|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey Winanda, werk jij bij het Kadaster in Zwolle? Dan ben ik gisteren bij jullie op sollicitatiegesprek geweest! [/offtopic] |
|
quote: Uiteraard, waar anders!??! Wat is Stonehenge zonder de tuin van de Buze?!? |
|
juist, misschien toch maar eens buurten. foto's,filmpjes en reacties kwamen altijd erg positief bij me over Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Krisiun uiteraard weer aanwezig Ben dat weekend toch bij mijn ouders, moet ik alleen ff mn ma of mn pa zo gek krijgen dat ik een fiets mag lenen Rebel without a sauce |
|
Aanwezig L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Ja hoor, voor het erfdienstbaarheden project zeker? Ha ha LOL! Ik werk idd bij Kadaster in Zwolle. Ben je aangenomen dan, want dan zie ik je volgende week wel. see you at occultfest! |
|
quote: Tot onze spijt heeft onze vervangende band Krisiun af moeten zeggen, omdat ze niet genoeg optredens konden krijgen voor hun Europese tour. Momenteel zijn we druk bezig met de vervanger.... |
|
quote: Goed nieuws, hopen dat de vervanger wel leuk wordt want Krisiun is live ontzettend kut. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tip: Dat weekend zit Cryptopsy in Nederland voor een bezoekje aan Baroeg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ech nie [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-05-2009 19:53] |
|
quote: Jawel, saaie eentonige tweederangs deathmetal met uitgekauwde riffs en dertien in het dozijn vocals die live ook nog eens flinterdun klinkt wegens het missen van een tweede gitarist. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hmmm, zag ze een keer in de Baroeg en werd ik toch behoorlijk omver geblazen eigenlijk |
|
O ja dat vind ik ook een brute liveband. Volgens mij heb je net een slechte dag van ze te pakken gehad (qua geluid), Onweerwolf. Moet wel toegeven da'k het thuis ook niet op zou zetten (idd wat simpele/niet spannende muziek), maar live beukte het aardig, die 3 keer (geloof ik) da'k ze heb gezien. Mja, ze komen dus niet. CHD wil ze wel vervangen anders [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-05-2009 19:05] |
|
quote: Op Absu kan ik het ook! Bla |
|
quote: *zucht* Nou, Benighted dan maar? |
|
Elexorien wil ook nog wel eventjes een veldslag ontketenen. Bruce Banner |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Godver geen krisiun |
|
quote:Ik ook maar dan door het voorprogramma. Carceri |
|
quote: Mail me als je een goede Noorse band ter vervanging wilt... Bla |
|
Of mij als je een strakke death metal band wilt But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Had ik al Elexorien gezegd? Bruce Banner |
|
quote:Ja al veel te vaak |
|
Blood Red Throne zou mooi zijn. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |