|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: China en zo is duidelijk. Maar eigenlijk vraag ik me af of N-Korea last heeft van de crisis. Als enige overgebleven autarkie zouden zij er niks van moeten merken. Niet dat het positief is of zo maar ik denk dat zij gewoon nog steeds in de zelfde saus van armoede en terreur stoven als een jaar geleden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: fijn dat je weer regelmatig op dit forum aanwezig bent. wil je me de afbeelding effe mailen? kan er wel iets mee (nieuwe mcd ofzo). |
|
.. rechts klik, opslaan als ... |
|
ja, moet hem wel in 3000 dpi hebben... |
|
is een welbekend internet plaatje, denk niet dat chel hem in dergelijke resolutie heeft |
|
quote: Bullshit, we zijn nog gewoon een stelletje iets slimmere aapjes die wat aan lopen te modderen die ook in bepaalde tijden schaarste kennen. marktwerking is gewoon een natuurlijk proces, wat mensen dan weer in goede banen willen leiden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
we zijn gewoon een stel wilde apen die denken dat ze iets weten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: de mensheid is verrot. een verderfelijk ras. punt. |
|
en die weten dat ze denken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Apen zijn mijn lievelingsdieren. |
|
quote: want? waarin is de mens dan zo bijzonder? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
in de boel naar de kloten helpen. |
|
quote:Een beter milieu begint bij jezelf. Doe God de groeten! |
|
Nee, sprinkhanen zijn lekker! |
|
quote: wie moet ik de groeten doen? |
|
quote: hehe ga dan nog maar eens verdiepen in de natuur, daar zijn beestjes anders behoorlijk goed in zeker bij opkomende soorten. We zijn alleen bijzonder dat we het doorhebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Het is geen ras maar een soort. Ik ben altijd van mening dat problemen bestaan om ze op te lossen. Als je het zo een probleem vindt, doe je er iets aan om het op te lossen. Als je het niet kan oplossen en het wordt je te veel dan elimineer je jezelf. Anders ben je alleen met loze kreten aan het vuren om te laten zien hoe verlicht ongeinformeerd je bent. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: http://foodfacts.web-log.nl/voeding_gezondheid/2007/05/sprinkhanen_als.html |
|
quote: Bareuh... |
|
En daarom moet de speciale status van de ambtenaren gewoon aangepast worden. Behandel hun als gewone werknemers die ook uitgetiefd kunnen worden, zeker als ze de hele dag alleen potloden zitten te slijpen of rapporten over speciale zorg voor de zeer hulpbehoevende groep van jongeren tussen de 16 en 16,5 met rood haar, IQ onder de 96 maar boven de 93 en een penetrante okselgeur aan het opstellen zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kunnen Nederlandse ambtenaren nooit ontslagen worden dan? Dat wist ik niet eens.. In Spanje is dit het geval en zijn er ook nog eens royale aanvullende voorwaarden die je in het bedrijfsleven nergens tegenkomt. Ik vind het zeer onrechtvaardig om te zien hoe makkelijk ambtenaren daar het hebben terwijl het land in een aardige recessie is geraakt. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
en dan maar zeuren over de hoge bonussen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |