|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
Vriend van me wil er morgen graag heen, maar zijn er aan de deur nog kaarten beschikbaar? Bareuh... |
|
quote: Yep. Maar er zijn NU (21:48 uur) nog 2 kaarten vrij voor de voorverkoop. Zie ik net. Morgen aan de kassa nog een kleine 100. Dus wie vroeg komt maakt de meeste kans. |
|
Ik ben ook aanwezig. Absu |
|
quote: Same here! SH rulez! Bla |
|
quote: Ja, ik hoorde laatst al dat dit je laatste jaar is. Jammer, maar in je radioprogramma gaat vast ook genoeg tijd zitten. Voordeel: Op een volgend Stonehenge kun je wel gewoon aan het bier. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Voorverkoop dutnie meer. Hij gaat maar mooi vroeg die kant op. En anders maar niet. Pffff, altijd die last-minute beslissingen. Ik ben blij dat ik geen vrouw en kinderen heb... Bareuh... |
|
Kudt, De Primera bij mij in de buurt was dicht ivm vakantie, geen zin (en geen puf) om naar t station te fietsen en die voorverkoopgeval vond ik te vaag! Dus hoop ik dat er morgen aan de kassa nog wat is :S |
|
Even voor mij als n00b.. Is het binnen of buiten? gras of stenenenzo? |
|
Binnen en buiten podium maar gras of steen weet ik niet. Nouja, behalve dat er binnen vast geen gras ligt [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-07-2009 0:18] Je moeder. |
|
Ja zover was ik zelf ook al |
|
quote: De "festivalweide" is gras en de kraampjes staan op steen. |
|
Thnx Dat wordt dus niet m'n hakken aan dan |
|
Hm, misschien wel zo handig om dan ook maar niet m'n all stars aan te trekken Je moeder. |
|
quote: Qua modder valt het wel mee, tenzij je de hele dag voor het "hoofdpodium" hangt. Verwacht trouwens geen weide als bij bijvoorbeeld Wacken etc.. Dit is echt een veldje. |
|
Nu ga ik weer twijfelen haha |
|
Neem allebei mee, laat je één paar in de auto liggen Je moeder. |
|
quote: Dit neemt alle schrik of eventuele grote verwachtingen wel weg. |
|
wie z'n achtertuin is dat? |
|
quote: De Buze |
|
Ok quote: Jij bent slim !! |
|
quote: Ik ben nog slimmer, ik leg alles in Karnivoors auto en laat me rijden Life doesn't get much better than this! |
|
Ik neem ook mooi reserveschoenen mee hoor, blijft m'n auto tenminste mooi van binnen Nouja, iig bij mijn voeteneind Je moeder. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |