IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Stonehenge Festival - Zaterdag 25 Juli 2009 - Steenwijk Vorige pagina | Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 19-07-2009 16:59 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 18 juli 2009 22:28 schreef Greycloak het volgende:
Niet lullig naar jullie beide ofzo (jullie zijn beide leuk volk) maar mag dit op de mail...?

Jups!

quote:
Op 19 juli 2009 10:09 schreef MMayo het volgende:
Maar eh niet om lullig te doen, maar is het bezoeken van terrein Stonehenge niet op eigen risico? Dat als er wordt gejat of kwijt geraakt en weet ik wat, dit ook eigen risico is. Ken maar weinig festivals die vrijkaartjes enzo aanbieden om iets op te lossen eigenlijk. Meestal is het weg = pech, hoe lullig dan ook.

Tuurlijk, als ik een tas even ergens laat staan en er wordt iets uit gejat dan is dat mijn eigen dikke schuld, maar in dit geval gaat het om iets wat bij de beveiliging? in elk geval bij de kerels die je Fouilleren in beslag werd genomen, dit werd netjes in een envelopje dichtgeplakt bij de rest van de ingenomen spullen gelegd..als het goed was met naam e.d. zodat het bij afloop weer kon worden opgehaald. Dus in hoeverre moet je dit dan zien als eigen verantwoording, daarbij had hij nog meer ringen om die pijnlijker konden aankomen dan de ring die ze in beslag namen..(dit was dus de reden dat het in beslag gwenomen werdt)Dus in eerste instantie was de hele inbeslagname al bullshit, want nee wij zagen die ringen niet voor gevaarlijk aan, anders had hij ze wel afgelaten.

En dan over de kaartjes..Dat is zeker fijn ja dat dit zo geregeld kon worden, maar de ring zelf was al meer waard dan de kaartjes , maar waren evengoed tevreden met deze overeenkomst en zoals ik al eerder aangaf boeiden me die kaartjes geen fluit, we waren evengoed dus gekomen als dit niet was gebeurd. Het ging zich er ook voornamelijk dus om hoe dit allemaal verder geregeld werd en tis ook zeker een principe kwestie geworden als je het zo terugleest, want voor mij hoefde dit gezeik echt niet hoor.

quote:
Op 19 juli 2009 16:27 schreef Greycloak het volgende:
Fotootje maken van de neus die jouw eigendom in bewaring neemt. Wie heeft er geen cam op de foon tegenwoordig..?

Die had ik zeker, maar 1, daar denk ik als festival in beslagname noob niet aan en 2 heb ik er maar de helft van meegekregen.

Maar als dit weer eens mocht voorkomen sta ik zeker met de camera paraat

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2009 18:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Heb je een foto van die ring? Ik wordt nu wel erg nieuwsgierig waarom hij zo gevaarlijk is dat hij aan de ingang moet worden ingenomen.

Is hij trouwens enorm veel waard of kleeft er emotionele waarde aan of is het gewoon 1 van die brute ringen waar half de metalscene mee loopt?

In dat laatste geval snap ik namelijk heel de ophef niet zo en lijkt het mij meer een principe kwestie ( iemand heeft iets ingenomen en ik heb het niet terug gekregen) te zijn.

In het geval van (emotionele) waarde kan ik me er nog iets bij voorstellen. Waarbij ik wel van mening ben dat aan puur emotionele waarde (het zou bijvoorbeeld om een trouw-, of verlovingsring kunnen gaan) geen prijskaartje gehangen kan worden.

Verder: beveiliging of niet, in vrijwel elke uitgaansgelegenheid geldt bij het afgeven aan bijvoorbeeld de garderobe of wat dan ook dat alles op eigen verantwoording is en niemand aansprakelijk is in geval van vermissing. Of dat iets is waar ik me in kan vinden: Nee!!!!

Persoonlijk ben ik erg argwanend en geef ik nergens wat af.
Je kunt je spullen meestal wel (bij een goede bekende) in de auto leggen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 19-07-2009 18:43 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 19 juli 2009 15:42 schreef Ziona het volgende:
Huid.

Hoe dan ook, wat een pokke-eind lopen zeg! Hallo dan!
Er gaan genoeg lui met de taxi, dus ff met zijn allen lappen voor een taxi-busje en probleem is uit de wereld

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-07-2009 19:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2009 15:30 schreef Greycloak het volgende:
http://home.wanadoo.nl/janbijker/

Nummer staat onderin, zeggen dat je voor Stoonhens een plek zoekt lijkt me voldoende.

Ja eh not.. hij doet de reserveringen niet. Jij zou onderhand toch moeten weten hoe die reserveringen gaan Nu stuur je dr verkeerd.

@Ziona:
Je kunt nog tot woensdag reserveren. Check de stonehenge website onder kopje camping waar je heen moet mailen of stuur een mailtje naar het mailadres in mijn profiel.

Andere luitjes:
Tussen woensdag en donderdag ergens gaat de reserveringsmogelijkheid voor de camping dicht. Wil je kamperen of twijfel je, reserveer even.. annuleren kan altijd nog.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-07-2009 19:23]

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 19-07-2009 19:12 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Lijkt mij toch gewoon een verzekeringskwestie dan?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-07-2009 19:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

@ BerserkerWoman
Zelfs dan is het op eigen risico. Jammer dat de beveiliging dat soort dingen in neemt, maar schijnbaar is dat nodig.

Maar dan nog, Gerrit heeft het toch mooi opgelost door gratis entree enzovoorts? Als ik alles zo lees lijkt het mij duidelijk dat het voor elkaar is, maar jij ervaarde dat anders? Aniejweej, vervelend gebeuren al met al.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2009 20:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb geloof ik het idee achter die camping niet zo door.

Is die hele camping nou gereserveerd voor Stonehenge en kom je er dat weekend alleen via Mayo op, of begrijp ik dat nou verkeerd?

Anders kan Ziona toch zelf even bellen voor een plekje op de camping?

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-07-2009 22:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wat een geneuzel allemaal...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-07-2009 22:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2009 22:08 schreef irritante klootzak het volgende:

Yes, they lost their precious...

Maar ontopic, ben je d'r bij, Jimbo?

Bareuh...

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-07-2009 22:42 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2009 22:08 schreef irritante klootzak het volgende:
Exactly my thoughts...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2009 23:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hoe dan ook, kaarten hangen afgedrukt aan het prikbord, Bed staat in de bus.

Slapen op kruipafstand FTW!!!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2009 7:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2009 20:53 schreef XXL het volgende:
Ik heb geloof ik het idee achter die camping niet zo door.

Is die hele camping nou gereserveerd voor Stonehenge en kom je er dat weekend alleen via Mayo op, of begrijp ik dat nou verkeerd?

Anders kan Ziona toch zelf even bellen voor een plekje op de camping?

Nee dat heb je niet verkeerd begrepen.
En verder..

Het gaat best gezellig weer worden, niet zoveel buitjes als het goed is.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-07-2009 7:54]

BVT
Usericon van BVT
Posted 20-07-2009 7:56 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Verder: beveiliging of niet, in vrijwel elke uitgaansgelegenheid geldt bij het afgeven aan bijvoorbeeld de garderobe of wat dan ook dat alles op eigen verantwoording is en niemand aansprakelijk is in geval van vermissing. Of dat iets is waar ik me in kan vinden: Nee!!!!

Die vlieger gaat dus niet helemaal op.
Wanneer de garderobe onderdeel van de overeenkomst is (dus ook als "onbetaalde" onderdeel van een toegangsprijs bijvoorbeeld indien jas ophangen verplicht is), dan is het zichzelf uitsluiten van de wettelijke verplichting tot schadevergoeding vernietigbaar.
Vraag daarbij is niet of het de core business is van het bedrijf, maar of het bedrijf als bedrijf handelde, en jij als particulier.

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 20-07-2009 7:56]

irritante klootzak
Posted 20-07-2009 10:19 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2009 22:28 schreef De Ulk het volgende:
Yes, they lost their precious...

Maar ontopic, ben je d'r bij, Jimbo?

jawohl!
)

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 20-07-2009 10:25 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

- Greycloak
- MMayo
- w817tjes
- Dentz
- FRNK en Oni
- BlackWizard
- XXL
- Mevrouw XXL
- Onweerwolf
- Jack Blue
- Mira
- Levithmong
- MR. N
- Sadness Exposed
- Gallina
- LL (mits de nijmeegse vierdaagse niet op die dag valt)
- Carnagath
- De Ulk
- Meatgrinder
- MetalJan
- Bloodcorpse
- Verstikking
- Vlekkie
- Ziona
- Regeer
- HerrieGerrie (Herrie is meneer dread hier)
- Tucker 10-4 Harley
- Ingrimd
- Blastmaster
- New World Order + 2
- Henke
- Daan Acces
- Marc Beƫlzebub Judas
- TheWill2
- XnegativeX
- NecRobert
- d00my
- Buried_alive

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2009 11:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2009 7:56 schreef BVT het volgende:
Die vlieger gaat dus niet helemaal op.
Wanneer de garderobe onderdeel van de overeenkomst is (dus ook als "onbetaalde" onderdeel van een toegangsprijs bijvoorbeeld indien jas ophangen verplicht is), dan is het zichzelf uitsluiten van de wettelijke verplichting tot schadevergoeding vernietigbaar.
Vraag daarbij is niet of het de core business is van het bedrijf, maar of het bedrijf als bedrijf handelde, en jij als particulier.

En wat als er geen garderobe aanwezig is?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-07-2009 11:23]

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-07-2009 11:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Kan niet, opnames.
Bummer.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-07-2009 11:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2009 19:15 schreef MMayo het volgende:
Zelfs dan is het op eigen risico. Jammer dat de beveiliging dat soort dingen in neemt, maar schijnbaar is dat nodig.

Sorry hoor, maar naast dat dit waarschijnlijk wettelijk gezien al niet opgaat zou je voldoende fatsoen in je donder moeten hebben als organisatie om goed voor de spullen te laten zorgen die in jouw opdracht worden ingenomen. Opmerkingen als bovenstaande zijn in ieder geval -niet- gepast als organisatie en erg stom om publiekelijk uit te dragen, dat doet sadness-exposed een stuk beter

Verder lijkt het wel netjes afgehandeld (op wat mis-/geen communicatie na), hulde!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2009 12:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2009 11:40 schreef ZelThoR het volgende:
Sorry hoor, maar naast dat dit waarschijnlijk wettelijk gezien al niet opgaat zou je voldoende fatsoen in je donder moeten hebben als organisatie om goed voor de spullen te laten zorgen die in jouw opdracht worden ingenomen. Opmerkingen als bovenstaande zijn in ieder geval -niet- gepast als organisatie en erg stom om publiekelijk uit te dragen, dat doet sadness-exposed een stuk beter

Verder lijkt het wel netjes afgehandeld (op wat mis-/geen communicatie na), hulde!

Euh.. ik ben geen organisatie hoor
Maar daarnaast.. het is heel klote als zoiets zoek raakt om wat voor reden dan ook, maar het is toch hartstikke netjes door de organisatie opgepakt?

Wellicht deed de beveiling iets te goed hun werk, kan me overigens niet voorstellen waarom je een ring zou innemen maar goed..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-07-2009 12:07]

irritante klootzak
Posted 20-07-2009 12:30 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

jezus, kunnen jullie neit gewoon kappen hier mee?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2009 12:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Waarmee? Met over Stonehenge praten?
@BW: Gaan jullie nu wel of toch niet?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-07-2009 12:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2009 12:04 schreef MMayo het volgende:
Euh.. ik ben geen organisatie hoor

Jij doet toch reserveringen voor Stonehenge? Daardoor lijk je er in ieder geval bij te horen
quote:

Maar daarnaast.. het is heel klote als zoiets zoek raakt om wat voor reden dan ook, maar het is toch hartstikke netjes door de organisatie opgepakt?

Dat zei ik ook

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2009 12:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2009 12:42 schreef ZelThoR het volgende:
Jij doet toch reserveringen voor Stonehenge? Daardoor lijk je er in ieder geval bij te horen

Camping ja.
Overigens dit jaar voor de laatste keer.

quote:
Op 20 juli 2009 12:42 schreef ZelThoR het volgende:
Dat zei ik ook

Ohoo, ik toch oooook al

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-07-2009 12:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2009 12:43 schreef MMayo het volgende:
Camping ja.
Overigens dit jaar voor de laatste keer.

Precies
quote:
Ohoo, ik toch oooook al

Ja, precies, waar heb je het dan in hemelsnaam over?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2009 12:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2009 12:47 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, precies, waar heb je het dan in hemelsnaam over?

Over ontopicheid Stonehenge natuurlijk, ga jij overigens?

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com