzelf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dat. Is whey niet gewoon zeer duur spul waarmee je denkt dat je gezond bezig bent? Idem voor alle andere soorten voorgemaakte shakes of poedershakes? ![]() |
|
quote:Of je gaat gewoon naar een parkeerplaats om Poolse truckers op te zoeken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Whey, ja, lol. Men kan het beter why? noemen. Zag het bij de keuringsdienst van waarde, tijdje terug. Kort, alleszeggend stukje. https://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/22-09-2016/KN_1683276/POMS_KN_5217142 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Je kan het al krijgen voor dezelfde prijs per eiwit als goedkope melk. quote:Als je in plaats van twee glazen chocolademelk een glas wei-eiwitshake kan drinken en chocolademelk een prima hersteldrank is, dan heeft het toch juist wel nut? ![]() |
|
Is chocolademelk niet iets goedkoper? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: In het geval van Poolse truckers zitten er naast eiwitten hoogstwaarschijnlijk ook een hoop koolhydraten in. Zo rond de 5%. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |