![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
De crunches zijn ook enorme wijvenoefeningen; nergens voor nodig. ![]() |
|
Ik ben nog geen goed alternatief tegengekomen die thuis uitvoerbaar is. Ik vind het ook maar kut om die rug goed te krijgen zonder dat ik het daar voel trekken. Weet jij nog een goeie voor de bovenste buikspieren? Je moeder. ![]() |
|
quote: Het blijft inderdaad wel zoeken naar oefeningen die je thuis kunt doen. Zelf heb ik mij nu degelijke dumbells gekocht (waarmee ik kan variëren van 8 tot 11,5 kg) en train nu mijn biceps en borstspieren. Voor de rest nog veel pompen en sit-ups, gaat goed zo. ![]() |
|
Gewoon "overslaan". Als je met dumbbells werkt en lichaamsgewicht-oefeningen doet train je buikspieren genoeg ivm stabilisatie. Je pakt ze dus wel mee als je pushups, pullups, chinups, dips, squats, etc doet. ![]() |
|
krachttraining is kut! ![]() |
|
Wij doen met de training juist veel buikspieroefeningen. ![]() |
|
quote: Jouw rechteronderarm ondervindt dat nu in jouw vakantie dagelijks. ![]() Boeiender ![]() |
|
ik til elke dag 2 kratten bier 6 trappen op... behoorlijke buikspieren van gekregen... zeg ik! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 19-08-2010 19:02] ![]() |
|
quote: Buikvet is anders dan buikspieren. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
how-how... mijn lever is ![]() ![]() |
|
quote: Sportspecifieke programma's zijn altijd wat anders dan anders. Zo springen basketballers een halve meter de lucht in als ze squatten. ![]() |
|
squatten? kraken is kut! ( ![]() ![]() |
|
quote: Ah, wist wel dat ze een beetje meededen maar niet dat ze dusdanig getraind werden dat het niet extra nodig is. Van de onderste buikspieren en zijspieren heb ik niet het idee dat die veel in actie komen dus die train ik lekker door. Of zou dat ook niet eens nodig zijn, denk je? Ik vind het trouwens machtig irritant dat er zo enorm veel verschillende info overal staat en ik vertik het om naar een sportschool te gaan haha. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-08-2010 19:13] Je moeder. ![]() |
|
Wil je bruut sterk worden? ![]() |
|
![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
real man, have trained muscles... real man, hate homosexuals... real man, brag about their dick, real men, name girls "chick"! and I wonder, what's so real about these man... van welke band is deze tekst? answers on postcards! ![]() ![]() |
|
quote: Tering. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Je moet uiteindelijk toch je eigen ding doen; oefeningen die je tof vind, die goed voelen etc. Als je maar doorzet dan kom je er wel. Zo zweer ik bij m'n gymnastiek ringen, klimtouw en rekstok etc. maar ik ken eigenlijk niemand die ook zo traint. ![]() |
|
quote: De enkele turner of crossfit'er? ![]() |
|
quote: Alle oefeningen die ik doe voelen wel fijn, probeer ook zoveel mogelijk combinatie oefeningen te doen, niet alleen looks maar ook functionele kracht. Het enige gebied waar ik me nog niet echt een goeie oefening of combinatie bij heb is dus die buk groep. Met squash merk ik dat de flexibiliteit van m'n middel niet al te best is maar ik wil het ook wat steviger krijgen om blessures te voorkomen... Ik heb een maand of twee terug een eigen constructie gemaakt in de badkamer met boekenleggers, een rioolpijp en tie-rips (ik hou van amateuristisch ![]() ![]() Moet alleen nog even een extra set dumbels kopen (zo'n 18kg set), ik word wel geïrriteerd van dat schijven wisselen de hele tijd. Je moeder. ![]() |
|
single zijn is kut! ![]() ![]() |
|
quote:Ik ben geen turner, ik ben vrij stijf en veel te zwaar. Ook geen crossfitter, die doen alles zo gehaast. Ik gebruik gewoon m'n eigen boerenverstand en probeer het een beetje spartaans te houden allemaal. ![]() |
|
quote: Vandaar mijn link met crossfit. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |