|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
ONTIPOCK!@#!!einz1 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ARNIESAYSHITOELITESMOMWHOSREALNAMEISSARAHOCONNOR!!!! /flashmob When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zie afentoe al busjes rijden van Skynet :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ook wel eens gezien. Creepyyyyyyyyyy When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Als je toevallig in Florida bent! https://www.universalorlando.com/web/en/us/things-to-do/shows/terminator-2-3d/index.html "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dit zou zo uit mijn mond kunnen komen. Ken uw Volkswagen busjes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
We hebben t niet over die filmreeks The Transporter hè When your people matter, menstrual health matters |
|
Terminator dan? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mooi man. Die crisis. Wederom is mijn variabele hypotheekrente verlaagd. Ik ben benieuwd of, en wanneer, ik de rente nog vast ga zetten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nog even en de rente daalt zo hard dat iedereen met een huis een basisinkomen ervan heeft! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De rente is al weer aan het stijgen. :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Nog weinig van gemerkt. Iig op de spaarrekening niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat stellen ze natuurlijk flink uit. Inkomen naar voren, uitgaven uitstellen :p Maar de reflatie van ECB komt ten einde en eerste minieme stijgingen zijn er al geweest. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik hoor al sinds het afsluiten van mijn hypotheek dat de rente weer gaat stijgen en ik vast moet gaan zetten. Ook mijn bank geeft dergelijke signalen af. [kortdoordebocht] Ik denk dan: Als hij echt zou gaan stijgen is het niet in het belang van hun verdienmodel dat ik mijn rente vast zet. [/kortdoordebocht] Bovendien is er volgens mij geen bewijs dat vastzetten op lange termijn voordeliger is. Je voorkomt er schommelingen in je maandlasten mee en veel mensen zijn nou eenmaal erg gehecht aan de zekerheid van vaste uitgaven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo kort door de bocht is dat niet. Ik zit niet in de hypothekenhoek, maar ongetwijfeld zijn er er interne richtlijnen om aan te geven wanneer wel/niet meer te pushen op vastzetten. Uiteraard is vastzetten duur voor de klant, maar idd, bij uitzicht op stijgende hypotheekrente kant door voor de bank. When your people matter, menstrual health matters |
|
"By 2030 you will own nothing and be happy" ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Vergelijkbaar zijn de energieboeren. Het liefst een contract met vaste energieprijzen. En in al die tijd heb ik de energieprijzen vooral zien dalen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die staan hier idd ook niet vast. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En nog even over die rente, Toen ik mijn huis kocht zat hij boven de 10% en hij is jaar na jaar gedaald naar 1.75% op dit moment. En gezien het tempo waarop nu door de overheden geld geleend wordt (Want je krijgt geld toe) zie ik hem nog steeds niet extreem gaan stijgen. Als dat gebeurt gaan er namelijk landen omvallen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-02-2021 20:18] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Klopt, de overheden staan qua monetair beleid al jaren met hun rug tegen de muur. Lang voor deze Coronacrisis zelfs. Fijn voor je hypotheekrente, minder fijn voor je pensioen dadelijk.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Inderdaad, mooi voorbeeld daarvan is de financiële situatie in Amerika. De witte lijn is de groei van de geldhoeveelheid door de enorme geldcreatie. De rode lijn is het begrotingstekort. Die lijnen beginnen zo uit elkaar te lopen - ook al voor de coronacrisis - dat het echt onhoudbaar begint te worden. Het financiële eindspel is nu toch echt wel begonnen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
NIETS hebben we allemaal straks meer. Behalve sommigen. https://opiniez.com/2020/12/01/the-great-reset-straks-alles-kwijt-in-het-nieuwe-utopia/almavh/#:~:text=Geen%20eigendom&text=In%20Agenda%202030%20van%20de%20VN%20wordt%20melding%20gemaakt%20van,growth%20is%20essential%20for%20prosperity.&text=Het%20WEF%20voorziet%20een%20toekomst%20zonder%20eigendom. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |