|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Er is niet voldoende ruimte op de parkeerplaats daar, is erg klein dus dat kan niet. Het is een familie camping.. maar mocht je willen kamperen met je camper dan kun je wellicht naar de camping zelf mailen en het vragen. Neem aan dat je dan de volle prijs betaald voor een kampeerplaats en dan sta je zeker weten niet op hetzelfde veld. Tsja het is geen festivalcamping.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-06-2009 17:38] |
|
quote: Als je dit keer niet de touristische route naar Zwolle wijst, wil ik je best meenemen met de auto May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
quote: Mkay, hahaha, dan zal ik de juiste weg wijzen.... Boeiender |
|
quote: Kameraad uit Oslo? Die Viking? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hmmm, een vriendin van mij heeft al kaartjes voor ons twee, dus het is wel zeker dat ik daar aanwezig ben. Zwarte Cross gaat voor mij niet door, dus dan maar Stonehenge. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
quote: Yep, het is Harald! [Edit] Pension gevonden! [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 23-06-2009 15:41] Bla |
|
Nog maar 26 nachtjes slapen! Er zijn nog kaarten, dus als je binnenkort een pakkie shag, een kraslot of de Linda bij de Primera koopt, neem dan gelijk een kaartje (of twee) mee. (Ben je een niet-rokende, niet-gokkende man, dan kan het ook via Paylogic.) |
|
quote: Is er ook een kans dat die er binnenkort niet meer zijn dan? ^_- |
|
Hey Greycloak, dan ben ik op vakantie, dus dat wordt hem helaas sowieso niet! |
|
quote: Voor zulke reacties hebben we De Grote Geweldige Stonehengeprijsvraag bedacht. Kijk snel op www.stonehengefestival.nl en @ Ziona: ja, er bestaat een kans dat er binnenkort geen kaarten meer zijn. Als bijvoorbeeld de tot nu toe onverkochte kaarten allemaal verkocht worden... |
|
quote: |
|
quote:Dan moet je vakantie wel errug gaaf worden! Dit ziet er tot nu toe uit als de leukste van alle Stoonhensen, en ik kan het weten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zodra jullie een nieuwe website hebben kan ik hem vast vinden. quote: Geloof me, als ik er onderuit had kunnen komen had ik dat echtwel gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-06-2009 16:53] |
|
quote: Serieus?? Haha gaaf je. Toffe gast. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kaartje gekocht hoor! |
|
Beter laat dan niet |
|
Hoezo laat, we hebben nog 2 weken joh . Zin in! |
|
Nah giet goeiz met camping! Vrijdag aankomst van 23 personen in 19 tenten en zaterdag nog eens aankomst van 32 personen in 17 tenten. Totaal dan 36 tenten voor 55 personen. Verwacht deze week en volgende week nog wat last minute reserveringen binnen te krijgen. |
|
Staan we weer op hetzelfde veldje als voorgaande jaren? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Wat is dat nou EDIT: Naja, vooruit dan maak ik op wacken wel een troep . Doet me eraan denken ik moet nog een stoeltje zoeken/kopen. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 09-07-2009 22:35] |
|
quote: Als het goed is wel ja, zo is het wel afgesproken in ieder geval. quote: Wat dat is? Een waarschuwing. We zaten voorheen (jaren terug) op een andere camping vlakbij, daar kunnen we niet meer terecht ivm stacaravans en geen veldjes beschikbaar. Je mag daar wel kamperen, voor 20 euro per nacht en dan niet in groepen. Andere campings zien het niet zitten om dit soort groepen op te vangen of zijn te ver weg. De Wielewaal is de laatste camping die ons willen ontvangen, al een aantal jaren op een apart veldje voor een leuke prijs. Als men denkt dat het een festivalcamping is en de boel verkloot, dan is dat direct voor de complete groep. Iets met eigen glazen ingooien. Het is overigens een eigen initiatief, wat later pas in samenwerking met Stonehenge is gegaan. Wij zijn afhankelijk van de campingeigenaar, nu is hij gelukkig niet de moeilijkste.. dat scheelt enorm. Aniejweej.. als jij graag wilt komen kloten, kan ik je nu alvast vertellen dat je er dan afgetieft wordt. Wanna try? edit: Moet zeggen dat men zich heel netjes aan de regeltjes houdt en de eigenaar goed meewerkt. Het is voor hem wel lekker die extra berg inkomsten voor een veldje die eigenlijk niet voor verhuur wordt ingezet. En het is maar 1 weekend en hij vind dat zijn vaste gasten niet moeten zeiken. Prachtig die kerel! Vaak in de nacht zo dronken als een tor. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2009 22:42] |
|
quote: Top. Alvast bedankt voor je diensten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ghehe, ik was maar aan het lallen hoor |
|
quote: I know.. Maar nu weet je ook beetje hoe we hier aan zijn gekomen en alles. Camping komen al paar jaar veel vaste bezoekers en de vrijdagavond is altijd supergezellig maar desondanks zijn er van die regeltjes nodig die overigens wel serieus gehanteerd worden. Had ik al getikt dat ik zin in dit feestje heb? Toch niet tot 19 uur wark'n, maar om 4 uur vrij en dan richting de Bult. Yay! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2009 22:45] |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |