|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
"Beach at seaside". headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Scherp. Ja hoor... |
|
quote: Argh is dit een serieuze reactie?? Volgens mij mankeert er iets aan je gezond verstand jongeman Ik quote mijzelf: quote: Best knap dat je dit toch verkeerd hebt weten te interpreteren! |
|
Zie posting hier boven, heb even geedite. En zou je misschien het jongeman weg willen laten. Ik ben iets ouder dan jongeman |
|
quote: Mwah, op een strand kun je wel spreken van een 'seaside' en 'landside'. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 13-10-2010 12:23] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Oh, sorry. Op een strand kun je niet spreken van een 'seaside' en 'landside'. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ga godverdomme eens terug naar de basisschool, ik weiger dit te lezen halve tamme. Against God and Government |
|
quote: Valt wel mee hoor, zolang er maar genoeg rust tussen zit om je lichaam weer op te laden, maar je hebt wel enigszins gelijk als je het te snel achter elkaar doet, dan kun je inderdaad beter eerst kracht training doen. Against God and Government |
|
Zo vandaag weer stevig aan de bak geweest na een korte rustperiode, ik kan wel merken dat ik echt door begin te groeien nu, ik weeg momenteel 90 kilo en heb een vetpercentage van 8.9. Vandaag borst en biceps gedaan en morgen mijn benen maar eens verlamd trainen, heerlijk Against God and Government |
|
quote: :') |
|
quote: werkt erg goed, gister me borst ff te grazen genomen met wat dropsets, sta nu nog helemaal strak in me hele bovenlijf die vieze pep die ik vandaag nam hgeeft daar natuurliujk helemaal niets mee te maken Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Hoe meet je je vetpercentage dan? Huidplooimeting? Hier gaat trainen na een periode van veel zuipen en uitgaan in de zomervakantie nu wel weer goed. Ik bank weer sets met 100 kg, deadlift van 135, en een squat van 110. Vorm zit er aardig in, maar op het gebied van massa win ik momenteel niet zoveel meer. Weeg nog steeds ongeveer 77 kg, bij 1m77. Vetpercentage ligt rond de 10%. Tegenwoordig doe ik ook pullups en dips met een riem met 15 kg erbij. BEEFCAKE!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
[geflame] [Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 31-10-2010 13:35] |
|
Jammer, Multilator, ik was enorm benieuwd naar zijn input. Heus. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hou het trainen nog steeds aardig vol en merk dat me lijf steeds harder begint te worden. Zat de laatste tijd wat op een dood punt, maar regelmatig wat dropsets er tussen door gooien helpt wel. Ben iig de laatste tijd weer lekker aan het knallen. Maar weer eens een (lekker gay) fotootje dan, heb het idee dat er iets minder vet op me lijf zit en wat meer vorm in begint te komen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Train je thuis? Of ook sportschool? Ziet er inderdaad wel uit alsof je minder vet hebt dan op de vorige foto, maar ik heb ook het idee dat je borst achterloopt op bv. je schouders. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat vraag ik me nou al een tijdje af, met welk doel trainen jullie? Trainen om het trainen zelf, voor de looks? |
|
Ik train tegenwoordig voornamelijk omdat ik het leuk vind. Maar ik ben ermee begonnen voor de looks. Voordat ik begon te trainen was ik namelijk een schraal ventje van 63 kg. Nu ben ik een vrouwenverslindende testosteronbonk met een enorm geslacht en borstspieren als scheepskabels. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Voor de looks, humeur, energie, lol dat soort dingen. Ik vertrek regelmatig met tegenzin, beetje depri en vermoeid naar de sportschool/zwembad en na een paar oefeningen zit ik gewoon goed in m'n vel. |
|
quote: Ik heb er zelf niet zoveel mee, ik vind het heel leuk om te sporten en daarvoor te trainen en ook krachttraining en sterker worden vind ik leuk, maar dan als ondersteuning voor de sport en met de sport als doel. quote: |
|
Sport als doe, en wat is het doel van die sport dan? |
|
quote: Dat ken ik zeker, na het sporten voel ik me eigenlijk altijd beter en energieker. Vooral na vechtsport, dan heb ik soms geen zin om te gaan, maar ik voel me eigenlijk altijd beter aan het einde van de training en ben ik toch blij dat ik er naar toe gegaan ben. On a sidenote: mijn woonbegeleider onderkent dat ik veel baat heb bij sporten, van mijn studieadviseur zou ik eigenlijk wat rustiger aan moeten doen ivm de studie, maar ook zij gaf al aan dat als het zo'n goede uitwerking op mij heeft ik daar vooral mee moet doorgaan. |
|
quote: Ja precies. Ik merk ook dat ik gewoon blij word als ik train. Nou is sporten in het algemeen goed om je gedachten even te verzetten en weer wat nieuwe energie te krijgen. Je kunt net zo goed gaan hardlopen of een eind fietsen, helpt ook. En uiteindelijk wil ik er natuurlijk net zo uitzien als: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |