IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding third edition Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-03-2009 17:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 17:21 schreef Rasputin het volgende:
En af en toe verslind je een pony?
Kristus man, zoveel trainen, weet je nog wel genoeg tijd te vinden om te eten? En te zuipen natuurlijk.


Hij gaat volgensmij bezopen sporten, meen ik.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-03-2009 17:44 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Moet wel ja.

Net als de man:
http://www.youtube.com/watch?v=3-UQgrHTQyk


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-03-2009 21:22 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 20 maart 2009 17:21 schreef Rasputin het volgende:
En af en toe verslind je een pony?
Kristus man, zoveel trainen, weet je nog wel genoeg tijd te vinden om te eten? En te zuipen natuurlijk.


Ik eet 6 keer op een dag, waaronder drie keer een warme maaltijd, ik zuip alleen in het weekend, ofja ik wil s'avonds wel eens een wijntje of 2 drinken, maar dan houdt het op, het bevalt me goed, resultaat liegt er niet om


Against God and Government


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-03-2009 23:17 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 21:22 schreef Rotzak het volgende:
Ik eet 6 keer op een dag, waaronder drie keer een warme maaltijd, ik zuip alleen in het weekend, ofja ik wil s'avonds wel eens een wijntje of 2 drinken, maar dan houdt het op, het bevalt me goed, resultaat liegt er niet om


Dat zien we aan je avater


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 24-03-2009 8:58 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 11:33 schreef Rasputin het volgende:
Lente!!

Wie gaan er allemaal naar de sportschool, om nog even wat zelfvertrouwen te kweken in de hoop deze zomer hordes chicks aan de blanke sabel te rijgen?

Yo nog geen lente hier, maar ik doe er wel een stapje bovenop qua training. Sporten doe ik sowieso elke dag maar nu iets meer krachttraining en iets minder zwemmen.
Ik doe wel alles thuis, military style.
M'n pull-up bar bevalt erg goed dus binnenkort wellicht ook nog een paar ringen installeren voor pushups ed.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 24-03-2009 9:19 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

Zo.. sinds gisteren weer begonnen na 3,5/ 4 maanden vrijwel niks doen ivm werk en afronden studie.

En ik moet zeggen dat er niet veel van me overgebleven is van de 80 kilo die ik wegdrukte (3 series, 8 herhalingen van 8 sec. per herhaling) is de helft overgebleven, nouja gewoon weer goed eten en goed sporten en ik zal er snel weer bovenop komen hoop ik



[Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 24-03-2009 10:15]


Nix
Usericon van Nix
Posted 24-03-2009 10:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik merk dat mijn dominante arm gespierder wordt dan de andere. Persoonlijk vind ik dat best vervelend, dus voor de lente als extra sporten: uurtje linkerarm trainen extra.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 24-03-2009 10:28 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

Weet je wat me trouwens altijd opvalt aan die leuke tell-sell achtige huishoud fitness apparaten (ik zag er net toevallig een op tv)

Er staan huge ass mensen op te buffelen in de trent van 'kijk zo gespierd word je ervan'... maar tegelijkertijd is het nieuw en revolutionair.. wat dus eigenlijk al zegt dat ze nooit lang op betreffende apparaten hebben kunnen trainen

ohja en dat ze erbij vermelden dat wetenschappers EN scientists het er beiden over eens waren helpt natuurlijk ook niet echt wat geloofwaardigheid betreft


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 24-03-2009 20:36 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2009 10:28 schreef drdennuz het volgende:
Weet je wat me trouwens altijd opvalt aan die leuke tell-sell achtige huishoud fitness apparaten (ik zag er net toevallig een op tv)

Er staan huge ass mensen op te buffelen in de trent van 'kijk zo gespierd word je ervan'... maar tegelijkertijd is het nieuw en revolutionair.. wat dus eigenlijk al zegt dat ze nooit lang op betreffende apparaten hebben kunnen trainen

ohja en dat ze erbij vermelden dat wetenschappers EN scientists het er beiden over eens waren helpt natuurlijk ook niet echt wat geloofwaardigheid betreft



Hihi idd, de fatso's staan erbij als een verzopen zak aardappelen, en de "sexy" resultaatjes staan heerlijk geforceerd grijnzend hun adem in te houden
Afgelopen zomer stond ik de "stoere" kerels in de sportschool nog uit te lachen, maar door andere activiteiten is het regulier (4xpw) sporten er een beetje bij in geschoten...
Toch maar weer mee beginnen dus (comeback wordt vast n drama )


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 24-03-2009 21:17 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 24 maart 2009 20:36 schreef Papillonneke het volgende:
Hihi idd, de fatso's staan erbij als een verzopen zak aardappelen, en de "sexy" resultaatjes staan heerlijk geforceerd grijnzend hun adem in te houden
Afgelopen zomer stond ik de "stoere" kerels in de sportschool nog uit te lachen, maar door andere activiteiten is het regulier (4xpw) sporten er een beetje bij in geschoten...
Toch maar weer mee beginnen dus (comeback wordt vast n drama )


Waarom mensen in de sportschool uitlachen?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 26-03-2009 20:29 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2009 21:17 schreef Rasputin het volgende:
Waarom mensen in de sportschool uitlachen?


Ehm... omdat ze stonden te patsen bij de apparaten en ik als kantoorgrietje bijna twee keer zoveel kilootjes kon drukken
Maar goed, das binnenkort weer andersom haha


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-03-2009 22:44 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Tja, ik plan steeds vaker andere activiteiten rond het reguliere sporten i.p.v. het sporten plannen rond de andere activiteiten.

@Papillonneke, kan het niet zo zijn dat zij heel trots waren op hetgeen ze bereikt hadden? Ik bedoel, ieder z'n niveau.


Net nadat ik hier een aantal dagen had gepost dat ik een uur extra ging trainen kwamen er weer twee extra workshops in de planning. Dus nog meer trainen.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 26-03-2009 22:46]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-03-2009 12:05 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 26 maart 2009 20:29 schreef Papillonneke het volgende:
Ehm... omdat ze stonden te patsen bij de apparaten en ik als kantoorgrietje bijna twee keer zoveel kilootjes kon drukken
Maar goed, das binnenkort weer andersom haha


Ach ja, iedereen zijn eigen begin niveau natuurlijk.
Overigens hoef je niet ontzettend veel gewicht te verplaatsen om spieren te kweken.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-03-2009 12:22 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Je kunt zelfs spieren kweken zonder massa te verplaatsen, dmv. isometrische oefeningen.
De "static hang" is een van m'n favorieten; gewoon aan een pull-up stang hangen tot je gaar bent. 1 minuut duurt dan opeens verdacht lang...



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 12:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm wel erg goede oefeningen, ik vind die apparaten meestal maar kut en saai. Het is geen winter meer dus ik kan eens lekker aan de verwarmingspijpen hangen hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-03-2009 12:46 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Dan heb je hetzelfde syndroom als ik. Oefeningen met dumbbells liggen me ook niet echt.

Gewoon veel push-ups en pull-ups doen in alle varianten (google) dan heb je bijna je hele bovenlichaam al te pakken. Als je een oefening nog niet of nauwelijks kunt begin je gewoon met de statische variant. Het laatste doe ik nu bijv. met diamond pushups.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2009 12:48 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 12:05 schreef Rasputin het volgende:
Ach ja, iedereen zijn eigen begin niveau natuurlijk.
Overigens hoef je niet ontzettend veel gewicht te verplaatsen om spieren te kweken.


Nog sterker, door oefeningen verkeerd, te snel of onvolledig te doen kan je idd opeens 2 tot 3 keer je 'normale' gewicht verplaatsen.

Ik zie regelmatig mensen een 'kijk mij eens veel bewegen' blik trekken terwijl ze volstrekt verkeerd bezig zijn met een oefening.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-03-2009 12:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Drop the ego, lower the weight.

Zouden veel mensen eens moeten doen inderdaad, je ziet het heel vaak in sportscholen, beginners die wel met grote gewichten aan de slag zijn. Zelden een strikte uitvoering, terwijl dat natuurlijk veel belangrijker is. Ook ivm blessures.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-03-2009 12:52 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Rustig en gecontroleerd beginnen inderdaad, dat hebben ze mij toen geleerd, naarmate je meer traint is het niet erg om eens goed tot het naadje te gaan als je maar genoeg rust houdt.


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 12:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

je ziet het ook terug in de vorm van de spieren, heb je een jagende neger die nog in een stam leeft, dan is alles netjes in proporties en zijn behoorlijk sterk. en dan heb je nog bodybuilders met grote bobbels, met vooral het middelste stuk van de spier wat erg dik is zodat je echt een bobbelig lichaam krijgt, met waarschijnlijk niet zoveel kracht als de neger in ieder geval niet in alle richtingen op.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-03-2009 13:20 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

En nog even ter inspiratie:







Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-03-2009 13:22 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 12:22 schreef Jällö het volgende:
Je kunt zelfs spieren kweken zonder massa te verplaatsen, dmv. isometrische oefeningen.
De "static hang" is een van m'n favorieten; gewoon aan een pull-up stang hangen tot je gaar bent. 1 minuut duurt dan opeens verdacht lang...






Je verplaatst je eigen 'massa' wel


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2009 13:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 12:56 schreef ElitE het volgende:
je ziet het ook terug in de vorm van de spieren, heb je een jagende neger die nog in een stam leeft, dan is alles netjes in proporties en zijn behoorlijk sterk. en dan heb je nog bodybuilders met grote bobbels, met vooral het middelste stuk van de spier wat erg dik is zodat je echt een bobbelig lichaam krijgt, met waarschijnlijk niet zoveel kracht als de neger in ieder geval niet in alle richtingen op.



Een jaag neger red de spierkracht van een westerse krachtsporter echt niet hoor. BB'ers zijn in verhouding tot wat je ziet wel minder sterk maar een jager zal ook dat waarschijnlijk niet redden.



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-03-2009 14:43 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 13:22 schreef Nix het volgende:
Je verplaatst je eigen 'massa' wel

Nou ja, feitelijk probeer je de massa verplaatsing vooral tegen te houden. :p

ElitE heeft wel een punt. Bodybuilders focussen zich meestal op de buitenste primaire spiergroepen. De binnenste "core" spieren die dichterbij de botten zitten krijgen minder aandacht en ook kleinere evenwichtsspieren krijgen relatief weinig aandacht.

Dan heb je net zoiets als spiergroei dmv. hypertrophy vs. hyperplasia. http://en.wikipedia.org/wiki/Muscle_hypertrophy Je kunt spieren blijkbaar laten groeien zonder veel sterker te worden.

Dan hoef je dit niet te proberen:


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 27-03-2009 14:58 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 27 maart 2009 12:48 schreef Argus het volgende:
Nog sterker, door oefeningen verkeerd, te snel of onvolledig te doen kan je idd opeens 2 tot 3 keer je 'normale' gewicht verplaatsen.

Ik zie regelmatig mensen een 'kijk mij eens veel bewegen' blik trekken terwijl ze volstrekt verkeerd bezig zijn met een oefening.


Dat is misschien wel een goede tip voor mensen om het smokkelen volledig te voorkomen.. hell of a workout ook btw..

6 tot 8 seconden over 1 herhaling doen.. dus bijv. bij het bankdrukken 3 seconden lang laten zakken en 3 seconden liften..


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen