|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal het doorgeven, maar PMen? Kan toch niet op zm? Geen mailadres? |
|
quote: Oeps. Niet opgelet. Mailen naar: gerrit@stonehengefestival.nl Met dank voor het spelen voor tussenpersoon. |
|
Owkay |
|
quote:Komen homo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hm, qua bands niet boeiend, maar ach, ik zal er toch wel weer zijn Derhalve: - Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard - XXL - Mevrouw XXL - Onweerwolf - Jack Blue - Mira - Levithmong - MR. N - Sadness Exposed - Gallina - LL (mits de nijmeegse vierdaagse niet op die dag valt) - Carnagath - De Ulk Bareuh... |
|
De voorverkoop is begonnen. Alleen heeft van dat nieuwtje op de site niet iedereen een email-notificatie gekregen omdat eeeh.... tja... . . . Geen flauw idee eigenlijk. |
|
Zo kaartje is binnen! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zeg eh.. zelfde constructie weer doen als voorgaande jaren voor een kaartje? Indien de campingeigenaar ons nog wil ontvangen daar [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-03-2009 13:40] |
|
quote: Zo! Dat is snel! |
|
quote: Dat wil hij vast wel. Ik vindt 't een goed plan. Informeer jij bij de camping over prijzen en zo? Dan pleuren we het, zodra jij er klaar voor bent, weer op de site. |
|
quote: Ja ik zal zo spoedig mogelijk weer contact leggen en de boel regelen, eens zien wat voor schokkende prijs verhoging hij deze keer in gedachte heeft. Ik mail je zodra ik er meer van weet. Hoef ik nu iig niet me bezig te houden met hoe die verdomde voorverkoop werkt [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-03-2009 14:02] |
|
quote: Het moet ook niet gekker worden. Het eenvoudigste hulpmiddel sinds de uitvinding van de vingerhoed en ze vindt 't 'verdomd'. Tssss... Skèm oe! |
|
quote: Met die vingerhoed kan ik ook al niet uit de voeten, kun je nagaan! |
|
quote: Supersimpel inderdaad, maar het kan nog beter: paypal! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mag Obscura niet een riedeltje komen speul'n @ Stonehenge? |
|
quote:Die gaan 2 weken later pas touren.. |
|
quote: Stonehenge is toch zeker wel een uitzondering waard. |
|
Zwarte Cross mag van mij ook best |
|
quote: Verdomd. Hij hep nog gelijk ook. |
|
quote: Zou wel gaaf zijn. Maar we zitten praktisch vol. Zoals het nu lijkt wordt de laatste te boeken band óf Vreid, óf Absu. Maar hang me d'r niet aan op want 't binne raere tied'n en je weet maar nooit wat er nog verandert. |
|
quote: Het mag een wonder heten als Zwarte Cross dit jaar door gaat gezien de zware concurrentie die ze dit jaar van Stonehenge hebben. *kuch* |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Absu, oeeeeh naiz! Gaat lekker daar bij Stonehenge, Immolation enzo [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-03-2009 15:01] |
|
quote: Jullie gaan ook al een cross organiseren? Rondje om de kerk? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |