|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb woensdag mijn jaarabonnement gekocht en ben vandaag voor de tweede keer deze week (plus vorige week een proefbeurt) gegaan. Het ligt mij echt Ik volg nu een basisschema dat het bovenlichaam traint, is erg goed te doen! Tof om steeds weer kapot maar toch erg tevreden weg te gaan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat is mooi Ik heb weer eens wat extra kilo´s in m´n bodypumples gegooit. Leuk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: O-oh, concurrentie in den mosh Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Neen man, ik wil gewoon maken dat ik niet weggeblazen wordt als je vijf meter verderop met je armen loopt te zwaaien I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hehe, op Graspop mag je op m'n rug. Doen we een rondje verwoesting Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik zie het zo voor me I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Doen we 't bij de afsluiter, Iron Maiden ofzo En om dan ook maar on-tipoc te gaan: Daar krijg je spierpijn van. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gisteren na 1,5 maand weer mijn vet laten meten, ben in 1,5 maand bijna 1.5 kilo zwaarder en ruim 1% vet kwijt. Zit nu onder de 14% nog 4% te gaan en ik blij (denk ik) |
|
na een halfjaar drukte sinds 1 november weer begonnen met trainen.. 13 kilo aangekomen in een maand waarvan 0,2% vet.. mja dat gaat er later maarweer vanaf... Ik heb trouwens behoorlijk gelachen op een forum net toen ik opzoek was naar een samenvatting van barcelona real madrid... ik citeer: der zijn ook gekke shit zoals dieren hersens enzo (kankerverwekend) als je dat neemt word je in 1 maand super breed en gespierd, maar ik doe het liever de natuurlijke manier.... dus...... bron: http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-228890.html [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 01-12-2010 5:27] |
|
quote: Klinkklare onzin |
|
quote: +1000 Against God and Government |
|
Lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk. OT: zometeen weer een anderhalf uurtje slopen. Geen idee wat voor prachtige namen deze oefeningen hebben, maar de borst/buik en biceps gaan moeten er aan geloven dadelijk. Daarna een flink bord eten en we zijn weer blij Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Helaas moet ik deze maand zoveel doen dat ik totaal geen tijd meer heb om te trainen. Ik ben al blij als ik 1 keer per week kan gaan |
|
quote: daarvoor heb ik ook al 2 jaar getraind... je mag het onzin vinden.. maar het is wat het is... |
|
Enig idee van de theoretische maximale bijgroei qua spiermassa in een maand? Doe es een gooi, zou ik zeggen. |
|
als je na ca. 16/17 jaar minstens 3 a 4 x in de week sporten.. ik praat nu wel over een divers scala maar krachttrainen en vechtsporten staan behoorlijk centraal... een halfjaar helemaal niks doet.. dan val je af als een malle.. sinds begin deze maand dus weer begonnen.. 4x in de week trainen.. goede voeding en 8 a 12 uur rust op een dag |
|
Dan nog. Je bent waarschijnlijk gewoon meer vocht aan het vasthouden / meer bloed in je spiermassa. Spiermassa kom je hoe dan ook niet zo snel aan. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Was het maar zo´n feest hehe. Je moeder. |
|
ik doe momenteel af en toe nog eens wat setjes opdrukken, misschien als ik wat meer zou bewegen en beter eten zou er wat sculptuur van vroeger terugkomen gebrek aan motivatie, maar spiermassa in elk geval nog zat |
|
Je buikspier is iig aardig op dreef. ±P Je moeder. |
|
quote: Is dit eigenlijk wel te bereiken met 100% vet? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
loopt er in dit topic nou echt niemand te ptseren met foto's? |
|
Neen, om teleurstellende reacties te voorkomen hehe. Je moeder. |
|
Alleen flebbie. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |