|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vind je het zo fijn dat ik niet ben geboekt dan . Of ben je gewoon blij dat Inhume speelt . |
|
Inhume. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat laatste |
|
Hoorde iets over Facebraker, is daar al wat over bekend Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Later pas. Eind juni ofzo. Net als anders. Maar de jouwe is ook binnen hoor. |
|
Zeg, hoe ver is de camping lopen vanaf de Buze? Wij kunnen op zich overal wel pitten in m'n campertje maar we nemen een kameraad uit Noorwegen mee die ook ergens moet slapen. Dus ik dacht een goedkope eenpersoonskamer in een pensionnetje of een tentje mee en hem op de camping zetten. Tips zijn welkom Bla |
|
Oh, en hoever is de camping lopen vanaf station Steenwijk? En hoe laat is een goede aankomsttijd op de vrijdag?[/vragenvuur] |
|
Vanaf uurtje of vier ofzo is vroeg genoeg, meeste mensen komen na werktijd aan. De camping ligt buiten het centrum van Steenwijk, best eind lopen. Gelukkig rijden we normaal gesproken met taxibusjes naar de Buze en terug, kost dan zo'n 3 euro per persoon. Sommigen nemen een fiets mee, dan is het prima te doen. Vanaf station geen idee hoever het dan is, ga altijd met de auto. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-06-2009 21:46] |
|
De camping is wel een behoorlijk stukje lopen, dus ik raad aan een fiets mee te nemen of gewoon met een hele groep een taxi induiken. |
|
quote: Kost geen drol dus, mooi . |
|
En met groep in taxi is geen probleem, genoeg lui die de kant van de Buze opgaan. |
|
quote: Wellicht kan iemand je wel bij station oppikken, weet niet waar je vandaan komt? |
|
Ik kom uit Noord-Brabant, ken eigenlijk geen hond daar in de buurt, want ik ben er nog nooit geweest. |
|
quote: Wellicht wel maar ik las iets over een virus op de site? Hoe wat waar..moet ik me aanmelden/reserveren?? |
|
quote: Mag een uur of 1 ook? Deze keer wel de file voor zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Mo'j zelf weten. Ik ben er niet voor half acht in den avonduren deze keer. |
|
quote: Aan het virus wordt gewerkt en het reserveren komt zo snel mogelijk online. Iig tof dat jullie ovb komen! see you at occultfest! |
|
quote:Gaat gezellig worden met ons. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Okay, Campers zijn niet toegestaan op de camping. Iemand tip voor goedkope Herberg/B&B voor onze Noor? Het gaat om 1 bed. Je mag ook je eigen logeerkamer verhuren, ik dok wel! Bla |
|
quote: Meende dat ze daar ook stacaravans hebben. Misschien die eigenaar bellen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Word dus al een gezellige boel op de vrijdag |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Check. Deze keer een kookstel mee, avondeten deluxe. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |