|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zal ik ook maar een extra paar meenemen ter meerdere glorie van het andere voeteneind? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hehe nice Ik heb mezelf opgeofferd als bob deze keer. |
|
Goed plan, ding is net vorige week vakkundig uitgestofzuigd. Ofja, sort of. Hehe... Je moeder. |
|
quote: Bob's unite!!1 Je moeder. |
|
7up FTW! |
|
quote: Japio drinkt toch niet, dus hij is een makkelijk bob slachtoffer. Wat hij uiteraard terug betaald ziet in veel gratis (non-alcoholische) drankjes. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hee ook aanwezig. Nog even het jaarlijkse babbeltje houden over de scouting hier in mijn dorp |
|
hakschoenen :') Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Haha, ik zal beloven dit keer iets nuchterder te zijn en niet mijn 2jaarlijkse lulverhaal op te houden over wie je allemaal kent van de Vriezenveense scouting Inderdaad maar even een biertje doen ja, laatste keer was Occultfest volgens mij. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Èn de enige met een auto Nouja, Patricia ook wel maar die woont halverwege pas hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-07-2009 1:32] Je moeder. |
|
quote: Ik zal mijn trainingshak meenemen Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Lekker hakken dan!! Je moeder. |
|
quote: Ha ha, maakt niks uit, het was/is altijd leuk om die verhalen te houden. Maar een biertje doen wij zekers! |
|
quote: Zoals? Ja Absu misschien maar de rest... |
|
quote: Houwitser, Inhume, Immolation en Nox dus edit: post 666!!! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-07-2009 1:35] Je moeder. |
|
Houwitser inderdaad. Een van de weinige gave bands die ik gewoon nog nooit live gezien heb. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hij heeft het over standaard bands...dit zijn bands die je ook meerdere keren per jaar in Nederland kan zien, dus wat is er zo uniek aan? Niet dat het slechte bands zijn maar dat zijn Enslaved, Walls of Jericho en Comeback Kid ook niet als je het mij vraagt [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-07-2009 1:37] |
|
Tsja, écht unieke bands zijn er amper meer, de meeste treden wel eens op in NL En Comeback Kid klinkt wel als een regelmatig terugkerende band trouwens Je moeder. |
|
quote: En Immolation! De rest is leuk. Maar in ieder geval geen bands wat je jaar na jaar ziet. Maar ieders zijn smaak en wat er op ZC staat is zekers niet slecht, echter kies ik liever voor bands die hier niet al te vaak te zien zijn. Plus heeft in mijn ogen Stonehenge meer charme dan de ZC in heel haar bestaan bij elkaar zou kunnen krijgen, nu en in de toekomst. |
|
Dan is het inderdaad een kwestie van smaak. |
|
quote: Wanneer heb je Absu, Immolation, Expulsion etc. voor het laatst gezien?? Arch Enemy is hier voor nog niet zo lang geweest, hetzelfde geldt voor Opeth, Enslaved, Vreid, etc.. Die hebben binnen een jaar Nederland nog aan gedaan. Genoeg kansen dus om die te zien. En ik weet zeker dat je die volgend jaar nog weer kunt zien. Bands als Immolation en Absu komen alleen hier wanneer ze weer een nieuw album hebben en dus de kans hebben om te touren omdat ze minder populair zijn, dan de (naar mijn smaak) mindere grote bands. quote: Daar komt het wel op neer met bijna iedere discussie over muziek [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 25-07-2009 1:49] |
|
Ik noemde Absu dan ook En Immolation speelt toch regelmatig in Nederland hoor. 25 juni stonden ze nog in Baroeg. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-07-2009 1:50] |
|
Hmzz, dit is niet het aankooptopic. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-07-2009 8:25] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hm, als ik zo naar de lucht kijk... Yup, poncho mee.. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |