IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding third edition Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-06-2017 9:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2017 20:53 schreef F.Jacobse het volgende:
Whey, ja, lol. Men kan het beter why? noemen. Zag het bij de keuringsdienst van waarde, tijdje terug. Kort, alleszeggend stukje. https://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/22-09-2016/KN_1683276/POMS_KN_5217142





Toch klopt dit natuurlijk ook niet helemaal. Een sporter heeft op een andere manier z'n eiwitten en amino's (ook eiwitten) en andere voedingsstoffen nodig. In chocolademelk zit een hoop troep die diezelfde sporter juist niet nodig heeft.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2017 9:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2017 20:37 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat. Is whey niet gewoon zeer duur spul waarmee je denkt dat je gezond bezig bent? Idem voor alle andere soorten voorgemaakte shakes of poedershakes?


bwaa... 14€/kg 98% puur


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2017 9:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2017 9:14 schreef Count Steel het volgende:
In het geval van Poolse truckers zitten er naast eiwitten hoogstwaarschijnlijk ook een hoop koolhydraten in. Zo rond de 5%.



veel zink wel


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-10-2021 15:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2017 9:16 schreef Count Steel het volgende:
Toch klopt dit natuurlijk ook niet helemaal. Een sporter heeft op een andere manier z'n eiwitten en amino's (ook eiwitten) en andere voedingsstoffen nodig. In chocolademelk zit een hoop troep die diezelfde sporter juist niet nodig heeft.


lactose kun je soms ook missen als de pest, bij grote inspanningen.

In mijn geval toch.


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-10-2021 7:49 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik kan lactose best altijd missen, anders moet mijn darmen te grote inspanningen doen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-10-2021 17:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

inderdader



idem te veel brood


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2022 18:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

goed, zijn er nog mensen aan het trainen in de hitte?


signature


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 12-07-2022 18:14 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Om de dag


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2022 11:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

goedzooooow


Mensen die gecut hebben, doen jullie dat ook mbv proteïnen of gewoon minder calorieën innemen tout court


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-07-2022 18:23 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Gewoon zelfde blijven trainen maar wat minder kcal en wat extra cardio on top. Dat trainen gaat dan wel een heel stuk minder. Moe


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2022 18:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en beknibbelen op de maaltijden of shakes voor Caloriereductie?


signature


NaturalDisaster
The Dude
Usericon van NaturalDisaster
Posted 13-07-2022 19:20 by NaturalDisaster Wijzig reactieProfiel van NaturalDisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 juli 2016 11:00 schreef Fusion het volgende:
Ik train al 20 jaar niet meer.


Ik zou niet teveel vertrouwen op de kennis van de ZM-farizeeër


Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-07-2022 9:16 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 juli 2022 18:32 schreef Hypnos het volgende:
en beknibbelen op de maaltijden of shakes voor Caloriereductie?
Ik doe geen proteineshakes meer. Vroegah toen ik echt 5x per week ful-on bulkte wel. Ik eet wel veel proteinen nu uiteraard. Wat ik doe bij cutten is nog minder koolhydraten eten. Dus:

* intermittent fasting (geen eten tussen 19:00 en 10:00) sowieso op rustdagen, soms ook op trainingsdagen

* op de dag van trainen eigenlijk alleen om 10:00 koffie met melk, fruit, en afhankelijk van hoe hard ik wil trainen toch wel snelle carbs en wat preworkout eiwitten

* dan om 12:15 ongeveer trainen en direct daarna voornamelijk eiwitten en vetten

* dan avondeten wederom veel eiwitten en vetten, weinig carbs

* op rustdagen beduidend minder eten

uiteraard kun je dan minder krachtig trainen met zo weinig carbs en minder koolhydraten, maar ik het t idee dat je net genoeg traint voor spiermassabehoud en in ieder geval zeker aan t cutten bent


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-07-2022 9:23 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 juli 2022 19:20 schreef NaturalDisaster het volgende:
Ik zou niet teveel vertrouwen op de kennis van de ZM-farizeeër
Omdat ik je smiley niet geloof: wat leuk dat je dit helemaal heb opgezocht. Uiteraard als iemand 6 jaar geleden post dat ie ongeveer 20 jaar al niet meer traint zegt dit niet perse iets over bijhouden van wetenschappelijke en niet-wetenschappelijke literatuur over het onderwerp, en daar er nou ook weer niet perse heel veel veranderd is qua science en voedingsleer hieromtrent, en er van uitgaande dat het mogelijk is dat die iemand tot aan die 20 jaar geleden heel goed wist waar ie mee bezig was (en dat ook heel duidelijk aan zijn lichaam af te zien was) en er van uitgaande dat het mogelijk is dat die iemand dat nog steeds/weer weet en voor zijn leeftijd dat duidelijk te zien is aan zijn spiermassa en lage vetpercentage, is je post eigenlijk alleen maar een kijk op jouw onvermogen ook bij dit onderwerp niet verder na te denken dan je neus lang is. Zit het me dwars? Nee. En kijk een hele post met kritiek zonder terug te schelden n.a.v. je leuke 'Farizeer'. En nee, dat lukt me niet altijd. En ja, je mag allerlei neppe :`) smileys plaatsen, of zure reacties, of whatever je nodig hebt om te laten zien hoe geweldig jij bent en hoe zielig ik ben.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-07-2022 9:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zelfs Wim ziet het verschil.


Edit:
En dat is zeker niet denigrerend richting Wim bedoeld.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-07-2022 9:39]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2022 14:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2022 9:16 schreef Fusion het volgende:
Ik doe geen proteineshakes meer. Vroegah toen ik echt 5x per week ful-on bulkte wel. Ik eet wel veel proteinen nu uiteraard. Wat ik doe bij cutten is nog minder koolhydraten eten. Dus:

* intermittent fasting (geen eten tussen 19:00 en 10:00) sowieso op rustdagen, soms ook op trainingsdagen

* op de dag van trainen eigenlijk alleen om 10:00 koffie met melk, fruit, en afhankelijk van hoe hard ik wil trainen toch wel snelle carbs en wat preworkout eiwitten

* dan om 12:15 ongeveer trainen en direct daarna voornamelijk eiwitten en vetten

* dan avondeten wederom veel eiwitten en vetten, weinig carbs

* op rustdagen beduidend minder eten

uiteraard kun je dan minder krachtig trainen met zo weinig carbs en minder koolhydraten, maar ik het t idee dat je net genoeg traint voor spiermassabehoud en in ieder geval zeker aan t cutten bent



wow, veel verschil.


's morgens hier pannenkoeken maken met 4 eieren, 25g whey, handje noten erin, ongezoet soyavocht, havervlokken (geen tarwe meer) beetje cacaopoeder en klein beetje kokospoeder erop voor de smaak.

eet je makkelijk een half uur aan

koffie erna, ginseng en gember kauwvoorraad eventueel tegen honger, of pompelmoes

anderhalve liter water

middageten vlees/vis (rosbief, kip, zalm, tonijn), zak groenten (rucola, pikante pepers, pijpajuinen, spinazie rauw, prinsessebonen, ...) eventueel lichte kaas

liter water

avond heel weinig. Kleine shake bij heftig trainen. balletje rijst met tonijn, restjes, lekker pikant maken meestal. Olijven of gepekelde groenten. Zeevruchten passeren ook als late night snack (niet na achten natuurlijk). En asian zoepjes.


Tijdens rustdag wel eens zondigen, ninja noodles tegenwoordig. https://www.thenoodlebarkortrijk.be/ Spicy Udon Ninja


Focus op dit moment op Stomach Vacuum, nooit genoeg aandacht aan besteed blijkbaar.







[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-07-2022 14:23]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-07-2022 16:34 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik ben nu 50 he. Toen ik trainde in mijn 20er jaren at ik op een dag minimaal 10 boterhammen, 2 a 3 troggen pasta en de hele dag door snacks en proteïne shakes. Kutte is dat ik dat bleef doen toen ik abrupt stopte met trainen


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-07-2022 17:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

50 O_O


ok


zonder een kuurtje sustanon zal het niet meer lukken dus.



signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-07-2022 18:26 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Je zal ongetwijfeld meer liften en pushen dan ik, maar zolang ik nog meer gewicht erop doe en de beweging beter en langzamer en vaker uitoefen dan zeker 75% van de jongelui in de sportschool, en ik setjes van wijde pull ups kan doen en zij niet, denk ik dat ik t nog aardig doe


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2022 9:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Sowieso kom je met omtrek ook ver qua aanzien in de gym.


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-07-2022 9:42 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wat bedoel je met omtrek in deze?


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-07-2022 9:47 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wat mij betreft zijn t pull ups that seperate the men from the boys Zeker met wijde grip. Een beetje gewicht stacken voor een lat pull down en dan die heel snel uit te voeren en je hele bovenlichaam mee bewegen, tsja... dat kan iedereen.

Het is jammer dat je voor calisthenics toch echt wel minimaal een hoge bar nodig hebt en ik die thuis niet heb. Anders had ik wel willen kijken of met een bar en losse dumbells alles had kunnen doen. Maar bij een aanzienlijk deel van de oefeningen zijn je polsen gebogen en dat is mijn zwakke plek. Dus voorlopig blijf ik wel in de sportschool bezig. En triceps en (vooral) hamstrings vind ik zonder machines toch wel lastig om volledig te trainen


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2022 10:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hamstrings zeker ja, of je moet een zware houten tafel hebben zonder bloemen op.


De meeste oefeningen heb je nog eens goeie polsen voor nodig ook, single arm uprights en zo, na een tijd hier altijd last van helaas. Te veel getypt en laten squirten in mijn leven.


Maar een brede rug is altijd nice, hoe wider de grip, hoe meer kans daarop. Leuk.

Momenteel hier de focus op de buik dus. lower en obliques. De kinderen hier laten zien dat je zowel op 10 jaar als 41 jaar mooi gedefinieerde buik kan hebben.


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-07-2022 10:09 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Dat lukt mij niet meer. Ik heb de 6 pack en obliques wel, maar de onderste helft is toch echt bedekt door klein laagje vet en (Vooral) uitegrekte huid van toen ik nog 25 kg zwaarder was. Je zit dus alleen de bovenste 2 blokjes. Frustrerend. Maar goed, een strak overhemd staat me wel want er puilt niets meer uit hehe

Hebben wij nu al een paar posts lang een normale converratie??


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2022 16:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik denk dat ik mijn ontladingstherapeut echt wel gelijk ga moeten geven. Het werkt.





signature


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen