IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding third edition Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2008 10:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2008 10:50 schreef Argus het volgende:
Afhankelijk van je nivo moet je ook het geluk hebben dat er iemand is die je kan spotten. Zit je op de gewichten van JB dan gaat dat soms al lastig worden.

Hangt natuurlijk ook af van waar je gaat. Vroeger zat ik een echte bodybuild zooi waar iedereen mij als een spriet zag. Tegenwoordig sta ik gewoon tussen de huisvrouwen
Ik ook. Met een instructrice van een kilo of 65. Die zie ik indd geen redelijk gewicht tillen als je er opeens doorheen schiet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-05-2008 10:54 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ehh ja. Ik vrees dat mijn trainers hooguit als gewicht bruikbaar zijn


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2008 10:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Gewoon twee man erbij laten staan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-05-2008 19:20 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

dat is ook vragen om problemen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-10-2008 21:30 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Even een vraag, misschien mensen die daar ook last van hebben. Ik krijg vreselijk last van striae bij mijn biceps, rug, en lies. Maar even algemeen, is hier wat aan te doen?


Against God and Government


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-10-2008 21:33 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 3 oktober 2008 21:30 schreef Rotzak het volgende:
Even een vraag, misschien mensen die daar ook last van hebben. Ik krijg vreselijk last van striae bij mijn biceps, rug, en lies. Maar even algemeen, is hier wat aan te doen?


Nee, als je het eenmaal hebt kun je er eigenlijk niet zoveel meer aan doen. Voorkomen kan door daar met uierzalf te smeren.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-10-2008 21:35 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 oktober 2008 21:33 schreef Rasputin het volgende:
Nee, als je het eenmaal hebt kun je er eigenlijk niet zoveel meer aan doen. Voorkomen kan door daar met uierzalf te smeren.


Hm oke, dan is het kwaad al geschied:p Maargoed, bedankt voor de tip ik zal het eens proberen en hopen dat het niet erger wordt.


Against God and Government


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-10-2008 22:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Het is mi ook niet helemaal gezond als je zo aan het groeien bent dat je daar last van krijgt...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-10-2008 22:43 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 3 oktober 2008 22:39 schreef Argus het volgende:
Het is mi ook niet helemaal gezond als je zo aan het groeien bent dat je daar last van krijgt...


Maakt niet uit, als je net begint met trainen (is dat zo eigenlijk) groei je als je het goed aanpakt gewoon het best. En daar kunnen nu eenmaal groeistrepen bij komen. Niet mooi, maar wel een indicatie dat je t goed aanpakt.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-10-2008 23:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Achja, vaak kun je het wel voorzijn valt me op..

Al ben ik nog maar mondjesmaat bezig, drukke zomer gooide roet in het eten nu weer 3/4 keer per week en langzaam weer meer gaan vreten!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-10-2008 9:17 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 oktober 2008 22:43 schreef Rasputin het volgende:
Maakt niet uit, als je net begint met trainen (is dat zo eigenlijk) groei je als je het goed aanpakt gewoon het best. En daar kunnen nu eenmaal groeistrepen bij komen. Niet mooi, maar wel een indicatie dat je t goed aanpakt.


Ik heb een tijdje kalm aan moeten doen met een blessure en ivm. met een studie. Ik ben ben in anderhalf jaar 19 kilo aangekomen, fitness nu 3 keer in de week en boks 2 keer in de week, en ja, die strepen schieten nu als paddestoelen uit de grond, niet dat ik het zo'n probleem vind, maar ik vroeg me af of er wat aan te doen was.


Against God and Government


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-10-2008 9:42 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Striae kun je niet terugdraaien: Als je ze eenmaal hebt, dan heb je ze. Ze verbleken na verloop van tijd wel, maar het onderhuids bindweefsel is op die plekken gescheurd, dus daar krijg je littekens.

Sommige striae zijn niet voorkomen: Als je in je puberteit ineens heel snel groeit of als je zwanger bent dan kun je daar niks aan doen. Maar als je striae krijgt van het trainen, dan zou je maatregelen kunnen nemen om iets minder snel te groeien. Ik kan me voorstellen dat het gezonder is om te groeien in een tempo dat je huid bij kan benen...


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-10-2008 12:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ook weer lid geworden van den sportschool. Ik heb de laatste tijd (te) vaak last van mijn rug, dus dat was de aanleiding.

Sportschool vlakbij mijn werk en ik kan elke dag tussen de middag trainen, ideaal. Zeker voor mij, als trainen deel gaat uitmaken van de dagelijkse routine hou ik het hopelijk eens een keer vol

Ben me nu aan het bezinnen op een trainingsschema, ik denk aan:
Dag 1: spiergroepen a & b
Dag 2: spiergroepen c & d
Dag 3: variatie spiergroepen a & b
Dag 4: variatie spiergroepen c & d

Zoiets.. En als ik elke dag train groei ik hopelijk als een modderfokker haha.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-10-2008 14:37 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Wat nou, "hopelijk"... Je hebt het zelf in de hand.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-10-2008 22:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ben sinds kort gaan legpressen met 1 been tegelijk.

Godverdomme wat krijg je daar een spierpijn aan je reet van zeg. Lang niet gehad... Voelt als oefening wel veel beter dan met 2 benen tegelijk. Nu moet je veel meer corrigeren en stabiliseren.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-10-2008 22:58]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-10-2008 23:49 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Bedoel je squatten op een been of zit je op zo'n fancy apparaat?

Ik ben nml. van plan de één-been squat te trainen. Nu ben ik bezig met pushups, chin- en pullups in alle soorten en maten en wil m'n basic oefeningen langzaamaan uitbouwen.
Hier zitten wel een paar leuke tussen: http://www.beastskills.com/tutorials.htm


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-10-2008 23:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik doe zo veel mogelijk met losse gewichten etc. maar squaten op één been lijkt me echt een opgave!


Against God and Government


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-11-2008 11:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik flikker dan gewoon om
Met een machine is het geen probleem. Benen, als ik ze heel soms doe, moet ik toch al los doen omdat ik anders geen zak aan de gewichten heb.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-11-2008 12:31 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ja, lachen is dat. De krakkemikkige balans van bodybuilders maakt hun krachten nagenoeg onbruikbaar. Zo heeft m'n (judoende) vriendin van 60kg een paar weken geleden de vloer nog aangeveegd met een irritante kerel van minstens 90kg.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-11-2008 12:48 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2008 23:58 schreef Rotzak het volgende:
Ik doe zo veel mogelijk met losse gewichten etc. maar squaten op één been lijkt me echt een opgave!

Veel van die bodyweight oefening lijken makkeljik maar zijn stiekum tyfuszwaar.
De "plank on elbows and toes" is ook een goeie.
Zo dus, en dan 5 minuten vol zien te houden. Of 1.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-11-2008 12:52 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:31 schreef Jällö het volgende:
Ja, lachen is dat. De krakkemikkige balans van bodybuilders maakt hun krachten nagenoeg onbruikbaar. Zo heeft m'n (judoende) vriendin van 60kg een paar weken geleden de vloer nog aangeveegd met een irritante kerel van minstens 90kg.


Om heel eerlijk tezijn viel ik qua balans ook redelijk door de mand op dat wii fit spelletje


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-11-2008 13:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:31 schreef Jällö het volgende:
Ja, lachen is dat. De krakkemikkige balans van bodybuilders maakt hun krachten nagenoeg onbruikbaar. Zo heeft m'n (judoende) vriendin van 60kg een paar weken geleden de vloer nog aangeveegd met een irritante kerel van minstens 90kg.


Mwa, ik denk dat dat wel mee valt hoor. Hooguit dat er heel veel zijn die alleen hun borst en armen trainen. Dat zie je wel vaak. Borst 3 keer ik alleen mijn poten zijn 5 keer die iele sprietjes die daar onder zitten.



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-11-2008 13:15 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:52 schreef jbassist het volgende:
Om heel eerlijk tezijn viel ik qua balans ook redelijk door de mand op dat wii fit spelletje


Flink gaan touwtje springen en met boel veel op je nek op je tenen gaan staan en pumpen.
Beetje vechtsporten gaan doen doet ook wonderen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-11-2008 13:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 12:48 schreef Jällö het volgende:
Veel van die bodyweight oefening lijken makkeljik maar zijn stiekum tyfuszwaar.
De "plank on elbows and toes" is ook een goeie.
Zo dus, en dan 5 minuten vol zien te houden. Of 1.



Ah die doe ik ook vaak.
Extra uitdaging: probeer je balans te houden met één been en probeer met de andere zijwaarts te bewegen.


Daarnaast is de zijwaartse variant ook zwaar, daarbij 'leun' je op één elleboog en in je zij naar de grond gericht.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-11-2008 13:17 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Mijn ellebogen houden dat niet... doet teveel pijn als ik daar zo op leun met mijn massa


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen