|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En met de jouwe? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Puik dagje. Inhume, HuG en Nox waren toch wel de gaafste bands. Verder eigenlijk niet zoveel meegekregen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: idioot Aan de ene kant stond een zonnetje en aan de andere kant een poppetje |
|
Mooi feestje, hartstikke kapoet nu. vodka.. bad alhoewel die poolse kersenbende was goed te doen. Bands waren wel mooi ja, Erebus beukte behoorlijk. Absu was gezellig en Immolation heerschte alles aan gort! Oh en dat Hans en Grietje, mooi man! Kamperen viel reuze mee qua weer, had het ergste verwacht toen ik uit Zwolle vertrok in noodweer. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-07-2009 19:10] |
|
De eerste keer Stonehenge is mij goed bevallen. Opzich een kleinschalig, maar gezellig festival. De bands vond ik ook zeker oke, zat niet echt een slechte band tussen. Geluid was prima, alleen binnen kon het misschien nog wel wat beter. Ook het weer viel idd erg mee gelukkig. Erebus Prima opener. Brute death, met lekkere tempowisselingen. Nox Het was de 4e keer dit jaar dat ik deze gasten live zag, maar dat deerde niet. Deathmetal gaat er bij mij altijd wel in (mits goedgespeeld dan hehe). Ook nu was het een lekker optreden. Kouwe Makkers Hiervan heb ik niet veel meegekregen, maar ik geloof dat het wel aardig klonk. Dead Head Had deze band nog nooit gezien, ondanks dat men al wat jaartjes bestaat. Vond het een lekker optreden. Niet origineel, maar wel lekker strak. Victimizer In eerste instantie klonk dit erg vet, maar later bleek dat de nummers wel een beetje op elkaar leken. Al met al toch een prima live-band. Inhume Nog nooit een slecht optreden van deze grinders gezien en ook nu niet. Ditmaal weer in de voltallige bezetting en men had er zin! Helaas speelde men het uurtje niet helemaal vol. Deadcell Klein stukje van gezien, kon me niet echt boeien. Hanzel und Gretyl Amerikaanse band met Duitstalige teksten. Kan het nog fouter? Al met al was het best oke eigenlijk. Heel in de verte klonk het een beetje als Strapping Young Lad, maar meer naar Rammstein. Expulsion Heb er niet zoveel over te zeggen, maar het was opzich wel oke. Absu bsuluut de band van de dag! Heerlijk optreden! Drummer was ook goed bezig. Lijkt me echt moeilijk om te drummen en te zingen tegelijk, maar het ging hem goed af! Toch maar eens wat oud materiaal van deze band opsnorren. Houwitser Rechttoe, rechttaan deathmetal. Klonk niet verkeerd, maar het is niet echt mijn ding. Naar mijn mening kon het gitaargeluid ook veel vetter. De eerste nummers maar gezien, de rest vanuit de foyer beluisterd. Immolation Prima optreden! Lekkere enthousiaste jongens ook! Beste optreden, na Absu dan. |
|
Ondanks dat ik nuchter ben gebleven, zonder slaapzak in mijn tent lag en het niet echt mijn bands waren was het toch heel gezellig. Vooral leuke mensen gesproken en Absu kon ik behoorlijk goed waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door mascha op 26-07-2009 19:11] |
|
quote: Held. Heb je echt alle bands bekeken of had je ook nog tijd om dronken te worden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gaaf, ik zie het vast nog wel terug op een foto |
|
quote: Alle bands heb ik wel gezien ja, maar van sommige maar een glimp. Heb het opzich wel rustig aangedaan met het bier, is ook weleens leuk om aangeschoten/dronken mensen om je heen te zien [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 26-07-2009 20:35] |
|
quote: Een beetje rauw Vooral omdat er op m'n Aviko shirt duidelijk aangegeven was waar ze zich bevonden, grmbl www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ze komen er aan! Het staat er duidelijk op... Bla |
|
Hahahaha ik kan niet wachten |
|
quote: Ze gaan ook nog maar 20 jaar mee, destijds zal het wel wat origineler zijn geweest Verder: Super goed vermaakt met veel fittere benen dan ik eerst had gedacht! Geen band gezien m.u.v. Dead Head en dat dan vanaf het podium verder me prima vermaakt achter de bar. Camping en afterparty waren ook zeer puik! En volgend jaar uiteraard weer |
|
-LET OP, DEZE FOTO HEEFT MIRA GEMAAKT- -LET OP, DEZE FOTO HEEFT MIRA GEMAAKT- Mooi haaaaaaaaaaarrrr Fijne band ook. (Zo beter Mira?) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-07-2009 21:10] |
|
quote: Zekers! En het was een zeer geslaagde editie. Foto's staan inmiddels op de website. Jullie worden allemaal bedankt voor een toppie sfeer! Het was weer geweldig. |
|
De karaoke vond je ook wel leuk of niet? Gelukkig de camera weer goed ontweken Je moeder. |
|
quote: Eeeh. Nee. Ik had geen flauw idee waar ik mee bezig was. Ha ha! Maar wel leuk dat ze er aan gedacht hadden. |
|
Je keek behoorlijk beduusd ja Je moeder. |
|
quote: +1.Terinjantjes!! =) |
|
Ik kom al een heel eind. Alleen dat stukje van met boven mijn kont tot bijna in de knieholte nog even erbij kweken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
We hadden het over mooi haar.. |
|
BURN! |
|
Bla |
|
Damn! Op elke foto bekenden! Ik heb weer een mooi inteelt-feestje gemist zo te zien. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |