IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding third edition Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2010 18:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Hier zit er één.

Gisteren iets niet goed gedaan met de crunches want vanmiddag begon m'n rug opeens aardig te zeuren... Vrijdag even opletten of ik het wel goed doe want dit voelt alles behalve correct.


Je moeder.


rotor
Usericon van rotor
Posted 19-08-2010 18:41 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

De crunches zijn ook enorme wijvenoefeningen; nergens voor nodig.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2010 18:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ik ben nog geen goed alternatief tegengekomen die thuis uitvoerbaar is. Ik vind het ook maar kut om die rug goed te krijgen zonder dat ik het daar voel trekken. Weet jij nog een goeie voor de bovenste buikspieren?


Je moeder.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-08-2010 18:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2010 18:47 schreef karnivoor het volgende:
Ik ben nog geen goed alternatief tegengekomen die thuis uitvoerbaar is.


Het blijft inderdaad wel zoeken naar oefeningen die je thuis kunt doen. Zelf heb ik mij nu degelijke dumbells gekocht (waarmee ik kan variëren van 8 tot 11,5 kg) en train nu mijn biceps en borstspieren. Voor de rest nog veel pompen en sit-ups, gaat goed zo.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


rotor
Usericon van rotor
Posted 19-08-2010 18:57 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Gewoon "overslaan". Als je met dumbbells werkt en lichaamsgewicht-oefeningen doet train je buikspieren genoeg ivm stabilisatie. Je pakt ze dus wel mee als je pushups, pullups, chinups, dips, squats, etc doet.


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-08-2010 19:00 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

krachttraining is kut!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-08-2010 19:02 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Wij doen met de training juist veel buikspieroefeningen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-08-2010 19:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 augustus 2010 19:00 schreef herrie het volgende:
krachttraining is kut!


Jouw rechteronderarm ondervindt dat nu in jouw vakantie dagelijks.


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-08-2010 19:02 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ik til elke dag 2 kratten bier 6 trappen op... behoorlijke buikspieren van gekregen...

zeg ik!

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 19-08-2010 19:02]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-08-2010 19:03 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 augustus 2010 19:02 schreef herrie het volgende:
ik til elke dag 2 kratten bier 6 trappen op... behoorlijke buikspieren van gekregen...

zeg ik!


Buikvet is anders dan buikspieren.


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-08-2010 19:04 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

how-how... mijn lever is


rotor
Usericon van rotor
Posted 19-08-2010 19:08 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2010 19:02 schreef Nimbus het volgende:
Wij doen met de training juist veel buikspieroefeningen.

Sportspecifieke programma's zijn altijd wat anders dan anders.
Zo springen basketballers een halve meter de lucht in als ze squatten.


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-08-2010 19:09 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

squatten? kraken is kut! ( aan Karnivoor!)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2010 19:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2010 18:57 schreef rotor het volgende:
Gewoon "overslaan". Als je met dumbbells werkt en lichaamsgewicht-oefeningen doet train je buikspieren genoeg ivm stabilisatie. Je pakt ze dus wel mee als je pushups, pullups, chinups, dips, squats, etc doet.


Ah, wist wel dat ze een beetje meededen maar niet dat ze dusdanig getraind werden dat het niet extra nodig is. Van de onderste buikspieren en zijspieren heb ik niet het idee dat die veel in actie komen dus die train ik lekker door. Of zou dat ook niet eens nodig zijn, denk je?

Ik vind het trouwens machtig irritant dat er zo enorm veel verschillende info overal staat en ik vertik het om naar een sportschool te gaan haha.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-08-2010 19:13]


Je moeder.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-08-2010 19:16 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Wil je bruut sterk worden?



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-08-2010 19:16 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2010 19:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2010 19:09 schreef herrie het volgende:
squatten? kraken is kut! ( aan Karnivoor!)




Je moeder.


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-08-2010 19:19 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

real man, have trained muscles...
real man, hate homosexuals...
real man, brag about their dick,
real men, name girls "chick"!
and I wonder, what's so real about these man...

van welke band is deze tekst? answers on postcards!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2010 19:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2010 19:16 schreef Nimbus het volgende:
Wil je bruut sterk worden?




Tering.


Je moeder.


rotor
Usericon van rotor
Posted 19-08-2010 19:24 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2010 19:12 schreef karnivoor het volgende:
Ah, wist wel dat ze een beetje meededen maar niet dat ze dusdanig getraind werden dat het niet extra nodig is. Van de onderste buikspieren en zijspieren heb ik niet het idee dat die veel in actie komen dus die train ik lekker door. Of zou dat ook niet eens nodig zijn, denk je?

Ik vind het trouwens machtig irritant dat er zo enorm veel verschillende info overal staat en ik vertik het om naar een sportschool te gaan haha.

Je moet uiteindelijk toch je eigen ding doen; oefeningen die je tof vind, die goed voelen etc. Als je maar doorzet dan kom je er wel. Zo zweer ik bij m'n gymnastiek ringen, klimtouw en rekstok etc. maar ik ken eigenlijk niemand die ook zo traint.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-08-2010 19:29 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2010 19:24 schreef rotor het volgende:
Je moet uiteindelijk toch je eigen ding doen; oefeningen die je tof vind, die goed voelen etc. Als je maar doorzet dan kom je er wel. Zo zweer ik bij m'n gymnastiek ringen, klimtouw en rekstok etc. maar ik ken eigenlijk niemand die ook zo traint.


De enkele turner of crossfit'er?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2010 19:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2010 19:24 schreef rotor het volgende:
Je moet uiteindelijk toch je eigen ding doen; oefeningen die je tof vind, die goed voelen etc. Als je maar doorzet dan kom je er wel. Zo zweer ik bij m'n gymnastiek ringen, klimtouw en rekstok etc. maar ik ken eigenlijk niemand die ook zo traint.


Alle oefeningen die ik doe voelen wel fijn, probeer ook zoveel mogelijk combinatie oefeningen te doen, niet alleen looks maar ook functionele kracht. Het enige gebied waar ik me nog niet echt een goeie oefening of combinatie bij heb is dus die buk groep. Met squash merk ik dat de flexibiliteit van m'n middel niet al te best is maar ik wil het ook wat steviger krijgen om blessures te voorkomen...

Ik heb een maand of twee terug een eigen constructie gemaakt in de badkamer met boekenleggers, een rioolpijp en tie-rips (ik hou van amateuristisch ), werkt geweldig voor oa biceps en een stukje rug/schouders. Ik heb zo'n soort van deurpost in de badkamer, werkt perfect.

Moet alleen nog even een extra set dumbels kopen (zo'n 18kg set), ik word wel geïrriteerd van dat schijven wisselen de hele tijd.


Je moeder.


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-08-2010 19:45 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

single zijn is kut!


rotor
Usericon van rotor
Posted 19-08-2010 19:47 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2010 19:29 schreef Nimbus het volgende:
De enkele turner of crossfit'er?
Ik ben geen turner, ik ben vrij stijf en veel te zwaar. Ook geen crossfitter, die doen alles zo gehaast. Ik gebruik gewoon m'n eigen boerenverstand en probeer het een beetje spartaans te houden allemaal.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-08-2010 19:52 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2010 19:47 schreef rotor het volgende:
Ik gebruik gewoon m'n eigen boerenverstand en probeer het een beetje spartaans te houden allemaal.


Vandaar mijn link met crossfit.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen