|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je een foto van die ring? Ik wordt nu wel erg nieuwsgierig waarom hij zo gevaarlijk is dat hij aan de ingang moet worden ingenomen. Is hij trouwens enorm veel waard of kleeft er emotionele waarde aan of is het gewoon 1 van die brute ringen waar half de metalscene mee loopt? In dat laatste geval snap ik namelijk heel de ophef niet zo en lijkt het mij meer een principe kwestie ( iemand heeft iets ingenomen en ik heb het niet terug gekregen) te zijn. In het geval van (emotionele) waarde kan ik me er nog iets bij voorstellen. Waarbij ik wel van mening ben dat aan puur emotionele waarde (het zou bijvoorbeeld om een trouw-, of verlovingsring kunnen gaan) geen prijskaartje gehangen kan worden. Verder: beveiliging of niet, in vrijwel elke uitgaansgelegenheid geldt bij het afgeven aan bijvoorbeeld de garderobe of wat dan ook dat alles op eigen verantwoording is en niemand aansprakelijk is in geval van vermissing. Of dat iets is waar ik me in kan vinden: Nee!!!! Persoonlijk ben ik erg argwanend en geef ik nergens wat af. Je kunt je spullen meestal wel (bij een goede bekende) in de auto leggen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Er gaan genoeg lui met de taxi, dus ff met zijn allen lappen voor een taxi-busje en probleem is uit de wereld |
|
quote: Ja eh not.. hij doet de reserveringen niet. Jij zou onderhand toch moeten weten hoe die reserveringen gaan Nu stuur je dr verkeerd. @Ziona: Je kunt nog tot woensdag reserveren. Check de stonehenge website onder kopje camping waar je heen moet mailen of stuur een mailtje naar het mailadres in mijn profiel. Andere luitjes: Tussen woensdag en donderdag ergens gaat de reserveringsmogelijkheid voor de camping dicht. Wil je kamperen of twijfel je, reserveer even.. annuleren kan altijd nog. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-07-2009 19:23] |
|
Lijkt mij toch gewoon een verzekeringskwestie dan? |
|
@ BerserkerWoman Zelfs dan is het op eigen risico. Jammer dat de beveiliging dat soort dingen in neemt, maar schijnbaar is dat nodig. Maar dan nog, Gerrit heeft het toch mooi opgelost door gratis entree enzovoorts? Als ik alles zo lees lijkt het mij duidelijk dat het voor elkaar is, maar jij ervaarde dat anders? Aniejweej, vervelend gebeuren al met al. |
|
Ik heb geloof ik het idee achter die camping niet zo door. Is die hele camping nou gereserveerd voor Stonehenge en kom je er dat weekend alleen via Mayo op, of begrijp ik dat nou verkeerd? Anders kan Ziona toch zelf even bellen voor een plekje op de camping? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
wat een geneuzel allemaal... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Yes, they lost their precious... Maar ontopic, ben je d'r bij, Jimbo? Bareuh... |
|
quote:Exactly my thoughts... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hoe dan ook, kaarten hangen afgedrukt aan het prikbord, Bed staat in de bus. Slapen op kruipafstand FTW!!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee dat heb je niet verkeerd begrepen. En verder.. Het gaat best gezellig weer worden, niet zoveel buitjes als het goed is. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-07-2009 7:54] |
|
quote: Die vlieger gaat dus niet helemaal op. Wanneer de garderobe onderdeel van de overeenkomst is (dus ook als "onbetaalde" onderdeel van een toegangsprijs bijvoorbeeld indien jas ophangen verplicht is), dan is het zichzelf uitsluiten van de wettelijke verplichting tot schadevergoeding vernietigbaar. Vraag daarbij is niet of het de core business is van het bedrijf, maar of het bedrijf als bedrijf handelde, en jij als particulier. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 20-07-2009 7:56] |
|
quote: jawohl! ) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
- Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard - XXL - Mevrouw XXL - Onweerwolf - Jack Blue - Mira - Levithmong - MR. N - Sadness Exposed - Gallina - LL (mits de nijmeegse vierdaagse niet op die dag valt) - Carnagath - De Ulk - Meatgrinder - MetalJan - Bloodcorpse - Verstikking - Vlekkie - Ziona - Regeer - HerrieGerrie (Herrie is meneer dread hier) - Tucker 10-4 Harley - Ingrimd - Blastmaster - New World Order + 2 - Henke - Daan Acces - Marc Beƫlzebub Judas - TheWill2 - XnegativeX - NecRobert - d00my - Buried_alive |
|
quote: En wat als er geen garderobe aanwezig is? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-07-2009 11:23] |
|
Kan niet, opnames. Bummer. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Sorry hoor, maar naast dat dit waarschijnlijk wettelijk gezien al niet opgaat zou je voldoende fatsoen in je donder moeten hebben als organisatie om goed voor de spullen te laten zorgen die in jouw opdracht worden ingenomen. Opmerkingen als bovenstaande zijn in ieder geval -niet- gepast als organisatie en erg stom om publiekelijk uit te dragen, dat doet sadness-exposed een stuk beter Verder lijkt het wel netjes afgehandeld (op wat mis-/geen communicatie na), hulde! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Euh.. ik ben geen organisatie hoor Maar daarnaast.. het is heel klote als zoiets zoek raakt om wat voor reden dan ook, maar het is toch hartstikke netjes door de organisatie opgepakt? Wellicht deed de beveiling iets te goed hun werk, kan me overigens niet voorstellen waarom je een ring zou innemen maar goed.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-07-2009 12:07] |
|
jezus, kunnen jullie neit gewoon kappen hier mee? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Waarmee? Met over Stonehenge praten? @BW: Gaan jullie nu wel of toch niet? |
|
quote: Jij doet toch reserveringen voor Stonehenge? Daardoor lijk je er in ieder geval bij te horen quote: Dat zei ik ook Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Camping ja. Overigens dit jaar voor de laatste keer. quote: Ohoo, ik toch oooook al |
|
quote: Precies quote: Ja, precies, waar heb je het dan in hemelsnaam over? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Over ontopicheid Stonehenge natuurlijk, ga jij overigens? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |