IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding third edition Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-10-2010 14:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2010 14:35 schreef flebbie het volgende:
ik neem soms wel 5 minuten rust tussen sets, ik merk dat ik dan een aantal reps meer kan maken, en juist daar wordt je een grote jongen van


Das wel erg lang, maar als het voor jou werkt..

quote:
Op 11 oktober 2010 14:40 schreef flebbie het volgende:
Klote schema, nooit eerst gaan cardio-en en dan krachttrainen. Altijd andersom.

FF heel kort (5 minuten ofzo) opwarmen met cardio is het beste, daarna flink aan de gewichten sjorren, om je vervolgens helemaal kapot te cardio-en (minimaal een half uur). Op die manier ben je het sterkst tijdens je krachttraining, en verbruik je de daarna meeste calorieen tijdens de cardio.


Helemaal mee eens

(aan den lijve ondervonden overigens..)


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-10-2010 14:57 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 11 oktober 2010 14:49 schreef Snaack het volgende:
Das wel erg lang, maar als het voor jou werkt..



ik zou zeggen probeer het maar eens, meer rust tussen de sets, en je kunt 1 of 2 reps extra maken en juist die fikken er zo lekker in (en zorgen dus voor groei )

gevolg is wel dat je misschien wat langer in de sportschool zit maar wat boeit dat..


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-10-2010 15:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mja, ik train met een maat dus heb een spotter voor forced reps, dat werkt prima voor me!

Weleens een dropset geprobeerd trouwens? Das pas zwaar, hehe.


BLACKmetalMACHINE
Usericon van BLACKmetalMACHINE
Posted 11-10-2010 17:35 by BLACKmetalMACHINE Wijzig reactieProfiel van BLACKmetalMACHINEQuote dit berichthttp://www.soundclick.com/blackmetalmachine

De anabole status van je lichaam heeft niks te maken met anabolen steroïden he, de status van je lichaam na een zware training wordt de anabole status genoemd. Aminozuren is een ander woord voor eiwitten he, het is principe hetzelfde. Maar wat de fuck? Twee keer daags naar de MacDonals, dan heeft het trainen weinig zin als je lichaam bedekt is met een gigantische laag spek.


weet niet meneertje anabole status maar op me 16de trainde ik ook 5dagen als een dolle stier enigste wat je daaraan ziet zijn me striemen 2x macdonalds king sice met 3x frietsaus en nog het aantal burgers wat ik erbij bestelde en gewoon prakie eten thuis en sochten pasta eten en natuurlijk veel suiker snoep foe yong hai maaltijd halen tussendoor als je genoeg testo,aanmaakt en niet veel vrouwelijke hormonen aanmaak en je genoeg rust neem,beste is 3 x in de week rust is belangerijker dan al die extra onzin en op dieet waarom zou je dat doen tenzij je aan wedstrijden doet maar zoals jij moet weten spieren groeien doordat je ze telkens een beetje laat scheuren ,zeg maar de laatste paar herhalingen moet iemand helpen dat je alles geef en als je je rug niet gebruikt juiste houding voel je dat heerlijke gevoel en lang trainen ook onzin gaat erom dat je je 3aanhechtings punten train van elke spier vol is vol en verbranden doe je niet als je echt massa train geen cardio en gewoon doen wat je altijd doet ik snuif drink rook en de rest zelfs periode dat ik na me trainen lekker paar pakies op snoof en voor het trainen 3 bier naar binnne kelderde en was aardig groot waarom zou je je gewoontes verranderen als je traint daarom worden mensen ook dik als ze gestopt zijn en dieten is echt voor mannetjes met teveel vrouwenhormonen moet je dianabol nemen dan krijg je inplaats van vierkante tieten van die peervormige vrouwen tietjes heb wat afgelachen en heb voor me 18 de ook wel paar keer spuit winsrol en deka gehad is wel lekker voor een keertje als je je bed uitstap zijn je spieren nog net zo hard net of je net getraind heb maar 2 x macdonalt of van de mac naar de burger king heb een beter resultaat die kilos blijven als je ze goed omzet en van die troep raak je meer dan de helft kwijt als je 6weken voorbij zijn tenzij je elke week door blijft shotten en die moet je nu is zien maare lul in 1 stuk door goede (am) vitaminenen natuurlijk maar train al een hele tijd niet meer maar zie geen lagen vet ga maar eens lekker naar de mac denk


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-10-2010 17:46 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Wil je dat verhaal misschien even editten en overal even punten en komma's neerzetten? Hier is niks van te begrijpen! Holy shit

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 11-10-2010 17:49]



rotor
Usericon van rotor
Posted 11-10-2010 17:47 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Wel es van interpunctietraining gehoord?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-10-2010 17:55 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ghezus Ghristus..

De winnaar van de Gouden Muppet-trofee 2010 is bekend!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-10-2010 17:58 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 oktober 2010 17:35 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
en gewoon doen wat je altijd doet ik snuif drink rook en de rest zelfs periode dat ik na me trainen lekker paar pakies op snoof en voor het trainen 3 bier naar binnne kelderde en was aardig groot waarom zou je je gewoontes verranderen als je traint


?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-10-2010 18:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2010 17:35 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
De anabole status van je lichaam heeft niks te maken met anabolen steroïden he, de status van je lichaam na een zware training wordt de anabole status genoemd. Aminozuren is een ander woord voor eiwitten he, het is principe hetzelfde. Maar wat de fuck? Twee keer daags naar de MacDonals, dan heeft het trainen weinig zin als je lichaam bedekt is met een gigantische laag spek.


weet niet meneertje anabole status maar op me 16de trainde ik ook 5dagen als een dolle stier enigste wat je daaraan ziet zijn me striemen 2x macdonalds king sice met 3x frietsaus en nog het aantal burgers wat ik erbij bestelde en gewoon prakie eten thuis en sochten pasta eten en natuurlijk veel suiker snoep foe yong hai maaltijd halen tussendoor als je genoeg testo,aanmaakt en niet veel vrouwelijke hormonen aanmaak en je genoeg rust neem,beste is 3 x in de week rust is belangerijker dan al die extra onzin en op dieet waarom zou je dat doen tenzij je aan wedstrijden doet maar zoals jij moet weten spieren groeien doordat je ze telkens een beetje laat scheuren ,zeg maar de laatste paar herhalingen moet iemand helpen dat je alles geef en als je je rug niet gebruikt juiste houding voel je dat heerlijke gevoel en lang trainen ook onzin gaat erom dat je je 3aanhechtings punten train van elke spier vol is vol en verbranden doe je niet als je echt massa train geen cardio en gewoon doen wat je altijd doet ik snuif drink rook en de rest zelfs periode dat ik na me trainen lekker paar pakies op snoof en voor het trainen 3 bier naar binnne kelderde en was aardig groot waarom zou je je gewoontes verranderen als je traint daarom worden mensen ook dik als ze gestopt zijn en dieten is echt voor mannetjes met teveel vrouwenhormonen moet je dianabol nemen dan krijg je inplaats van vierkante tieten van die peervormige vrouwen tietjes heb wat afgelachen en heb voor me 18 de ook wel paar keer spuit winsrol en deka gehad is wel lekker voor een keertje als je je bed uitstap zijn je spieren nog net zo hard net of je net getraind heb maar 2 x macdonalt of van de mac naar de burger king heb een beter resultaat die kilos blijven als je ze goed omzet en van die troep raak je meer dan de helft kwijt als je 6weken voorbij zijn tenzij je elke week door blijft shotten en die moet je nu is zien maare lul in 1 stuk door goede (am) vitaminenen natuurlijk maar train al een hele tijd niet meer maar zie geen lagen vet ga maar eens lekker naar de mac denk


Volgens mij ben jij echt zo'n sportschool-type.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-10-2010 18:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2010 17:58 schreef Sonic Titan het volgende:
?


Even normaal doen tegen BLACKmetalMACHINE, noob!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-10-2010 18:04 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik zie het al. Z'n geboortejaar is 1966. De seniliteit of Alzheimer 'is kicking in'.



Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-10-2010 18:05 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 oktober 2010 18:04 schreef Onweerwolf het volgende:
Even normaal doen tegen BLACKmetalMACHINE, noob!


Sorry, enige terughoudendheid is inderdaad gepast.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-10-2010 18:05 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 oktober 2010 18:04 schreef valfar het volgende:
Ik zie het al. Z'n geboortejaar is 1966. De seniliteit of Alzheimer 'is kicking in'.


Denk het niet. 6 juni 1966: 06-06-'66


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-10-2010 18:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Die gast wordt ook echt geen 44, lijkt me.


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-10-2010 18:17 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 11 oktober 2010 18:05 schreef Sonic Titan het volgende:
Denk het niet. 6 juni 1966: 06-06-'66





Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-10-2010 18:20 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 oktober 2010 18:17 schreef valfar het volgende:



Het kwartje viel bij mij ook pas na de tweede keer kijken hoor :')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Bijlie
Woods of Ypres
Usericon van Bijlie
Posted 11-10-2010 19:56 by Bijlie Wijzig reactieProfiel van BijlieQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Bijlie

quote:
Op 11 oktober 2010 12:33 schreef Snaack het volgende:
Haha, dat meen je niet!

Cardio doen = verbeterde cardiovasculairiteit ( = o.a. verbeterde hart-longfunctie) dus beter zuurstoftransport, betere conditie etc.

Dus aangezien er meer zuurstof sneller naar je spiertjes gepompt kan worden kun je harder, langer, bla bla trainen. Cardio is eigenlijk onmisbaar wil je echt vooruitgang (blijven) boeken.


Ik weet het niet, cardio is voor mij nog steeds conditie opbouw / verbranden. en draagt niet bij aan massa opbouw. Maar ik zal het eens na gaan vragen bij mijn sportschool houdster, die weet waar ze over lult. De dame zelf heeft tal van wedstrijden gedaan en gewonnen. Ik vraag het wel even na, mocht ze adviseren om te gaan cardioen ga ik dat zeker doen



Nix
Usericon van Nix
Posted 11-10-2010 22:18 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2010 17:35 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
De anabole status van je lichaam heeft niks te maken met anabolen steroïden he, de status van je lichaam na een zware training wordt de anabole status genoemd. Aminozuren is een ander woord voor eiwitten he, het is principe hetzelfde. Maar wat de fuck? Twee keer daags naar de MacDonals, dan heeft het trainen weinig zin als je lichaam bedekt is met een gigantische laag spek.


weet niet meneertje anabole status maar op me 16de trainde ik ook 5dagen als een dolle stier enigste wat je daaraan ziet zijn me striemen 2x macdonalds king sice met 3x frietsaus en nog het aantal burgers wat ik erbij bestelde en gewoon prakie eten thuis en sochten pasta eten en natuurlijk veel suiker snoep foe yong hai maaltijd halen tussendoor als je genoeg testo,aanmaakt en niet veel vrouwelijke hormonen aanmaak en je genoeg rust neem,beste is 3 x in de week rust is belangerijker dan al die extra onzin en op dieet waarom zou je dat doen tenzij je aan wedstrijden doet maar zoals jij moet weten spieren groeien doordat je ze telkens een beetje laat scheuren ,zeg maar de laatste paar herhalingen moet iemand helpen dat je alles geef en als je je rug niet gebruikt juiste houding voel je dat heerlijke gevoel en lang trainen ook onzin gaat erom dat je je 3aanhechtings punten train van elke spier vol is vol en verbranden doe je niet als je echt massa train geen cardio en gewoon doen wat je altijd doet ik snuif drink rook en de rest zelfs periode dat ik na me trainen lekker paar pakies op snoof en voor het trainen 3 bier naar binnne kelderde en was aardig groot waarom zou je je gewoontes verranderen als je traint daarom worden mensen ook dik als ze gestopt zijn en dieten is echt voor mannetjes met teveel vrouwenhormonen moet je dianabol nemen dan krijg je inplaats van vierkante tieten van die peervormige vrouwen tietjes heb wat afgelachen en heb voor me 18 de ook wel paar keer spuit winsrol en deka gehad is wel lekker voor een keertje als je je bed uitstap zijn je spieren nog net zo hard net of je net getraind heb maar 2 x macdonalt of van de mac naar de burger king heb een beter resultaat die kilos blijven als je ze goed omzet en van die troep raak je meer dan de helft kwijt als je 6weken voorbij zijn tenzij je elke week door blijft shotten en die moet je nu is zien maare lul in 1 stuk door goede (am) vitaminenen natuurlijk maar train al een hele tijd niet meer maar zie geen lagen vet ga maar eens lekker naar de mac denk



Kun je er nog wat meer over vertellen?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-10-2010 23:19 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2010 22:18 schreef Nix het volgende:
Kun je er nog wat meer over vertellen?




[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-10-2010 23:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2010 22:18 schreef Nix het volgende:
Kun je er nog wat meer over vertellen?
BAM!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-10-2010 23:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2010 19:56 schreef Bijlie het volgende:
Ik weet het niet, cardio is voor mij nog steeds conditie opbouw / verbranden. en draagt niet bij aan massa opbouw. Maar ik zal het eens na gaan vragen bij mijn sportschool houdster, die weet waar ze over lult. De dame zelf heeft tal van wedstrijden gedaan en gewonnen. Ik vraag het wel even na, mocht ze adviseren om te gaan cardioen ga ik dat zeker doen


Ja, direct heeft het geen resultaat op je massa-ontwikkeling natuurlijk, maar indirect wel

Klinkt het zo onlogisch soms dat je met een betere conditie harder en langer kunt trainen omdat je hart meer zuurstof en voedingsstoffen naar je hongerige spiertjes kan pompen?

quote:
Op 11 oktober 2010 17:35 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
*bla bla bla*



Uit de dood opgestaan, BS666?


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 12-10-2010 23:40 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 11 oktober 2010 15:07 schreef Snaack het volgende:
Weleens een dropset geprobeerd trouwens? Das pas zwaar, hehe.


ga ik binnenkort eens proberen


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Bijlie
Woods of Ypres
Usericon van Bijlie
Posted 13-10-2010 10:04 by Bijlie Wijzig reactieProfiel van BijlieQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Bijlie

quote:
Op 11 oktober 2010 23:25 schreef Snaack het volgende:
Ja, direct heeft het geen resultaat op je massa-ontwikkeling natuurlijk, maar indirect wel

Klinkt het zo onlogisch soms dat je met een betere conditie harder en langer kunt trainen omdat je hart meer zuurstof en voedingsstoffen naar je hongerige spiertjes kan pompen?



Uit de dood opgestaan, BS666?


Beste snaak na navraag zit je er toch naast. Cardio is niet om massa te bouwen. Cardio is alleen voor verbranding. Voor mij is cardio nu niet van belang omdat ik massa aan het bouwen ben. Voor de zomer ga ik cardio er bij doen om mijn vet nog meer naar beneden te krijgen.

Nogmaals ik heb dit aan een voormalig prof gevraagd.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 13-10-2010 10:13 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Dat is ook niet wat Snaack beweert. Snaack geeft aan dat cardio massa-opbouw ten goede komt doordat deze voorbereiding de spieren opwarmt en de doorstroming bevordert. Dit laatste valt moeilijk te ontkennen. Cardio valt in deze te typeren als warming-up en cooling-down, een toch wel zeer gebruikelijke aanpak bij het opbouwen van massa.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 13-10-2010 10:16 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht





Ja hoor...


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen