|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat zijn jullie ervaringen met creatine? Ik heb nu zo'n 6 weken getraind zonder en gister maar eens wat van dat spul in huis gehaald. - Ik zit bij sommige oefeningen qua gevoel een beetje op een dood punt. Ik weet dat creatine geen wondermiddel is, maar hebben jullie er echt baat bij, of is het meer een placebo effect? - Is die eerste week opladen echt nodig? Volgens de gebruiksaanwijzing moet je in die week 5x daags 5 gram neme maar ik ben nu erg moe en heb een heel strak gevoel over mn hele lijf, vooral mn rug. Is dat normaal - Wat is de beste manier van innemen. Ik lees op sommige sites met jus d'orange of druivensap, andere sites raden dat juist weer af en adviseren water. [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 13-07-2010 22:05] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Maat van mij deed het met jus d'orange. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Ligt eraan welke creatine je hebt, je hebt gewone creatine en creatine ethyl ester als ik het goed heb, die eerste kun je gewoon met water innemen, die tweede dien je met een vruchtensap in te nemen of een ander drankje waar natuurlijke suikers in zitten, dit om de opname van de creatine te verbeteren. Against God and Government |
|
ik heb volgens mij normale: Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Met druivensap. Of met water, maakt niet zo gek veel uit. Overigens is 5 maal daags 5 gram erg veel. Kan me voorstellen dat je je iets strakker gaat voelen, want je gaat meer vocht vasthouden. Gewoon een keer per dag een theelepel in een glas druivensap, of nog beter, keil het door je proteineshake. Das meer dan genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 15-07-2010 18:24] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
misschien leuk om dit topic te gebruiken om ook eens wat fotos te posten en mekaar wat opbouwende kritiek te geven..? want dat gebeurt hier dus nooit, alleen maar een hoop praatjes. dit is mijn resultaat na 2 maanden knallen: ik vind mn borst nog wat klein, en mn buik is niet strak maar al met al ben ik best tevreden Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: photoshop ftw! |
|
Kom op Herrie, show je spieren! Je moeder. |
|
he'k nie... alleen (hele) domme kracht!!! |
|
Bierspier? Je moeder. |
|
mijn lever heeft meer power dan welke lever dan ook! want da's grind! |
|
quote: Goeie schouders wel, speciale oefeningen of een speciaal schema dat je daarvoor hebt? Jij zit ongeveer op hetzelfde niveau als ik, en dat terwijl ik al een jaar en vier maanden alweer aan de fitness ben. Maar ik ben dan wel weer Creatine vrij Ik zal na de vakantie ook eens wat foto's maken, ben nu nog druk bezig met droog trainen. |
|
Afvallen is misschien nog wel effectiever dan kracht erbij trainen, lijkt het wel. Nu heb ik de laatste tijd niet veel mijn bovenlichaam getraind, maar vandaag en gisteren had ik amper moeite op de boulderwand en het campusbord. Laten zakken aan een arm kan ik nu met weinig steun van de andere hand. |
|
Lichaamsgewicht is natuurlijk cruciaal voor klimmers maar een tijdje rust en/of andersoortige beweging kan ook wonderen doen wat dat betreft. |
|
Twee dingen die ik nergens terug kan vinden: - Waarom moet je tegengestelde spiergroepen niet op dezelfde dag trainen? - Hoeveel eiwit absorbeert je lichaam maximaal per kaanronde? Er staat me iets bij van 25gram maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk, neem aan dat dat lichaamsafhankelijk is toch? Ben sinds twee maanden weer fanatiek bezig, lekker thuis aankloten, zowel gericht op spieren als op 'bewegingen'. En heb een balk opgehangen voor de nodige extra oefeningen. Niet echt 'professioneel' te noemen maar het fanaticisme is iig terug. Je moeder. |
|
Je kunt tegenovergestelde spiergroepen best op één dag trainen. Fanatieke, massagerichte bodybuilders splitten spiergroepen over veel verschillende dagen en nemen dan vaak protagonist-antagonist dagen. Ik ben helemaal geen fan van dit soort geforceerde, kunstmatige schema's overigens. De eiwitopname verschilt veel van persoon per persoon en het maakt ook nogal uit wanneer je eet etc. etc. |
|
Grote mannen met veel spieren zonder haar vind ik gewoon niet kloppen.. Ik weet dat ze zich scheren om de kleinste details te laten zien, Maar komop! Je bent toch een vent! (Heb zelf ook jaren getraint en het is heerlijk!) Maar scheren? iewl! "Sehnsucht" |
|
quote: Wanneer is het beste? Ik eet altijd vrijwel meteen na de laatste oefening wat tonijn uit blik (100-150gram) en de volgende dag twee boterhammen met tonijn op brood. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-08-2010 21:29] Je moeder. |
|
Als je wilt groeien, elke 2 à 3 uur een dikke lading eiwitrijk voedsel. Dat is het enige wat voor mij werkte, maar ik ben dan ook 1.97 lang. |
|
Tsja, ik 1.76 met een volle 54kg. Dus mijn opname zal ongetwijfeld een stuk lager liggen hehe. Je moeder. |
|
quote: ik zei wel 2 maanden trainen maar ik heb een paar jaar geleden ook verschillende periodes getraind en ja dat blijft er altijd een beetje op zitten he. wat betreft mijn schouders, ik begin meestal met dumbells verschillende setjes te doen, als ik helemaal kapot ben nog even flink aan de kabels lopen hengsten en sjorren na een maandje creatine te hebben geslikt probeer ik het weer even zonder, ben benieuwd of ik mijn niveau vast kan houden Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Sinds na de vakantie er weer flink tegen aan gegaan, 3 keer in de week sportschool in combi met boksen en/of krav maga, ik probeer zo min mogelijk ongezond te eten en mijn alcohol pijl zo laag mogelijk te houden, helaas komen de volksfeesten er weer aan, maar hier gaat het de goede kant op, als ik even doorzet dan is het welbekende wasbordje ook een feit Against God and Government |
|
Goed bezig! Ook goed dat je naast fitness een echte sport beoefent. Ik ken niemand die alleen "fitness" voor langere tijd volhoudt. Allemaal on-off figuren; op dit forum is dat ook duidelijk te merken. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |