IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding third edition Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2009 17:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Varieren is ook belangrijk. Ik probeer snelle krachtexplosies af te wisselen met met veel lichtere gewichten tergend langzame bewegingen te maken. Zelfs zonder gewichten met spanning op je spieren werken en denkbeeldige massa verplaatsen werkt al aardig overigens. Nadeel is dat je dan wel voldoende controle over eea moet hebben om dat te doen.
Heel af en toe nog een set a 1 maal max gewicht ala de BB vrienden. Itt tot die gasten gebruik ik dat alleen om de afwisseling te bewerkstelligen en niet om littekenweefsel te kweken.

Of het voor BB-ers standaard is dat de aanhechtspieren minder meegetraind worden betwijfel ik overigens hoor. De meeste doen er juist veel aan om dat wel te doen.
Het midden van de spier is alleen altijd al veel dikker en vaak, als je daar op traint, wel de voornaamste plek die littekens te verwerken krijgt en dus groot oogt.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 27-03-2009 19:50 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

hier idem.. Ik varieer ook veel.. denkbeeldige massa verplaatsen heb ik nog niet geprobeert overigens...

Maar die 8 sec. herhalingen zijn eigenlijk een must voor de beginner in de eerste maanden.. vooral omdat je hier de techniek goed mee onder de knie krijgt en omdat dit in het begin de meeste impact op je heeft... dan weet je de 2 dagen erna gelijk hoe een goeie training kan voelen en of je't door wil zetten


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-04-2009 9:18 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 maart 2009 14:58 schreef drdennuz het volgende:
Dat is misschien wel een goede tip voor mensen om het smokkelen volledig te voorkomen.. hell of a workout ook btw..

6 tot 8 seconden over 1 herhaling doen.. dus bijv. bij het bankdrukken 3 seconden lang laten zakken en 3 seconden liften..


De HIT methode inderdaad, ben er zelf ook aan begonnen maar het is echt zwaar, na een half uurtje ben je volledig gesloopt, maar je traint veel intensiever en dat bevalt mij wel.


Against God and Government


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-04-2009 9:47 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Aaarrrghhh nog een klein weekje doorzetten met huisje verbouwen en ik heb weer tijd!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 08-04-2009 9:50 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

te weinig tijd is verschrikkelijk vervelend heb ik tijden last van gehad ivm afstuderen en werken en nu kan ik zo'n btje overnieuw beginnen... maargoed het gaat wel lekker snel nu (4 kilo in 3 weken aan massa getraint )

[Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 08-04-2009 9:51]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-04-2009 9:52 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Heerlijk is dat he, ik heb momenteel de laatste 4 weken wat blessures gehad ivm met boksen (Een gekneusde wijsvinger en kaak) Gaat goed nu gelukkig, ik ben dus ook alweer stevig begonnen.


Against God and Government


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 08-04-2009 9:54 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

het allerleukst is om na zo'n lange tijd vol goede moed te beginnen... heel flink lekker net iets onder je oude gewicht gaan zitten met bankdrukken en daar vervolgens een dikke WEEK spierpijn aan over te houden


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 08-04-2009 10:36 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 9:18 schreef Rotzak het volgende:
De HIT methode inderdaad, ben er zelf ook aan begonnen maar het is echt zwaar, na een half uurtje ben je volledig gesloopt, maar je traint veel intensiever en dat bevalt mij wel.

Als je echt gesloopt wilt worden moet je "langzaam en intensief" gaan boksen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-04-2009 10:44 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ander soort slopen.
Overigens is het hele blessure verhaal de reden dat ik boksen vrij snel gelaten heb voor wat het is. Techniek e.d. is allemaal wel leuk en een beetje lollig sparren ook nog wel.
Hersendood geslagen worden alleen niet

(overigens ook de reden dat ik de meeste andere vechtsporten die ik gedaan heb rond de tijd van het echte wedstrid gebeuren gedag heb gezegd.)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 08-04-2009 15:03 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

WWF wrestling niks voor je?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-05-2009 21:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Afgelopen vrijdag voor het eerst de legpress boven de 100 gedrukt. Zat er volgens mij al wel eerder in maar nu toch maar doorgezet. En er zit nog genoeg mogelijke progressie in daar



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-05-2009 22:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 8 april 2009 15:03 schreef Jällö het volgende:
WWF wrestling niks voor je?


andre the midget!


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-05-2009 23:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Binnenkort eens aan de creatine: zijn er aanraders van de verfijnde variant die geen vocht vasthoudt?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 05-05-2009 13:02 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 4 mei 2009 23:03 schreef Mutilator het volgende:
Binnenkort eens aan de creatine: zijn er aanraders van de verfijnde variant die geen vocht vasthoudt?


Onzin, gewoon iedere dag trainen dan is er niks aan de hand, zelfs als je niet traint wil het nog lang niet zeggen dat je vocht vast houdt, naar mijn mening een beetje een fabeltje.


Against God and Government


Beginning of Sorrow
Usericon van Beginning of Sorrow
Posted 05-05-2009 13:11 by Beginning of Sorrow Wijzig reactieProfiel van Beginning of SorrowQuote dit bericht

Pfft, ik mag geen krachttraining meer doen van de fysio . Alleen nog m'n rug trainen, wat opzich ook nog wel zwaar is, gezien z'n zwakke conditie. Het voelt alleen heel onbevredigend, de sportschool uitkomen zonder dat opgepompde gevoel in m'n armen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 05-05-2009 13:18 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2009 13:02 schreef Rotzak het volgende:
Onzin, gewoon iedere dag trainen dan is er niks aan de hand, zelfs als je niet traint wil het nog lang niet zeggen dat je vocht vast houdt, naar mijn mening een beetje een fabeltje.

Haha, iedere dag trainen! Ga je gang als je je lijf op den duur wilt verpesten.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 13:21 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Rustdagen zijn goed, olé olé.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-05-2009 13:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 mei 2009 13:11 schreef Beginning of Sorrow het volgende:
Pfft, ik mag geen krachttraining meer doen van de fysio . Alleen nog m'n rug trainen, wat opzich ook nog wel zwaar is, gezien z'n zwakke conditie. Het voelt alleen heel onbevredigend, de sportschool uitkomen zonder dat opgepompde gevoel in m'n armen.
Ik vind dat jij een hele verstandige fysio hebt



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 05-05-2009 13:48 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 5 mei 2009 13:18 schreef Naturens Galleri het volgende:
Haha, iedere dag trainen! Ga je gang als je je lijf op den duur wilt verpesten.


Nee, als je maar goed verschillende spiergroepen pakt, maakt het niks uit.


Against God and Government


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-05-2009 13:52 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2009 13:48 schreef Rotzak het volgende:
Nee, als je maar goed verschillende spiergroepen pakt, maakt het niks uit.


Jij traint niks meer vandaag, je zit nu alweer te bieren man.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-05-2009 17:36 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 15:03 schreef Jällö het volgende:
WWF wrestling niks voor je?


Ik ben wel eens gevraagd om naar een tryout te gaan van nederlandse versies van zulks.
Smijtwerk is wel leuk verder maar zelf vallen doe ik liever alleen als de ander daar ook echt zijn best voor doet

quote:
Op 4 mei 2009 22:03 schreef karnivoor het volgende:
andre the midget!


Er staat me nog een knuffel bij die je bijna niet overleefde (en dat was voor mij 20kg aan training geleden ; ) )

quote:
Op 4 mei 2009 23:03 schreef Mutilator het volgende:
Binnenkort eens aan de creatine: zijn er aanraders van de verfijnde variant die geen vocht vasthoudt?


De enige aanrader die ik heb is, niet gebruiken.
Het is en blijft rotzooi. Ook erg goed uitkijken dat je je eigen productie niet sloopt voor de rest van je leven.

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 05-05-2009 17:39]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 17:41 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmmm.. moet je toch wel een flinke tijd creatine gebruiken, lijkt me zo. In flinke dosering.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-05-2009 17:45 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Je mag creatine toch ook niet langer dan twee maanden achter elkaar gebruiken?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-05-2009 17:46 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Uit mijn hoofd zijn er twee soorten opbouw: Kleinere porties gedurende langere tijd, of een snelle opbouw gevolgd door een onderhoudsperiode. Advies is sowieso na 6 weken een rustperiode in te lassen, om hetgene wat Argus aangeeft tegen te gaan. Je lijf denkt na een tijd anders 'Hey, dat hoef ik niet meer zelf te doen'.. en dat is niet goed. Zeg maar.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Beginning of Sorrow
Usericon van Beginning of Sorrow
Posted 05-05-2009 20:02 by Beginning of Sorrow Wijzig reactieProfiel van Beginning of SorrowQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2009 13:35 schreef Judge M. het volgende:
Ik vind dat jij een hele verstandige fysio hebt


Jazeker, ik vond het eerst nog al vreemd omdat een andere fysio zei dat het juist goed was om te fitnessen. Daardoor ben ik ook begonnen, en ik heb het gewoon netjes opgebouwd en altijd op mn houding gelet. Maarja die gast bleek dus ook niet zo goed te zijn, ofzo


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen