|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze line-up is zo sterk dat ze allemaal iedere week wel mogen spelen. Iedere week een Stonehengefestival, hell yeah!! |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Keurige line-up idd Maar toch ga ik naar de Zwarte Cross dit jaar |
|
Mochten er weer belangstellenden zijn om de nacht(en) door te brengen op de camping, kan men ook dit jaar weer reserveren (1 of 2 nachten). Kosten zijn €5,50 per persoon, per nacht (alleen voor degene die reserveren). Check de Stonehenge website voor het juiste mailadres en de rest van de gegevens. |
|
Kaartje in de pokket dank zij de Primera!!!!!!!!!!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Update Stonehenge 2009!!!! Laethora gaf eerder aan helaas niet te kunnen komen, wij van de Stonehenge-organisatie baalden daar best wel van. Echter hebben we wel een leuke vervanger gevonden voor eerder genoemde band en wel: KRISIUN Erebus Nox Kouwe Makkers Dead Head Victimizer Krisiun Deadcell Hanzel und Gretyl Expulsion Absu Houwitser IMMOLATION Wellicht zal de line-up, qua speeltijden, nog wel waat aangepast worden...Houdt onze website in de gaten... [Dit bericht is gewijzigd door CoteLjouwert op 11-05-2009 22:39] |
|
Holy Crap, goed bezig daaro www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kick ass! Geweldige line-up, Immolation en Absu, om vervolgens Krisiun er gezellig bij te plempen. Stonehenge is en blijft een fenomeen. MC Hammer Smashed Face |
|
Ach ja, we moeten ook wel met onze concurrent de Zwarte Cross, lol!! Enige nadeel is dat ZC een enorm budget heeft tov ons.. Edoch doen wij het niet slecht... |
|
Zeker niet! Kickass line-up! De kaarten liggen al klaar |
|
YES WEL deeeenk!! |
|
Wij gaan dus blijkbaar niet. |
|
quote:... ... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Krisiun |
|
quote:Dat dan weer wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
E-ticket in de mail . Duurt die afterparty overigens de hele nacht door (dan kan ik 's ochtends gewoon de trein weer pakken), of gaat die tent ook 's nachts dicht? Anders zal ik ook maar even een campingplekje reserveren. |
|
quote: Nee, helaas voor jou gaat deze tent ook dicht...Hoe laat is echter de vraag. Als het gezellig druk is willen ze nog wel eens lang open blijven... |
|
quote: Op zich een leuk idee, wel zwaar denk ik!! Om elke week dan zo'n line-up neer te pleuren!! |
|
Dus moet niet weer iedereen op de camping gaan zitten zuipen maar gewoon naar de afterparty gaan. Is het al bekend of er nog een band, en zo ja -----> welke, op de after speelt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hammer of Justice en meer niet dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2009 20:01] |
|
quote: Dan maar even een campingplekje verzorgen . |
|
Klopt, slechts 1 band op de afterparty!! Dus komt met grote hoeveelheden mensen hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe langer men door kan zuipen.... |
|
quote: see you at occultfest! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |