|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Poehé. Boeiender |
|
Het is wat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Altijd een goed plan. Wat is je trainingsschema? Hoeveel dagen per week train je? Heb je naast het supplementeren van je eiwitten verder nog een voedingsschema? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik train 4 keer per week. 30 minuten crosstrainer. 3 x 25 biceps 50 kg 3 x 25 triceps 50 kg 3 x 30 buikspieren 60 kg 3 x 25 rugspieren 80 kg 3 x 20 buikspieren 45 kg en als afsluiter 20 minuten op de lopende band. 7.5 km per uur. daarna 20 minuten sauna/stoombad en 15 baantjes in het zwembad. Zo.. mijn gehele schema voor aankomende maand Ow ja.. ik slik vitamines bij.. soort combi pakket. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 30-11-2012 9:40] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
En voedsel.. Pasta veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pasta`s Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
4 keer per week trainen, maar zo te zien train je je benen en borst helemaal niet. Heeft dat een reden? Op advies van de Fysio ofzo? Of heb je zelf een schema bedacht? Als ik zo vrij mag zijn advies te geven, er zijn 3 oefeningen die niet mogen ontbreken als je spiermassa wilt winnen. Te weten, deadlift, squats en benchpress. Voor de rest kun je dan met apparaten de rest eromheen eens aanpakken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Omdat ik net een maand bezig ben!! Eerst opbouwen Ar Arm en buikspieren vind ik het belangrijkste nu! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:In gewicht afnemen, was dat niet je belangrijkste doel? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Eén en ander heeft natuurlijk wel met elkaar te maken. Grotere spieren trainen (benen, borst) zorgt weer voor betere verbranding etc. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En hou niet altijd heel strak dezelfde volgorde aan in oefeningen. |
|
Ik weeg nu 104 kg!! Het doel wordt nu arm en buikspieren!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Schop, ik zit met een voor mij een raar fenomeen. Sinds kort wordt ik verschrikkelijke duizelig als ik squats en deadlifts uitvoer. Ik heb dit vooral als ik op 70 procent van mijn maximale gewicht zit en wat meer herhalingen doe, ik val echt bijna flauw zo nu en dan. Hang ik er meer gewicht aan en doe maximaal 4 herhalingen dan is er niks aan de hand, weet iemand wat dit is? Against God and Government |
|
Ademhaling? Duizeling lijkt me meer iets voor als je je 1rm bepaalt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik heb geen idee eigenlijk, het is begonnen toen ik noodgedwongen gestopt ben met boksen, kan het zijn dat mijn cardio niet goed genoeg is? Against God and Government |
|
Bij de training die ik voor/naast rugby doe, wordt er op gehamerd je ademhaling goed te reguleren. Inademen bij ontspannen en uitblazen bij het krachtzetten. Zeker bij zwaardere gewichten maakt dat echt een verschil. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
misschien heeft het met je binnenoor te maken. ik heb het al voor gehad als ik veel op en neer beweeg (ook bij klasseren van dossiers of ronddraaien aan de bureau van kast naar kast, dat ik duizelig wordt. Met een extra fysische inspanning erbij is het nog zwaarder. ook bij headbangen kan je dat hebben, tijdens helikopteren bvb truk was om het was te oefenen maar lukt niet altijd signature |
|
quote: +1. Overdreven HARD uitblazen bij uitstoten doet het bij mij erg goed. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
signature |
|
Of deze: When your people matter, menstrual health matters |
|
Hoe gaat het met de testosteronbikkels hier, boeken we al wat progressie? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Jazeker! Ben toch al ongeveer drie kilogram afgevallen. |
|
Ik train al 20 jaar niet meer. Houd alleen nog eea bij met Opdrukken, en wat dumbells. Maar 't zit alleen n beetje verstopt allemaal, onder wat vet. Ach ben toch al getrouwd When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Oh shit, kijk je uit? Straks ga je in de min @Fusion: Als je je maar goed voelt toch. Hier gaat het lekker. Langzamerhand maar eens met de permabulk gaan stoppen. 108,5kg is opzich prima, maar er mag een laagje af. En ik pas dus echt niet meer in m'n kleding. Op naar de 100kg. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
zeg, whey tijdens of na de training? signature |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |