|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Briljant plan! Dat kunnen we bij de kassa ook wel doen maar dan op volgorde van reserveringsnummer; het laagste nummer mag als eerste naar binnen. Klein verzoekje; willen jullie onderling even uitzoeken wie welk nummer heeft anders wordt het een zooitje natuurlijk. |
|
quote: Ik baken wel een stukkie voor Grey af. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Goed idee. Ik zie wel mogelijkheden! Beetje handel over de volgorde van binnenkomst, smeergeld.. dat soort dingen. Hmm.. @PreParty: Je komt flyeren toch? |
|
Heb wel zin in dit feestje, gelijk de afsluiting van mijn vakantie. Boeiender |
|
quote:+1, maar dan viering van het begin van mijn vakantie |
|
quote: Zekers. Tussen eeeeh.... de eeeh.. buien door. |
|
quote: Jammer, maar goed hij had al een back-up optie: Zwarte cross, dus die vermaakt zich toch wel. |
|
quote: Da's klote voor de mensen die op de vrijdag al komen, als ze later hebben gereserveerd dan het volk dat op de zaterdag erbij komt . |
|
Hmm ik heb er wel zin in... Ik kom zaterdagmorgen beetje vroeg als het meezit. Hoe en hoe laat is men van plan richting terrein te gaan??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Meestal tegen uurtje of 12 richting centrum, daar ontbijten en dan door naar terrein. Yay, ook zin an! |
|
Nou, da's dan mooi kut. Slaapplek in Deventer regelen dan maar, en om 10 over 11 de trein. Dat, of in mijn eentje in de auto en de hele avond niet drinken... Hm. Nee, geen optie. |
|
quote: Maar d'r zijn meer camping's in Steenwijk: http://www.natuurlijk.nl/kopvanoverijssel/steenwijk/campings_steenwijk.htm Zit daar niet wat bij? |
|
Of gewoon in die auto slapen net als de andere mensen die dat ook doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Joah, en anders gewoon autoslapen bij de kerk? Heb je zondagmorgen ook nog wat lol... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Waarom dan ook zo laat? Heeft er tot gisteravond opgestaan. Heb vanmorgen net alles doorgestuurd naar de eigenaar, maar goed.. de boel is vol. Hopelijk vind je nog iets. quote: Camping de Kom zit bijvoorbeeld dichtbij de Wielewaal. Maar goed, dan betaal je wel de volle prijs voor een nachtje kamperen.. als er al plek is ivm de zomerperiode. quote: Inderdaad, genoeg die dat doen dus je slaapt er nooit alleen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-07-2009 18:20] |
|
quote: Nooooo! The bells! The beeeeells! |
|
Gerrit, Ik had het al eens gevraagd geloof ik. Kunnen dames die in de auto slapen bij een toilet op het stonehenge terrein zodat ze niet onder de halogeen-bouwlamp-aanspringdinges-lamp hoeven te gaan zitten in de fietsenstalling bij de kerk? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Goed idee XXL, gewoon zo'n toiletwagen open laten staan. Zou wel service zijn! |
|
Achja, zelf ik heb soms mijn goede momenten. Mayo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
In een Peugeot 205 slapen klinkt niet erg aantrekkelijk.. Maar ik heb misschien al een lift en een slaapplek geregeld. Ja, was stom dat ik zo laat was maar het was toch sowieso al vol? |
|
quote: Ja pas woensdagavond ineens wat bands die blijven overnachten en vriendengroepen waardoor de aantallen gister ineens omhoog schoten. |
|
Inhume op de camping? @ Ziona, een maat van me heeft misschien nog wel plek in de slaapzak. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:BIMBAMBIMBAMBIMBAMBIMBAM etc. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En al dat stapvolk dat tegen je auto pist. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |