IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding third edition Vorige pagina | Volgende pagina
Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-10-2010 10:20 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

"Beach at seaside".


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 13-10-2010 10:20 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 10:20 schreef Naturens Galleri het volgende:
"Beach at seaside".


Scherp.


Ja hoor...


Bijlie
Woods of Ypres
Usericon van Bijlie
Posted 13-10-2010 11:47 by Bijlie Wijzig reactieProfiel van BijlieQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Bijlie

quote:
Op 13 oktober 2010 10:13 schreef Illusione het volgende:
Dat is ook niet wat Snaack beweert. Snaack geeft aan dat cardio massa-opbouw ten goede komt doordat deze voorbereiding de spieren opwarmt en de doorstroming bevordert. Dit laatste valt moeilijk te ontkennen. Cardio valt in deze te typeren als warming-up en cooling-down, een toch wel zeer gebruikelijke aanpak bij het opbouwen van massa.


Goed lezen is ook een vak, Bijlie, er staat idd niet dat het van belang is maar dat het kan bij dragen

Maar goed, nu ik navraag heb gedaan weet ik wat ik ga doen


[Dit bericht is gewijzigd door Bijlie op 13-10-2010 11:50]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-10-2010 11:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 10:04 schreef Bijlie het volgende:
Beste snaak na navraag zit je er toch naast. Cardio is niet om massa te bouwen. Cardio is alleen voor verbranding.


Argh is dit een serieuze reactie?? Volgens mij mankeert er iets aan je gezond verstand jongeman

Ik quote mijzelf:

quote:
Op 11 oktober 2010 23:25 schreef Snaack het volgende:
Ja, direct heeft het geen resultaat op je massa-ontwikkeling natuurlijk, maar indirect wel

Klinkt het zo onlogisch soms dat je met een betere conditie harder en langer kunt trainen omdat je hart meer zuurstof en voedingsstoffen naar je hongerige spiertjes kan pompen?


Best knap dat je dit toch verkeerd hebt weten te interpreteren!


Bijlie
Woods of Ypres
Usericon van Bijlie
Posted 13-10-2010 11:51 by Bijlie Wijzig reactieProfiel van BijlieQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Bijlie

Zie posting hier boven, heb even geedite.

En zou je misschien het jongeman weg willen laten. Ik ben iets ouder dan jongeman



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2010 11:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 10:20 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Scherp.

Mwah, op een strand kun je wel spreken van een 'seaside' en 'landside'.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-10-2010 12:13 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 13-10-2010 12:23]


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2010 12:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Oh, sorry. Op een strand kun je niet spreken van een 'seaside' en 'landside'.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-10-2010 20:20 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 oktober 2010 17:35 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
De anabole status van je lichaam heeft niks te maken met anabolen steroïden he, de status van je lichaam na een zware training wordt de anabole status genoemd. Aminozuren is een ander woord voor eiwitten he, het is principe hetzelfde. Maar wat de fuck? Twee keer daags naar de MacDonals, dan heeft het trainen weinig zin als je lichaam bedekt is met een gigantische laag spek.


weet niet meneertje anabole status maar op me 16de trainde ik ook 5dagen als een dolle stier enigste wat je daaraan ziet zijn me striemen 2x macdonalds king sice met 3x frietsaus en nog het aantal burgers wat ik erbij bestelde en gewoon prakie eten thuis en sochten pasta eten en natuurlijk veel suiker snoep foe yong hai maaltijd halen tussendoor als je genoeg testo,aanmaakt en niet veel vrouwelijke hormonen aanmaak en je genoeg rust neem,beste is 3 x in de week rust is belangerijker dan al die extra onzin en op dieet waarom zou je dat doen tenzij je aan wedstrijden doet maar zoals jij moet weten spieren groeien doordat je ze telkens een beetje laat scheuren ,zeg maar de laatste paar herhalingen moet iemand helpen dat je alles geef en als je je rug niet gebruikt juiste houding voel je dat heerlijke gevoel en lang trainen ook onzin gaat erom dat je je 3aanhechtings punten train van elke spier vol is vol en verbranden doe je niet als je echt massa train geen cardio en gewoon doen wat je altijd doet ik snuif drink rook en de rest zelfs periode dat ik na me trainen lekker paar pakies op snoof en voor het trainen 3 bier naar binnne kelderde en was aardig groot waarom zou je je gewoontes verranderen als je traint daarom worden mensen ook dik als ze gestopt zijn en dieten is echt voor mannetjes met teveel vrouwenhormonen moet je dianabol nemen dan krijg je inplaats van vierkante tieten van die peervormige vrouwen tietjes heb wat afgelachen en heb voor me 18 de ook wel paar keer spuit winsrol en deka gehad is wel lekker voor een keertje als je je bed uitstap zijn je spieren nog net zo hard net of je net getraind heb maar 2 x macdonalt of van de mac naar de burger king heb een beter resultaat die kilos blijven als je ze goed omzet en van die troep raak je meer dan de helft kwijt als je 6weken voorbij zijn tenzij je elke week door blijft shotten en die moet je nu is zien maare lul in 1 stuk door goede (am) vitaminenen natuurlijk maar train al een hele tijd niet meer maar zie geen lagen vet ga maar eens lekker naar de mac denk


Ga godverdomme eens terug naar de basisschool, ik weiger dit te lezen halve tamme.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-10-2010 20:21 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 oktober 2010 14:40 schreef flebbie het volgende:
Klote schema, nooit eerst gaan cardio-en en dan krachttrainen. Altijd andersom.

FF heel kort (5 minuten ofzo) opwarmen met cardio is het beste, daarna flink aan de gewichten sjorren, om je vervolgens helemaal kapot te cardio-en (minimaal een half uur). Op die manier ben je het sterkst tijdens je krachttraining, en verbruik je de daarna meeste calorieen tijdens de cardio.


Valt wel mee hoor, zolang er maar genoeg rust tussen zit om je lichaam weer op te laden, maar je hebt wel enigszins gelijk als je het te snel achter elkaar doet, dan kun je inderdaad beter eerst kracht training doen.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-10-2010 20:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Zo vandaag weer stevig aan de bak geweest na een korte rustperiode, ik kan wel merken dat ik echt door begin te groeien nu, ik weeg momenteel 90 kilo en heb een vetpercentage van 8.9. Vandaag borst en biceps gedaan en morgen mijn benen maar eens verlamd trainen, heerlijk


Against God and Government


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-10-2010 21:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 oktober 2010 20:20 schreef Rotzak het volgende:
Ga godverdomme eens terug naar de basisschool, ik weiger dit te lezen halve tamme.


:')


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 15-10-2010 3:27 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 11 oktober 2010 15:07 schreef Snaack het volgende:
Weleens een dropset geprobeerd trouwens? Das pas zwaar, hehe.


werkt erg goed, gister me borst ff te grazen genomen met wat dropsets, sta nu nog helemaal strak in me hele bovenlijf die vieze pep die ik vandaag nam hgeeft daar natuurliujk helemaal niets mee te maken


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-10-2010 13:03 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 14 oktober 2010 20:58 schreef Rotzak het volgende:
Zo vandaag weer stevig aan de bak geweest na een korte rustperiode, ik kan wel merken dat ik echt door begin te groeien nu, ik weeg momenteel 90 kilo en heb een vetpercentage van 8.9. Vandaag borst en biceps gedaan en morgen mijn benen maar eens verlamd trainen, heerlijk


Hoe meet je je vetpercentage dan? Huidplooimeting?

Hier gaat trainen na een periode van veel zuipen en uitgaan in de zomervakantie nu wel weer goed.
Ik bank weer sets met 100 kg, deadlift van 135, en een squat van 110. Vorm zit er aardig in, maar op het gebied van massa win ik momenteel niet zoveel meer.
Weeg nog steeds ongeveer 77 kg, bij 1m77. Vetpercentage ligt rond de 10%.

Tegenwoordig doe ik ook pullups en dips met een riem met 15 kg erbij.

BEEFCAKE!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


BLACKmetalMACHINE
Usericon van BLACKmetalMACHINE
Posted 31-10-2010 13:29 by BLACKmetalMACHINE Profiel van BLACKmetalMACHINEQuote dit berichthttp://www.soundclick.com/blackmetalmachine

[geflame]

[Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 31-10-2010 13:35]


Nix
Usericon van Nix
Posted 31-10-2010 13:55 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Jammer, Multilator, ik was enorm benieuwd naar zijn input. Heus.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-11-2010 7:06 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Hou het trainen nog steeds aardig vol en merk dat me lijf steeds harder begint te worden. Zat de laatste tijd wat op een dood punt, maar regelmatig wat dropsets er tussen door gooien helpt wel. Ben iig de laatste tijd weer lekker aan het knallen.

Maar weer eens een (lekker gay) fotootje dan, heb het idee dat er iets minder vet op me lijf zit en wat meer vorm in begint te komen





Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-11-2010 13:03 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Train je thuis? Of ook sportschool?

Ziet er inderdaad wel uit alsof je minder vet hebt dan op de vorige foto, maar ik heb ook het idee dat je borst achterloopt op bv. je schouders.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-11-2010 13:37 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dat vraag ik me nou al een tijdje af, met welk doel trainen jullie? Trainen om het trainen zelf, voor de looks?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-11-2010 13:57 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik train tegenwoordig voornamelijk omdat ik het leuk vind. Maar ik ben ermee begonnen voor de looks. Voordat ik begon te trainen was ik namelijk een schraal ventje van 63 kg.
Nu ben ik een vrouwenverslindende testosteronbonk met een enorm geslacht en borstspieren als scheepskabels.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


rotor
Usericon van rotor
Posted 02-11-2010 14:05 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Voor de looks, humeur, energie, lol dat soort dingen. Ik vertrek regelmatig met tegenzin, beetje depri en vermoeid naar de sportschool/zwembad en na een paar oefeningen zit ik gewoon goed in m'n vel.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-11-2010 14:07 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 13:57 schreef Rasputin het volgende:
Ik train tegenwoordig voornamelijk omdat ik het leuk vind. Maar ik ben ermee begonnen voor de looks. Voordat ik begon te trainen was ik namelijk een schraal ventje van 63 kg.


Ik heb er zelf niet zoveel mee, ik vind het heel leuk om te sporten en daarvoor te trainen en ook krachttraining en sterker worden vind ik leuk, maar dan als ondersteuning voor de sport en met de sport als doel.

quote:

Nu ben ik een vrouwenverslindende testosteronbonk met een enorm geslacht en borstspieren als scheepskabels.




rotor
Usericon van rotor
Posted 02-11-2010 14:08 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Sport als doe, en wat is het doel van die sport dan?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-11-2010 14:11 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 14:05 schreef rotor het volgende:
Voor de looks, humeur, energie, lol dat soort dingen. Ik vertrek regelmatig met tegenzin, beetje depri en vermoeid naar de sportschool/zwembad en na een paar oefeningen zit ik gewoon goed in m'n vel.


Dat ken ik zeker, na het sporten voel ik me eigenlijk altijd beter en energieker. Vooral na vechtsport, dan heb ik soms geen zin om te gaan, maar ik voel me eigenlijk altijd beter aan het einde van de training en ben ik toch blij dat ik er naar toe gegaan ben.

On a sidenote: mijn woonbegeleider onderkent dat ik veel baat heb bij sporten, van mijn studieadviseur zou ik eigenlijk wat rustiger aan moeten doen ivm de studie, maar ook zij gaf al aan dat als het zo'n goede uitwerking op mij heeft ik daar vooral mee moet doorgaan.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-11-2010 14:11 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 2 november 2010 14:05 schreef rotor het volgende:
Voor de looks, humeur, energie, lol dat soort dingen. Ik vertrek regelmatig met tegenzin, beetje depri en vermoeid naar de sportschool/zwembad en na een paar oefeningen zit ik gewoon goed in m'n vel.


Ja precies. Ik merk ook dat ik gewoon blij word als ik train. Nou is sporten in het algemeen goed om je gedachten even te verzetten en weer wat nieuwe energie te krijgen. Je kunt net zo goed gaan hardlopen of een eind fietsen, helpt ook.

En uiteindelijk wil ik er natuurlijk net zo uitzien als:




Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen