|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
vroemvroem Je moeder. |
|
Eik0l! Met je vroemvroem. |
|
Zwarte Cross staat in OOR bij de 47 coolste festivals van deze zomer. Stonehenge niet. In OOR... Als dat geen reden is om as zaterdag naar Steenwijk af te reizen... |
|
Tot zaterdag! xxx Bla |
|
Het lijkt mij stug dat er 47 coole festivals zijn. Ja, misschien als je vanaf de eerste Woodstock begint te tellen en ook Dynamo met 100.000 man en het US Festival in 1983 meerekent. |
|
Alle festivals zijn cool. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wil iemand een Stonehenge-kaartje van me overkopen? |
|
quote: +1* *Muziekfestivals. |
|
quote:Heb je er maar ëëntje nodig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee, ik heb er géén nodig. |
|
quote:Guestlist of erger? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ga niet meer. Saaie reden hè. |
|
Reminds me, moet nog een kaartje hebben. Je moeder. |
|
quote: Oh, komt dat even mooi uit. Mail me! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik wacht nog even één dag op de weersverwachting voor ik definitief de knoop door hak, ziet er nu niet best uit namelijk Je moeder. |
|
quote: Hehe, mooiweerrocker dat je bent! Boeiender |
|
quote: Ik word er ook niet echt blij van ... Maar goed, hopen dat het een beetje bijdraait. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Buh inderdaad zeg, wat een klote weer! We kunnen natuurlijk ook ipv koken en bbq-en (als het echt klote weer is) naar de Opschepper in Steenwijk gaan. BBQ restaurant http://www.restaurantdeopschepper.nl/ en schuilen bij de pre party in cafe de Zwetser met wat van die metalbands. Of gewoon heel hard hopen dat het weer een beetje beter gaat worden! Heeft er niet toevallig iemand een stevige party of leger tent die hij/zij wil meebrengen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-07-2009 14:19] |
|
quote:Gewoon tussen de druppels doorlopen, doe ik ook altijd... My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Zal wel weer zo'n regenbui als vorig jaar tegen laatste bands op Stonehenge zijn hehe. Neemt er nog iemand zo'n opblaasbeest mee? |
|
Niet zo negatief, hè! Het is Stonehenge, dus wordt wel weer mooi weer Ik heb trouwens ook nog een kaartje in de aanbieding voor Stonehenge van iemand die niet kan. EDIT: Nee, niet van mezelf, maar een kennis. Vraagt er trouwens 20 Euri voor. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 21-07-2009 14:25] |
|
Niks niet negatief, wel reserveplannen haha. Leek me ook wel knusjes, zuupn in een legertent terwijl de druppeltjes voor muzikaal gezelschap zorgen ofzo. Maarja heb er geen. |
|
Zal iig mijn partytent meebrengen dan... |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |