IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : De Economische Crisis Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2011 22:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2011 22:12 schreef Mutilator het volgende:
Liever aan China hangen dan aan de US.


Hihi



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-10-2011 22:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hehe maar op economisch vlak?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2011 22:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Op economisch vlak hang ik liever aan de VS dan aan China. De VS oefent graag economische hegemonie uit maar gaan altijd vanuit dat je voor goede handel ook goede handelspartners nodig hebt. Ze varen bij gezonde partners.

In geval van China is het anders. Hun cultuur is meer gericht op zichzelf en alleen op zichzelf. Als zij denken dat ze op termijn kunnen profiteren van andermans zwakte dan gaan ze ervoor, ook al is het voor hun zelf tijdelijk pijnlijk. Het volk accepteert het dan ook, en niet alleen dankzij hun commie regering. Zhongguo betekent dan ook niet voor niks iets als: Centrale Natie, Het Middenland o.i.d. Ze zien zich al duizenden jaren als 'lombelico del mondo'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-10-2011 23:08 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Don't worry. Over 100 jaar is in China geen generatie meer die nog echte armoede heeft gekend en dus bereid on zich voor een hongerloontje kapot te werken om alle 'made in China' producten te maken. Dan worden ze opeens dik en lui, net zoals wij Westerlingen


When your people matter, menstrual health matters


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-10-2011 4:38 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 16 oktober 2011 23:08 schreef Fusion het volgende:
Dan worden ze opeens dik en lui, net zoals wij Westerlingen
Zoals Chelman bedoel je.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 18-10-2011 0:46 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 14 oktober 2011 16:25 schreef Fusion het volgende:
Hoe kun je nou roepen dat je slim bent om andere mensen gerust te stellen?



Heel simpel:
"Er is niets aan de hand, ik heb hier voor geleerd."
"Dit is bedacht door onze beste en slimste mensen, dus het kan niet fout gaan."
De hypotheekcrisis zou bijvoorbeeld geen enkel effect hebben op de economie... alsdus de experts, de 'slimsten'. En iedereen was gerustgesteld, totdat bleek dat het wel zeker effect had.
Of bijvoorbeeld de woekerpolissen: als men er na 1 jaar achterkwam dat er minder geld over was dan dat er ingelegd was, werd verteld dat het klopte: de experts wisten het wel. En zo konden vele mensen, gerust gesteld door de slimsten (want zij hadden er voor geleerd), legaal beroofd worden.

Zo gebruik je intelligentie dus als rookgordijn.

quote:

Je haalt intelligentie en betrokkenheid door elkaar. Een trader denkt maar aan 1 ding: P&L (geld) maken.


Dan hebben ze dus gefaald: want een hoop geld is er blijkbaar toch stiekem niet. Dus waren ze eigenlijk niet zo slim. Alleen slim genoeg om op korte termijn de eigen zakken te vullen.

quote:

Het heeft niets te maken met een gebrek aan intelligentie om die producten te kunnen ontwarren, maar een gebrek aan actuele informatie in relevante systemen.


Dit is een cirkelredenatie met als enige uitkomst dat ze niet intelligent genoeg zijn om hun eigen puinzooi te ontwarren en op te ruimen :p
En ook niet intelligent genoeg waren om te zorgen dat ze hun eigen complexe contstructies echt konden monitoren. Want het is niet erg slim om anderen te outsmarten door iets te maken wat je zelf ook niet meer snap. (Maar wel gehaaid: het is eigenlijk gewoon mooi opgetuigde boekhoudfraude.)

quote:

Minimaal 60 uur per week, ontzettend veel druk en bijbehorende stress, ontzettend veel verantwoording en ontzettend veel hele complexe constructies. Ken weinig andere banen die dit ook allemaal hebben.


Mijn vader heeft een timmerbedrijf, werkt makkelijk meer dan 60 uur per week en heeft regelmatig te maken ingewikkelde constructies (met dank aan enkele exentrieke architecten ). Hij doet dit al decennia en is er zeker tot z'n 60ste mee bezig
En hij krijgt geen bonus voor het optuigen van slechte constructies. Sterker nog: slechte constructies zijn ook op korte termijn funest voor de zaken.

Trouwens: die verantwoordelijkheid valt eigenlijk wel mee, want bij grandioos falen worden ze gered door de belastingbetaler.
Hele complexe constructies zijn een eitje als je inderdaad hyperintelligent bent. Waardoor de stressfactor weer een stuk lager uit zou vallen, dan bij iemand die op z'n tenen moet lopen om niet door de mand te vallen.

Een vliegtuig ontwerpen en bouwen is complexer en vraagt een stuk meer verantwoordelijkheid: alles moet kloppen, anders vallen er doden.

Of ga eens op uitzending naar Uruzgan. (Ik weet het: dat kan nu niet meer...)
Checklist:
60 uur per week? V
stress? V
verantwoordelijkheid? V
druk? V
ingewikkelde constructies (of beter situaties)? V
Eigenlijk zitten de verschillen in de kleine dingen:
wel of geen stropdas, wel of geen bermbommen

(En zo kunnen we nog wel even doorgaan: er zijn altijd bovenbazen )

Of probeer het ondernemerschap eens zou ik zeggen...
(Ik spreek uit ervaring: lange dagen, afentoe wat stress, maar eigen baas zijn heerst!)

[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 18-10-2011 0:47]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-10-2011 1:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2011 0:46 schreef White Tree het volgende:
bij grandioos falen worden ze gered door de belastingbetaler.


Op die uitspraak heb ik patent.

Kappen of je krijgt een rechtzaak aan je broek.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-10-2011 6:55 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 16 oktober 2011 22:12 schreef Mutilator het volgende:
Liever aan China hangen dan aan de US.
Kan je dit domme gelul ook nog onderbouwen of lig je gewoon lekker samen met Count Usher te crossfappen op jullie rode droompjes?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 18-10-2011 12:27 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 18 oktober 2011 1:57 schreef XXL het volgende:
Op die uitspraak heb ik patent.

Kappen of je krijgt een rechtzaak aan je broek.


Daar was ik niet van op de hoogte... wat is het patentnummer?
Dergelijke claims dienen gecheckt te worden



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 18-10-2011 12:34 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 16 oktober 2011 22:12 schreef Mutilator het volgende:
Liever aan China hangen dan aan de US.


Het zou me niets verbazen als straks blijkt dat een hoop van de Chinese banken de cijfers vervalst heeft. De eerder genoemde op zichzelf gefixeerde mentaliteit, gecombineerd met het moeten uitstralen van succes, corruptie en de angst voor gezichtsverlies zouden 'Grieks boekhouden' wel eens in de hand kunnen werken.

Er is al 1 Chinese bank die in de problemen is gekomen door te veel krediet te verstrekken.

We kunnen beter zorgen dat we dingen maken die de rest van de wereld wil hebben, zodat we een export-overschot hebben. De rest is gegoochel met schulden.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2011 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2011 22:12 schreef Mutilator het volgende:
Liever aan China hangen dan aan de US.
Ja want China is betrouwbaar en transparant ..



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-10-2011 14:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zalm: Griekse verliezen voor belastingbetaler

ANP VANDAAG 13:32

Gerrit Zalm vindt niet dat banken gedwongen moeten worden, om de kosten voor verdere afschrijvingen op Griekse staatsobligaties te dragen.

Dit zei ABN Amro-topman en voormalig minister van Financiën Gerrit Zalm op BNR Nieuwsradio.

Volgens Zalm wordt twijfel gezaaid of overheden hun verplichtingen wel nakomen als Griekenland maar een deel van zijn schulden aflost. Daardoor zouden "financiële instellingen zich afwenden van het beleggen in overheidsschulden, waardoor de rente omhoog gaat en overheidsfinanciën verder verslechteren'', stelde hij.
©ANP



Goh.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2011 14:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hè, dat had ik nou niet verwacht zeg ..


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-10-2011 14:45 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 18 oktober 2011 0:46 schreef White Tree het volgende:
Heel simpel:
"Er is niets aan de hand, ik heb hier voor geleerd."
"Dit is bedacht door onze beste en slimste mensen, dus het kan niet fout gaan."
Ah op die manier. Ja, daar heb je gelijk in.

Maar goed, nogmaals, een trader denkt alleen maar aan zijn P&L (en bijbehorende bonus) van het lopende financiele jaar. En investment banken hebben ook niet het beste voor met de economie (hoe raar dat ook moge klinken). Zij maken nu nog steeds miljarden ondanks de lagere marges.

quote:
Op 18 oktober 2011 0:46 schreef White Tree het volgende:De hypotheekcrisis zou bijvoorbeeld geen enkel effect hebben op de economie... alsdus de experts, de 'slimsten'. En iedereen was gerustgesteld, totdat bleek dat het wel zeker effect had.
Ik weet wie die experts waren, of dat investment bankers waren, maar dit is toch verder geen argument of iemand wel of niet slim is? Ontkennen dat investment bankers ontzettend slim zijn is net zoiets zeggen dat wetenschappers niet slim zijn omdat ze nog steeds geen geneesmiddel voor AIDS hebben. Ofzo

quote:
Op 18 oktober 2011 0:46 schreef White Tree het volgende:Of bijvoorbeeld de woekerpolissen: als men er na 1 jaar achterkwam dat er minder geld over was dan dat er ingelegd was, werd verteld dat het klopte: de experts wisten het wel. En zo konden vele mensen, gerust gesteld door de slimsten (want zij hadden er voor geleerd), legaal beroofd worden.
Ik spreek alleen vanuit het perspectief van investment bankers. Die woekerpolissen (de 'ninjas'), die overigens maar een klein onderdeel van de keten waren die tot de crisis leidden, zijn t product van mensen uit de hypotheektak van sport. Dat is niet echt te vergelijken met investment banking. Dat men hierop pools creeerde en daarop weer aandelen en die dan weer als collateral gebruikte was niet slim nee. Maar goed, ik kan voor ieder voorbeeld wat jij aandraagt er 100 aandragen waaruit blijkt hoe slim investment bankers zijn. Maar je zult mij nergens zien ontkennen dat ze gierig op de korte termijn zijn, sterker nog, ik zeg t er volgens mij steeds bij.

quote:
Op 18 oktober 2011 0:46 schreef White Tree het volgende:Dan hebben ze dus gefaald: want een hoop geld is er blijkbaar toch stiekem niet. Dus waren ze eigenlijk niet zo slim. Alleen slim genoeg om op korte termijn de eigen zakken te vullen.
??? Ze hebben, als je t zo wilt bekijken, JUIST NIET gefaald. Nogmaals, het gaat hun alleen om P&L, en als je uit gebakkem lucht miljarden kunt slepen, doe je het toch goed? Of het moreel verantwoord is, of wenselijk voor de econmie, is een totaal andere discussie

quote:
Op 18 oktober 2011 0:46 schreef White Tree het volgende:Dit is een cirkelredenatie met als enige uitkomst dat ze niet intelligent genoeg zijn om hun eigen puinzooi te ontwarren en op te ruimen :p
En ook niet intelligent genoeg waren om te zorgen dat ze hun eigen complexe contstructies echt konden monitoren. Want het is niet erg slim om anderen te outsmarten door iets te maken wat je zelf ook niet meer snap. (Maar wel gehaaid: het is eigenlijk gewoon mooi opgetuigde boekhoudfraude.)
Dit is echt een beetje onzin. Ten eerste zie ik de cirkel uit 'cirkelredenatie' niet. Ten tweede: je hebt denk ik geen idee hoe een bank werkt van binnen. De traders voeren strategie A uit, de Back Office moet alles afwikkelen en het is aan Collateral Management. Liquidity Mangement etc maar vooral aan Risk Management om te kijken of dit allemaal kan. Met alle respect maar ik denk niet dat jouw vader (die ongetwijfeld heel hard werkt en heel slim is) voor ongeveer 1% van zijn IT behoefte al een paar duizend ITers en Quants (met Masters in Econometrie) etc heeft werken. Er komt gi-gan-tisch veel systemen, complexe interfaces en data bij kijken om dit alles te monitoren. En de IT en bijbehorende systemen lopen ALTIJD achter op de werkelijkheid. Ik zeg niet dat dit goed is, maar het is nou eenmaal zo.

Ik vind dat het de taak van de regulators is om alles af te perken net zoals het de taak van de overheid is om wetten op te stellen. Natuurlijk hebben jij en ik een eigen verantwoording (en hopelijk ook moreel besef), maar bij niet zulke primaire zaken als moord en verkrachting zie je dat iedereen toch zijn eigen grenzen heeft, en zo ligt dat ook bij investment banks. Alles is geoorloofd om geld binnen te halen dit jaar. Als er mazen of grey areas zijn, use them! Aan de regulators dus om mazen te dichten en areas zwart of wit te verven

quote:
Op 18 oktober 2011 0:46 schreef White Tree het volgende:Mijn vader heeft een timmerbedrijf, werkt makkelijk meer dan 60 uur per week en heeft regelmatig te maken ingewikkelde constructies (met dank aan enkele exentrieke architecten ). Hij doet dit al decennia en is er zeker tot z'n 60ste mee bezig
En hij krijgt geen bonus voor het optuigen van slechte constructies. Sterker nog: slechte constructies zijn ook op korte termijn funest voor de zaken.
Mmmm toch denk ik, gemeend met alle respect, dat je een tradersomgeving waarin split seconds gelden, waarin je voor sommige gebieden een hele zware economotrische en quantitative achtergrond moet hebben, niet kunt vergelijken met een timmersbedrijf. Misschien moet je maar eens een jaartje meedraaien in een hedge fund. Of misschien moet ik maar eens een jaarte meedraaien in jouw vader zijn bedrijf


quote:
Op 18 oktober 2011 0:46 schreef White Tree het volgende:Een vliegtuig ontwerpen en bouwen is complexer en vraagt een stuk meer verantwoordelijkheid: alles moet kloppen, anders vallen er doden.

Of ga eens op uitzending naar Uruzgan. (Ik weet het: dat kan nu niet meer...)
Checklist:
60 uur per week? V
stress? V
verantwoordelijkheid? V
druk? V
ingewikkelde constructies (of beter situaties)? V
Eigenlijk zitten de verschillen in de kleine dingen:
wel of geen stropdas, wel of geen bermbommen

Ik zeg toch ook niet dat ze er niet zijn? Ik zeg dat ik niet veel banen ken die zo zijn. Als je alle banen opschrijft denk ik dat dit soort banen tot de minderheid behoren.

(En zo kunnen we nog wel even doorgaan: er zijn altijd bovenbazen )

quote:
Op 18 oktober 2011 0:46 schreef White Tree het volgende:Of probeer het ondernemerschap eens zou ik zeggen...
(Ik spreek uit ervaring: lange dagen, afentoe wat stress, maar eigen baas zijn heerst!)
Ook ervaring mee hoor


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2011 10:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

'Grieken brengen markten naar rand afgrond'
VANDAAG 09:40

De aankondiging van een referendum over de een week eerder overeengekomen Europese maatregelen door Griekse premier George Papandreou wordt door analisten gezien als een slechte ontwikkeling.

"We hebben Papandreou al zien zeggen dat een 'nee' Griekenland weer terugbrengt naar de drachme en de levensstandaard van de jaren '50 en '60, dus wij hebben sterk het gevoel dat zijn tactiek is om de Griekse kiezers mee te nemen naar de rand van de afgrond, naar beneden te laten kijken, en te vragen of ze wel of niet willen springen", stelt BNP Paribas. Volgens de bank zullen naast de kiezers echter ook de markten meegenomen worden naar de rand van de afgrond, en zij zullen niet genieten van het uitzicht."

Griekenland kijkt "een gegeven paard in de mond", zegt Carl Forcheski van Societe Generale. Door het referendum zakken de aandelenmarkten en de euro hand-in-hand weg. "We geven veel van de winsten van vorige week terug", voegt Forcheski toe. De mogelijkheid op een negatieve uitkomst van het referendum voegt een laag van onzekerheid toe, waar de markten vorige week nog een zucht van verlichting slaakten.

"Het Griekse nieuws is als een bom ingeslagen", stelt Barry van der Laan van IG Markets. Volgens Van der Laan zorgt het houden van een referendum ervoor dat uitvoering van een plan voor Griekenland meer tijd kost. "Europa kan nu beter naar Italie kijken", zegt Van der Laan.

Maandagavond maakte de Griekse premier bekend dat de Griekse regering een referendum wil houden over een nieuw pakket aan steun vanuit de andere Europese landen, waarmee hij de kiezers een stem wil geven over het wel of niet steunen van het plan. Uit een recente peiling blijkt volgens persbureau Reuters dat 60% van de Grieken het nieuwe steunplan ter waarde van EUR130 miljard als 'negatief' of 'waarschijnlijk negatief' zien.

Het is voor het eerst in decennia dat er een referendum gehouden wordt in het land, het laatste referendum vond plaats in 1974.



Tjah, je kunt pas goed geholpen worden als je geholpen wilt worden.

Als ze nou gewoon eens wat schulden afschrijven en als hier banken in de problemen raken al die miljarden hier in de banksector pompen ipv het aan griekenland te geven.

Laat ze lekker doodvallen, daar. Eigen volk gaat voor.




[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-11-2011 10:08]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-11-2011 10:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 november 2011 10:07 schreef XXL het volgende:


Laat ze lekker doodvallen, daar. Eigen volk gaat voor.




Sja, met deze stunt hebben ze wel de eventuele goodwill die er nog was zelf door het toilet gespoeld.


Boeiender


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 01-11-2011 10:43 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik ga voor de support dit weekend naar de griek, goed he!?

:')


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2011 10:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Support Your Local Horeca.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-11-2011 12:22 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ze schrijven ons heus wel een acceptgyros hoor, komt goed.


When your people matter, menstrual health matters


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-11-2011 8:04 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Verbijstering over Grieks bedrog
02 nov. 2011, 07:05
Europa zit met de handen in het haar nadat de Grieken zich onder het moeizaam bevochten Europese reddingsakkoord van vorige week proberen uit te werken. Premier Mark Rutte spreekt van een zeer ongelukkige ontwikkeling.

Het kabinet probeert samen met andere landen het Griekse referendum te voorkomen. „Als het toch doorgaat moeten we zorgen dat het een minimaal referendum is dat zo snel mogelijk plaatsvindt”, zei Rutte dinsdagavond in de Tweede Kamer.

Als de Grieken zich maar over een klein deel mogen uitspreken, hoopt het kabinet dat de schade nog beperkt is. Dan zouden deelafspraken overeind kunnen blijven en het euro-akkoord min of meer gered kunnen worden. Het gaat dan om plannen om banken te versterken, een krachtig noodfonds voor andere zwakke landen en over toezicht en sancties.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2011 10:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Slappe hap.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-11-2011 10:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Joh, wat had je anders verwacht.

Maar het is wel mooi dat heel rechts Nederland zijn vingers er bij af kan likken.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2011 10:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Tja. Er blijkt weer eens pijnlijk hoe weinig eenheid er eigenlijk in Europa is. Ondertussen is wel overal een gezamenlijke munteenheid ingevoerd, zonder dat er ook maar enige solidariteit is tussen de landen die eraan deelnemen. Da's vragen om problemen natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-11-2011 21:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Leuk altijd dat mensen het hier altijd zo goed lijken te weten. Daar zijn een hoop topambtenaren aan verloren gegaan.

Ik vind de Europese reactie wel goed eigenlijk. Gewoon de portefeuille dichthouden totdat die Grieken weer eens normaal gaan doen.
Los daarvan kan ik werkelijk niet zeggen hoe de wereld er volgende week of zelfs de volgende dag uit zal zien, ik vind alles maar zeer instabiel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-11-2011 23:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

We gaan allemaal dood.








En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen